نتفلیکس و گوگل در مورد تبلیغات صحبت می کنند

نتفلیکس در اوایل سال جاری تایید کرد که در حال آماده‌سازی یک ردیف استریم با پشتیبانی از تبلیغات است و به نظر می‌رسد این شرکت گوگل را به عنوان شریکی برای این تبلیغات در نظر می‌گیرد.

CNBC گزارش‌ها حاکی از آن است که نت‌فلیکس و گوگل در مورد لایه‌های آتی پشتیبانی‌شده از تبلیغات مذاکره کرده‌اند، اما در حال حاضر هیچ معامله‌ای بسته نشده است.

منابع به CNBC گفتند که نتفلیکس با گوگل ملاقات کرده است که بیشتر درآمد خود را از تبلیغات به دست می آورد. همانطور که قبلا توسط The Information گزارش شده بود، همچنین با Comcast/NBCUniversal و Roku ملاقات کرده است تا در مورد شراکت در فروش تبلیغاتی بحث کند. NBC Universal و Google از اظهار نظر خودداری کردند.

جای تعجب نیست که نتفلیکس حداقل گوگل را به عنوان یک شریک بالقوه برای ارائه تبلیغات در سرویس استریم در نظر بگیرد، اما به نظر می رسد که این شرکت هنوز در روزهای اولیه خود برای حل و فصل شرکای خود است. اگر قرار بود گوگل این شغل را به دست بیاورد، با توجه به اینکه نتفلیکس همچنان سرویس پخش جریانی شماره 1 در این سیاره باقی مانده است، می تواند کار نسبتا بزرگی باشد. اما گوگل، به ویژه، تجربه چندانی در زمینه تبلیغات ویدیویی ندارد و عمدتاً بر روی تبلیغات وب متمرکز است.

گوگل، البته، تبلیغات را در یوتیوب، تنها پلتفرم ویدیویی که از نتفلیکس پیشی می‌گیرد، نیز تقویت می‌کند.

نتفلیکس همچنین در حال مذاکره با NBC Universal و Roku بوده است و شایعاتی در مورد خرید این دومی توسط Netflix به طور کامل منتشر شده است.

بر اساس آخرین گزارش، نتفلیکس به دنبال این است که در طی «دو تا سه ماه آینده» شریک تبلیغاتی خود را حل کند.

اطلاعات بیشتر در نتفلیکس:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: