سه شنبه 22 سپتامبر 2020
از امروز حمایت می کنیم shippingDetails
نشانه گذاری schema.org به عنوان راهی جایگزین برای خرده فروشان برای واجد شرایط بودن برای جزئیات ارسال در نتایج جستجوی Google.
از ژوئن 2020، خردهفروشان میتوانند محصولات خود را در سطوح مختلف Google بدون پرداخت، از جمله در جستجوی Google فهرست کنند. ما متعهد به پشتیبانی از راههایی برای اکوسیستم برای ارتباط بهتر با کاربرانی هستیم که برای جستجوی بهترین محصولات، مارکها و خردهفروشها به Google میآیند، هم با سرمایهگذاری در ابزارهای قویتر در Google Merchant Center و هم با انواع جدید schema.org. گزینه ها.
جزئیات حمل و نقل، از جمله هزینه و زمان تحویل مورد انتظار، اغلب یک ملاحظات کلیدی برای تصمیم گیری کاربران برای خرید است. در مطالعات خودمان، شنیده ایم که کاربران به دلیل هزینه های حمل و نقل پیش بینی نشده یا نامشخص، تسویه حساب های خرید را رها می کنند. به همین دلیل است که ما اغلب اطلاعات هزینه حمل و نقل را در انواع خاصی از نتایج، از جمله فهرستهایی در جستجوی Google (در حال حاضر در ایالات متحده، فقط به زبان انگلیسی) نشان میدهیم.
خرده فروشان همیشه قادر بوده اند تنظیمات حمل و نقل را در Google Merchant Center پیکربندی کنند تا این اطلاعات را در لیست ها نمایش دهند. از امروز، ما در حال حاضر نیز حمایت می کنیم
shippingDetails
نوع نشانهگذاری schema.org برای خردهفروشانی که حسابهای Merchant Center فعال با فیدهای محصول ندارند.
برای خرده فروشانی که به این نشانه گذاری جدید علاقه مند هستند، برای شروع به مستندات ما مراجعه کنید.