تبلیغات گوگل طراحی جدید کنسول تبلیغاتی را از 30 آگوست آغاز می کند

زن با کامپیوتر کار می کند

در مارس 2023 گوگل آزمایش طرح جدیدی را برای کنسول تبلیغاتی Google Ads آغاز کرد. گوگل اعلام کرد که از 30 آگوست 2024 این طرح جدید را برای همه تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌کند و تمام طراحی را غروب می‌کند.

گوگل نوشت: «از 30 آگوست 2024، طرح جدید گوگل ادز در تمام بازارها عرضه خواهد شد و طرح قدیمی گوگل ادز غروب خواهد کرد.

این بدان معناست که “فقط طرح جدید Google Ads در دسکتاپ در دسترس خواهد بود.” گوگل افزود: «لطفاً توجه داشته باشید که ما به پشتیبانی کامل از ویژگی‌ها و ابزارهای موجود ادامه خواهیم داد.

البته همه تبلیغ‌کنندگان از این تغییر خوشحال نیستند. بسیاری معتقدند که طراحی قدیمی بسیار شهودی تر و استفاده آسان تر است. اما آماده یا نه، طرح قدیمی در حال جایگزینی با طرح جدید است.

در اینجا برخی از شکایاتی است که Google Ad Liaison در این هفته درباره این خبر به آنها پاسخ داد:

اینم طراحی جدید:

طراحی جدید تبلیغات گوگل

گوگل نوشت:

طراحی جدید شامل یک منوی اصلی در سمت چپ صفحه است که صفحات آن در 5 دسته سطح بالا سازماندهی شده اند:

  • کمپین ها: جایی که شما کمپین های خود را تحلیل، بهینه سازی و مدیریت می کنید
  • اهداف: جایی که اهداف تبدیل خود را تعریف، نظارت و به روز می کنید
  • ابزار: جایی که می توانید ابزارهایی برای موارد زیر پیدا کنید:
    • برنامه ریزی
    • مناقصه و بودجه
    • عیب یابی
    • کتابخانه دارایی
    • مدیریت مخاطب
  • صورتحساب: جایی که بر هزینه ها و پرداخت های خود نظارت می کنید
  • مدیر: جایی که تنظیمات تیم، امنیت و حساب خود را مدیریت می کنید

گوگل اضافه کرد: “این سطح اضافی از دسته بندی باعث می شود این طراحی جدید برای تبلیغ کنندگان جدید و باتجربه موثرتر باشد. همانطور که به طراحی جدید عادت می کنید، نوار جستجو در بالا ابزار مفیدی برای یافتن سریع چیزی است که به دنبال آن هستید. لطفاً به اشتراک گذاری بازخورد خود از گزینه “ارسال بازخورد” در منوی راهنما ادامه دهید.

بحث انجمن در X.



Source link