تحقیقات جدید: چند بار آمریکایی ها Google را جستجو می کنند؟ آنها از کدام عمودی جستجو استفاده می کنند؟

در سه ماه گذشته ، ما یک تجزیه و تحلیل فوق العاده از صدها میلیون جستجو Google در کنار شرکای پانل ClickStream در Datos (یک شرکت SEMRUSH) منتشر کردیم. این تجزیه و تحلیل بسیاری از بازاریابان و خالقان را به واقعیت چگونگی استفاده از Google در سال 2024 ، یعنی ناوبری سنگین و به میزان قابل توجهی نسبت به چند هزار پرس و جو برتر باز کرد.

در این سه ماه ، ما دوباره به بررسی چندین سؤال اساسی که از هر دو تحقیق ناشی می شود ، و (هفته آینده) ترس مداوم (امید؟) که جستجوی گوگل در حال از دست دادن زمینه برای ابزارهای هوش مصنوعی است. با تشکر ، یک بار دیگر ، به سخاوت باورنکردنی تیم Datos ، ما می توانیم شماره های معتبر و با کیفیت بالا را ارائه دهیم که اسرار طولانی مدت از نحوه تعامل افراد با Google را حل می کند.

به طور خلاصه ، قبل از انجام این کار ، یک احتیاط مهم: این مطالعه و اندازه گیری پانل Datos فعالیت مرورگر وببشر این بدان معناست که جستجوهای انجام شده بر روی سیستم عامل هایی مانند برنامه Google Maps Mobile یا موارد انجام شده در برنامه جستجوی Google برای Android گنجانده نشده است. بنابراین ، برای این مطالعه ، ما روی نرخ رشد فعالیت دسک تاپ در دسک تاپ از نزدیک موازی با آنچه در وب موبایل قابل مشاهده اتفاق می افتد ، متمرکز شده ایم ، اما نمی توانیم آنچه را که در برنامه های تلفن همراه اتفاق می افتد در نظر بگیریم. با این وجود ، این یک پایه عالی برای اندازه گیری تغییر در طول زمان است ، و مطمئناً نشانگر رفتار جستجوی دسک تاپ و هرگونه ضرر در ابزارهای AI است ، که در درجه اول در دسک تاپ و مرورگرهای وب اتفاق می افتد.

آمریکایی ها چند جستجو در Google انجام می دهند؟

اطلاعات بد زیادی در اینترنت وجود دارد که از تخمین هایی که به منابع مشکوک بی پایان در یک حلقه استناد می کنند ، وجود دارد ، اما به لطف تیم Datos ، ما در نهایت می توانیم شماره های مشخصی را ارائه دهیم.

کاربران فعال وب دسک تاپ آمریکایی در سال 2024 به طور متوسط ​​اجرا کردند، 126 جستجو بی نظیر Google هر ماهبشر میانه 53 جستجو در Google در ماه بود. اگر از سه واقعیت دیگر استفاده کنیم ، می دانیم: که Google دارای 90.15 ٪ سهم بازار در جستجو در سطح جهان (StatCounter) است ، که 5.35 میلیارد انسان در هر ماه در اینترنت فعال هستند (GWI) ، و این 81 ٪ از کاربران اینترنت انجام می دهند ، حداقل یک بار در یک ماه از موتور جستجو استفاده می کنند (GWI) و یک فرضیه حداقل می توان ما را برآورده کرد که می توان از نظر گوگل را به دست آورد. ~ 1.3b در روز).

در حرکتی که من فقط می توانم سرنوشت را از داده های داده ها در نظر بگیرم ، گوگل ، چند ساعت قبل از انتشار این پست ، اعلام کرد که آنها “بیش از 5 تریلیون جستجو در سال 2024 دارند.” ریاضیات ما در بالا تعداد 5.9 تریلیون ، کمی بالا را قرار می دهد ، به احتمال زیاد به این دلیل که پانل Datos متمرکز بر کشورهای ثروتمندتر است که انتظار می رود فعالیت جستجوی بیشتر برای هر شخص باشد. هنوز هم باورنکردنی است که آنها روزی که منتشر می کنیم با شماره هایی بیرون می آیند که به پشتیبان گیری از صحت این نتایج و کیفیت پانل Datos کمک می کند.

بیایید تخمین های خود را در اینجا برای وضوح تجزیه کنیم:

  • کاربران فعال وب آمریکایی فقط به افراد موجود در پانل Datos اشاره می کنند که در ماه هایی که ما به آنها نگاه می کردیم فعالیت جستجو داشتند. این بدان معناست که Datos دستگاه هایی را که وارد وب نشده اند یا حتی یک بار Google را جستجو نکرده اند ، حذف کرده اند.
  • جستجوی “منحصر به فرد” Google متفاوت از “همه و جستجوهای Google” است – Datos تعداد جستجوهایی را که دقیقاً در همان مدت در همان روز بودند ، حذف کردند. اگر سه شنبه گذشته به جستجوی “دستور العمل Tacos al Pastor” 6x رسیدید (مانند من) ، این فقط به عنوان یک “جستجوی منحصر به فرد” برای اهداف این مطالعه رفتار می شود.
  • جستجوهای Google شامل نمایش داده هایی است که از Google.com شروع شده است ، و مواردی که از زبانه های “Big 6” در رابط جستجوی Google استفاده می کنند: تصاویر ، فیلم ، نقشه ، اخبار ، خرید و تازه وارد ، وب. ما مواردی مانند Google Scholar ، Forums ، Flights یا سایر گزینه های عمودی به ندرت/شرط را شامل نمی شد.

126 جستجوی دسک تاپ منحصر به فرد در ماه به طور متوسط ​​ممکن است برای بعضی از افراد زیاد و برای دیگران کم به نظر برسد (کاملاً مطمئن هستم که من در آخر هفته های شلوغ جستجوهای بیشتری انجام داده ام). اما ، میانگین کل داستان را نمی گوید. خوشبختانه ، این مجموعه داده به ما امکان می دهد تا تجزیه استفاده از جستجو را تجسم کنیم:

این داده ها یک واقعیت جالب در مورد جستجوی Google را روشن می کند: حدود 1/3 از کاربران فعال وب از Google استفاده نمی کنند (فقط 1-20 برابر جستجو در ماه) ، 1/3 دیگر دیگر فعال هستند (با 21-100 جستجو در ماه) و یک سوم نهایی جستجوگران بسیار سنگین هستند (انجام 101-1000+ جستجو در هر ماه). من رفتار جستجوی خودم را بررسی کردم و حداقل برای چند ماه گذشته در سطل 500-1000 جستجو در ماه قرار گرفتم. حدس من بسیاری از ما هستیم که زندگی می کنیم ، می خوریم ، می خوابیم و بازاریابی دیجیتال را نفس می کشیم و وب برای مشاغل ما در آن ردیف های فوقانی قرار می گیرد ، و ممکن است بعضی اوقات مردمی را که فقط چند بار به گوگل روی می آورند فراموش کنیم.

کدام عمودی جستجوی Google (تصاویر ، نقشه ها ، فیلم ، خرید و غیره) محبوب ترین است؟

خط تحقیق بعدی من در مورد عمودی های اصلی جستجو بود: اخبار ، تصاویر ، نقشه ها و غیره. بسیاری از آنها که قطعه تحقیق اصلی را خوانده اند در مورد این موضوع خواسته اند ، و تیم Datos فوق العاده مهربان بود تا تلاش خود را برای ارائه این اطلاعات انجام دهد.

دیدن این شکست جالب است:

به یاد داشته باشید که نقشه ها به دلیل مشکلات برنامه تلفن همراه تقریباً در اینجا کمرنگ هستند. همچنین ، به یاد داشته باشید که بسیاری از جستجوهای نقشه ها در رابط پیش فرض Google.com اتفاق می افتد. Google حتی نتایج نقشه ها را در رابط وب استاندارد نشان می دهد ، بنابراین تقریباً یک تن از فعالیت های جستجوی “نقشه” و “محلی” در حال انجام است. این فقط به طور خاص شروع نمی شود maps.google.com یا google.com/maps در یک مرورگر وب (این همان چیزی است که ما در اینجا حساب می کنیم).

Google Images داستانی بزرگ است که من سالها در مورد آن صحبت کردم (به یاد بیاورید که در مطالعه قدیمی سال 2018 من با JumpShot ، خاطرنشان کردم که Google Images بزرگتر از حتی YouTube در حجم جستجو است!). در آن زمان ، تصاویر تقریباً 1/3 از حجم Google.com داشتند ، اگرچه این داده های فقط دسک تاپ بود. در سال 2024 ، حدود 1/8th اندازه Google.com است که هنوز هم فوق العاده است.

اگر شما یک بازاریاب جستجو یا محتوا هستید و در استراتژی محتوای خود از تصاویر استفاده نمی کنید (آنهایی که تولید شده اند 🙄 🙄 🙄 را حساب نمی کنند) ، اکنون فراخوان بیدار شدن شما برای تجدید نظر در مورد آن است.

و اگر فکر می کنید این شماره های دیگر (خرید ، اخبار ، فیلم و غیره) بسیار کوچک به نظر می رسند ، به یاد داشته باشید که محتوای هر یک از آن زبانه ها نیز در نتایج اصلی جستجوی Google نشان داده شده است. این شکست در جستجوی جستجوهای است که در آن برگه ها/بخش ها اتفاق می افتد، نه مواردی که به سادگی با کلیک بر روی Google News یا نتیجه خرید که در برگه پیش فرض Google Search ظاهر شده است ، نتیجه می گیرند.

چگونه شماره های جستجوی متوسط ​​و متوسط ​​در Google مقایسه می شود؟

میانگین کلی 126 پوند گوگل (.com ، پیش فرض) جستجو/جستجوگر/ماه به طرز چشمگیری بزرگتر از میانگین 53 است. افراد زیادی وجود دارند که هر ماه صدها بار گوگل را جستجو می کنند و بسیاری دیگر فقط تعداد معدودی را جستجو می کنند ، از این رو این شکاف گسترده است.

وقتی این مسئله را گسترش می دهیم تا به همه عمودی های جستجو نگاه کنیم ، الگوی مشابهی پدیدار می شود.

برگه جدید “وب” گوگل (که در ماه مه سال گذشته راه اندازی شد و با جستجوی ارتباط دنی سالیوان قهرمان شد) دراماتیک ترین گسترش دارد: چند نفر عاشق این ویژگی هستند و تقریباً همه افراد آن را کاملاً نادیده می گیرند. برگه های دیگر متفاوت نیستند ، و حدس من این است که تعداد زیادی از جستجوگرهای گوگل به ندرت ، اگر همیشه ، برای انجام جستجوی خود روی یک برگه/عمودی دیگر کلیک کنید.

نکته جانبی: اگر شما یک مطالعه سریع در مورد ریاضیات و آمار نیستید (که من نیستم – این موارد تلاش جدی می کند) ، ممکن است کنجکاو باشید که چرا اضافه کردن تعداد متوسط ​​جستجوها در تمام این عمودی ها به همان تعداد متوسط ​​برای همه جستجوهای Google ارائه نمی دهد. مدتی طول کشید تا بفهمم این به این دلیل است که این میانگین ها فقط برای افرادی است که از آن بخش های جداگانه استفاده می کنند. به عنوان مثال اگر من در یک ماه هیچ گونه جستجوی ویدیویی Google را انجام ندادم ، در مجموعه داده افرادی که Google Video را جستجو کرده اند ، حساب نمی شوم ، اما من هنوز در جستجوی Google.com (پیش فرض) هستم.

مراحل بعدی برای این تحقیق

آنچه ما در اینجا به دست آورده ایم ، یک مبنای قابل توجه برای چگونگی و چگونگی استفاده آمریکایی ها از Google است. امید من به آینده این است که دوباره این مطالعه را در پاییز 2025 انجام دهم تا ببینم چگونه اوضاع تغییر کرده است. بسیاری گمان می کنند که ابزارهای هوش مصنوعی سهم بازار Google را جابجا می کنند ، و در این صورت ، ما باید تعداد جستجوها را برای هر جستجوگر در هر ماه پاییز ببینیم.

ما همچنین می توانیم متوجه شویم که آیا بخش های دیگر جستجوی گوگل در رابطه با یکدیگر تغییر می کنند و اینکه آیا هوش مصنوعی یا سایر رقبا برای ویژگی هایی مانند نقشه ، خرید ، اخبار یا تصاویر آمده اند. ظن شخصی من این است که ابزارهای AI به عنوان جایگزینی برای جستجو در بین بیشتر کاربران اینترنت بعید است. گروه کوچکی از پذیرندگان زودهنگام پرشور قطعاً تغییر کرده اند ، اما فکر می کنم بعید به نظر می رسد که در سال آینده به جریان اصلی نفوذ کنیم. خوشبختانه ، این داده ها ، با گذشت زمان ، می توانند به اثبات فرضیه من (و بسیاری از حدس های دیگر) درست یا نادرست کمک کنند. با ما همراه باشید ، زیرا ما هفته آینده آن تحقیق را در مورد عرشه انجام داده ایم!


داده های نمایش داده شده در این گزارش توسط Datos ، یک شرکت Semrush ارائه شده است. این تجزیه و تحلیل بر اساس پانل ایالات متحده Datos است که نمونه ای متنوع و از نظر آماری قابل توجهی از کاربران را نشان می دهد و چارچوب زمانی (01/23-01/25) را در بر می گیرد. برای اطلاعات بیشتر لطفاً به Datos مراجعه کنید وب سایت و آن سیاست حفظ حریمبشر

Source link