کنترلهای تبلیغاتی که حریم خصوصی شما را در اولویت قرار میدهند
ما از مجموعه ای از اصول اصلی حریم خصوصی پیروی می کنیم که اطلاعاتی را که انجام می دهیم و جمع آوری نمی کنیم راهنمایی می کند. ما هرگز اطلاعات شخصی شما را به کسی نمی فروشیم و هرگز از محتوایی که در برنامه هایی مانند Gmail، Photos و Drive ذخیره می کنید برای اهداف تبلیغاتی استفاده نمی کنیم. و ما هرگز از اطلاعات حساس برای شخصی سازی تبلیغات – مانند سلامت، نژاد، مذهب یا گرایش جنسی استفاده نمی کنیم. این به سادگی خارج از محدودیت است.
My Ad Center با دادن توانایی کنترل اطلاعاتی که برای شخصیسازی تبلیغاتی که میبینید استفاده میشود، بر این تعهدات استوار است. و اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را به اشتراک می گذارید، به راحتی می توانید به سرعت از چه اطلاعاتی استفاده می کنیم و آن را بر اساس اولویت های خود کنترل کنید.
شما میتوانید تصمیم بگیرید که از چه نوع فعالیتهایی استفاده شود تا محصولات Google برای شما کار کنند – مستقل از تبلیغاتی که نشان داده میشوید. در گذشته، اگر سابقه YouTube شما روشن بود، بهطور خودکار نحوه شخصیسازی آگهیهایتان را نشان میداد. اکنون، اگر نمیخواهید از سابقه YouTube شما برای شخصیسازی تبلیغات استفاده شود، میتوانید آن را در My Ad Center خاموش کنید، بدون اینکه بر توصیههای مرتبط در فید خود تأثیری داشته باشید.
همچنین ممکن است بر اساس فعالیت Google خود – دستههایی مانند تحصیلات، وضعیت روابط یا صنعتی که در آن کار میکنید، آگهیهایی برای مخاطبان خاص ببینید. اکنون میتوانید نحوه اطلاعرسانی دستهها به آگهیهای خود را انتخاب و تنظیم کنید. آنها را به طور کامل خاموش کنید به این ترتیب، راحتتر میتوانید تجربه تبلیغاتی را انتخاب کنید که برای آن مناسب است شما.