برترین نکات سئوی محلی MozCon 2024

تام کاپر خود Moz سخنرانی جالبی در مورد اهمیت حیاتی درک اینکه گوگل چگونه هدف جستجو را به عنوان وسیله ای برای اطلاع از نحوه پشتیبانی از سفرهای مشتری می بیند، ارائه کرد. هدف جستجو معمولاً به چهار دسته تقسیم می شود: اطلاعاتی، ناوبری، تجاری و تراکنشی. مشاهده اینکه تحقیقات تام نشان می‌دهد که گوگل معمولاً جستجوهای محلی را به عنوان یک هدف تراکنشی درک می‌کند که بسته‌های محلی را به‌عنوان ویژگی‌های عملی SERP ارائه می‌کند، بسیار تأییدکننده بود.

تعیین یک مقوله هدف واحد برای جستجوهای محلی یک چالش تاریخی بوده است. برای مثال، اگر «Pizza Hut» را جستجو کنم، از نظر تئوری می‌توان گفت که جستجوی ناوبری انجام می‌دهم زیرا حاوی نام تجاری است. اما این واقعیت که Google تقریباً قطعاً بسته محلی را برای این جستجو ارائه می‌کند به این معنی است که آنها می‌دانند که من احتمالاً در آستانه انجام معامله هستم، چه بلافاصله برای چیزی مانند یک تکه سریع پیتزا یا در نهایت، مانند رزرو هتل. اتاقی برای تعطیلات در ماه آینده

نکته مهم برای کسب‌وکارهای محلی این است که بفهمند حمایت از هر گامی که می‌توانید به سمت معامله مشتری با نمایه کسب‌وکار Google دقیق و آموزنده، مسیرهای رانندگی واضح، توضیحات محصول عالی، و کارکرد تجارت الکترونیکی روان، چقدر ضروری است. به جای ناامید شدن و رفتن به جای دیگری، تا پایان سفر با شما همراه است.

Source link