پیوند داخلی مؤثر یک جنبه اساسی SEO است ، به طور قابل توجهی تجربه کاربر ، تقویت ارتباط کلمات کلیدی و توزیع صفحه صفحه در وب سایت شما را بهبود می بخشد. با استفاده از تجزیه و تحلیل قدرتمند N-Gram Frog می تواند با کمک به شما در شناسایی و استفاده از فرصت های پیوند داخلی به طور مؤثر ، این روند را ساده تر کند. در اینجا یک راهنمای گام به گام مفصل برای استفاده بیشتر از توانایی های N-Gram Frog برای تقویت تلاش های سئو شما آورده شده است.
چرا از n-grams برای پیوند داخلی استفاده می کنید؟
استفاده از n-grams در استراتژی پیوند داخلی شما می تواند به طور قابل توجهی سئو توسط:
- شناسایی الگوهای کلمه کلیدی: به سرعت عبارات کلمه کلیدی مکرر را برای پیوند داخلی مشاهده کنید.
- ارتقاء ارتباط محتوا: موضوعات مرتبط را به وب سایت خود متصل کنید و تجربه کاربر را بهبود بخشید.
- افزایش دید SEO: با پیوند مؤثر محتوای مربوطه ، رتبه بندی جستجوی کلی را بهبود بخشید.
علاوه بر آن ، ما از نشت داده های انبار محتوای Google می دانیم که Google از N-Grams به عنوان بخشی از تعدادی از متغیرها استفاده می کند. آنها همچنین دارای یک حق ثبت اختراع هستند که استفاده از N-Grams را برای کمک به آنها در ارزیابی کیفیت سایت توصیف می کند.
در زیر ، مراحل استفاده از ویژگی N-Gram Screaming Frog را برای کمک به شما در شناسایی فرصت های پیوند داخلی پیدا خواهید کرد.
مرحله 1: قورباغه جیغ را برای ذخیره HTML پیکربندی کنید
قبل از شروع خزیدن ، شما باید قورباغه جیغ را پیکربندی کنید تا داده های لازم را برای تجزیه و تحلیل N-GRAM ذخیره کنید:
- قورباغه فریاد باز.
- بر روی پیکربندی> عنکبوت> استخراج کلیک کنید.
- هر دو “فروشگاه HTML” و “فروشگاه Rendered HTML” را بررسی کنید.
- برای ذخیره تنظیمات ، OK را کلیک کنید.
این به Frog Screaming اجازه می دهد تا N-Grams را در متن در سایت شما ضبط کند.
مرحله 2: خزیدن و دسترسی به n-grams را اجرا کنید
خزیدن خود را برای تجزیه و تحلیل صفحات هدفمند آغاز کنید:
- URL های منتخب خود را خز کنید.
- پس از اتمام ، در برگه داخلی و وارد نوار جستجو بخشی از سایت شوید که می خواهید برای فرصت های پیوند داخلی بررسی کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال فرصت های پیوند داخلی در وبلاگ خود هستید ، مسیر زیر پوشه را به وبلاگ خود وارد کنید (به عنوان مثال /وبلاگ /).
- در مرحله بعد ، تمام URL های موجود در لیست را انتخاب کنید.
- با تمام URL های انتخاب شده ، به برگه “N-Grams” در صفحه پایین بروید.
مرحله 3: تنظیمات N-Gram را تنظیم کنید
تنظیمات N-Gram را برای اصلاح بینش کلمات کلیدی خود تنظیم کنید:
- پیش فرض را از 1 گرم (کلمات منفرد) به 2 گرم یا 3 گرم تغییر دهید تا عبارات معنی دار را شناسایی کنید.
- در کادر جستجو ، موضوعی را که امیدوار هستید پیوند داخلی را بهبود بخشید وارد کنید.
مرحله 4: فرصت های پیوند داخلی را پیدا کنید
عبارات خاص کلمات کلیدی را برای پیوند داخلی شناسایی کنید:
- عبارات را که اغلب اتفاق می افتد را مرور کنید.
- ستون “متن بدن را بدون پیوند” بررسی کنید تا ذکر کلمات کلیدی بدون پیوند را پیدا کنید. بر روی N-Gram که علاقه مند به دیدن فرصت های پیوند داخلی هستید ، کلیک کنید. اگر مقدار بالاتر از صفر از فرصت های پیوند داخلی برای آن N-Gram باشد.
- سپس لیست URL ها بارگذاری می شود که می توانید N-Grams را برای فرصت های جغرافیایی داخلی پیدا کنید.
مرحله 5: پیوندهای داخلی خود را پیاده سازی کنید
پیوندهای داخلی شناسایی شده را مستقیماً در محتوای خود ادغام کنید:
- پیوندها را به ذکر کلمات کلیدی مربوطه اضافه کنید ، اتصال سایت و عملکرد SEO را تقویت کنید.
بررسی N-Grams در سطح صفحه با برنامه افزودنی رایگان SEO Chrome
برای بینش سریع در سطح صفحه جداگانه ، از جمله تجزیه و تحلیل رقیب ، از N-Gram by Go Fish Chrome پسوند استفاده کنید:
- تجزیه و تحلیل صفحات فردی: به سرعت الگوهای کلمات کلیدی و ساختار محتوا را مشاهده کنید.
- تجزیه و تحلیل رقابتی: برای بهبود استراتژی محتوای خود ، بینش ارزشمندی در مورد استراتژی های کلمات کلیدی رقیب کسب کنید.
- پسوند Chrome را در اینجا بارگیری و کاوش کنید: N-Gram by Go Fish Digital
تظاهرات ویدئویی
برای دیدن این روند در عمل ، تظاهرات گام به گام ما را تماشا کنید.
اخبار را مستقیماً به صندوق ورودی خود جستجو کنید
*مورد نیاز