سال 2025 را با ویژگی های جدید Performance Max آغاز کنید

کنترل‌های کمپین بیشتر برای کمک به هدایت هوش مصنوعی

سال گذشته در DMEXCO، ما نسخه بتا را برای کلمات کلیدی منفی در سطح کمپین معرفی کردیم که به شما امکان می‌دهد درخواست‌های خاصی را که نمی‌خواهید به دلیل مناسب بودن نام تجاری یا دلایل دیگر در آنها نمایش داده شود حذف کنید. این ویژگی بسیار درخواست شده اکنون در چند هفته آینده در اختیار همه تبلیغ کنندگان قرار می گیرد.

همچنین می توانید نحوه استفاده از Performance Max را برای اولویت بندی برنده شدن مشتریان جدید با استفاده از اهداف جذب مشتری جدید بهبود بخشید. سال گذشته، ما یک نسخه بتا برای حالت مشتری جدید با ارزش بالا معرفی کردیم که اکنون برای همه تبلیغ‌کنندگان عرضه شده است. با استفاده از این ویژگی جدید، می‌توانید مشتریان با ارزش خود و ارزش بلندمدت آنها را از طریق Customer Match مشخص کنید. هوش مصنوعی Google از داده‌های شما برای پیش‌بینی اینکه کدام کاربران جدید احتمالاً ارزش طول عمر را برای کسب و کار شما به حداکثر می‌رسانند و پیشنهاد بیشتری برای آنها ارائه می‌کنند، استفاده می‌کند. گزارش‌دهی در سطح کمپین نیز در دسترس است، بنابراین می‌توانید ببینید که کمپین شما چند مشتری جدید دارد و چه تعداد مشتریان جدید با ارزش بالا هستند.

برای تبلیغ‌کنندگان خرده‌فروشی با فیدهای محصول، به زودی کنترل بهتری بر نحوه عملکرد استثناهای برند در قالب‌های مختلف تبلیغات خواهید داشت. قبلاً، استثناهای برند هم برای تبلیغات جستجو و هم برای تبلیغات خرید اعمال می‌شد. اکنون می‌توانید استثناهای نام تجاری را فقط برای تبلیغات نوشتاری جستجو اعمال کنید و در عین حال ترافیک مارک را برای تبلیغات خرید حفظ کنید. این می‌تواند به‌ویژه مفید باشد اگر ارزش نشان دادن تبلیغات خرید برای عبارات نام تجاری را دارید، اما ممکن است بخواهید تبلیغات متنی جستجو را برای عبارات مارک تجاری در کمپین دیگری مدیریت کنید.

“URL حاوی” قوانینی است که در کمپین‌های استاندارد عملکرد حداکثر موجود است، به کمپین‌های حداکثر عملکرد با فیدهای محصول نیز گسترش خواهد یافت. می‌توانید از قوانین «URL حاوی» برای هدف‌گیری ترافیک بر اساس دسته‌های صفحه‌ای خاص در وب‌سایت خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه پوشاک ورزشی هستید، می توانید کمپین خود را به طور خاص به تمام صفحات سایت خود که دارای «کفش» در URL هستند، هدف قرار دهید.

و دو نسخه بتای جدید و هیجان انگیز به زودی به کمپین های Performance Max می آیند. ابتدا، یک نسخه بتا برای استثناهای جمعیتی مبتنی بر سن به شما این امکان را می‌دهد که گروه‌های سنی، مانند “18-24†یا “65+†را حذف کنید. در مرحله بعد، با دستگاه‌های بتای ما، می‌توانید هدف‌گیری را برای ترافیک رایانه، تلفن همراه یا رایانه لوحی سفارشی کنید. اگر به هر دو نسخه بتا علاقه دارید، برای ثبت نام با تیم حساب Google Ads یا پشتیبانی Google Ads تماس بگیرید.

Source link