بینش های جدید برای تعطیلات و فراتر از آن

بینش دارایی به شما کمک می کند تا در مورد دارایی های خلاقانه ای که با مشتریان بالقوه شما طنین انداز می شود، اطلاعات بیشتری کسب کنید. این یک راه آسان برای شناسایی مخاطبان با درگیری بالا است و می تواند برای اطلاع رسانی به دارایی ها و صفحات فرودی که برای این گروه ها ایجاد می کنید یا حتی کل استراتژی بازاریابی و محصول خود را تغییر دهد. با استفاده از مثال قبلی خرده‌فروش کالاهای ورزشی ما، ممکن است ببینید که تصویر و ویدیوی خلاقانه مرتبط با دوچرخه با «علاقه‌مندان به زندگی سبز» طنین‌انداز می‌شود. بر اساس این بینش، می‌توانید این دارایی‌ها را با صفحه فرود که به‌طور برجسته تلاش‌های پایداری شما را نشان می‌دهد، جفت کنید. یا یک قدم جلوتر بروید و از بینش برای ایجاد یک خط محصول کاملاً جدید استفاده کنید.

بینش مخاطب، که اخیراً در سطح حساب منتشر شده است، به شما کمک می کند ویژگی های افرادی که با کسب و کار شما درگیر هستند را درک کنید. این بینش‌ها به شما ایده بهتری از آنچه مشتریانتان به آن اهمیت می‌دهند، می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود را برای علایق و ویژگی‌های منحصربه‌فردشان تنظیم کنید.