از ویژگی‌های جدید AR برای خرید محصولات و کفش‌های زیبایی استفاده کنید

چیز خاصی در مورد خرید در فروشگاه وجود دارد: چراغ ها، رایحه ها، موسیقی. در حالی که ما نمی‌توانیم تمام جزئیات کوچک را هنگام خرید آنلاین تجربه کنیم، ما در حال بهبودهای بزرگی در خرید AR در Google هستیم تا مهم‌ترین بخش فروشگاه – محصول – را زنده کنیم.

سایه زیرسازی خود را پیدا کنید

فونداسیون پر جستجوترین دسته بندی در آرایش است. همچنین یکی از شخصی ترین محصولاتی است که می توانید بخرید – کوچکترین تغییر در رنگ یا تن می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. اما عکس‌های فونداسیون روی مدل‌ها همیشه تنوع خریداران را منعکس نمی‌کند و در موارد دیگر، فقط می‌توانید تصاویر بسته‌بندی محصول را پیدا کنید. این امر به ویژه یافتن بهترین سایه و محصول را دشوار می کند. در واقع، در میان خریداران آنلاین زیبایی، بیش از 60 درصد تصمیم گرفته اند که یک کالای آرایشی یا آرایشی را به صورت آنلاین خریداری نکنند، زیرا نمی دانستند چه رنگ یا سایه ای را انتخاب کنند، و 41 درصد نیز تصمیم گرفته اند کالای زیبایی یا آرایشی را به این دلیل برگردانند. سایه اشتباه

بنابراین امروز ما یک ویژگی خرید AR جدید را اعلام می کنیم که یافتن مطابقت پایه شما را بسیار آسان تر می کند. کتابخانه عکس جدید ما که با راهنمایی برندهای زیبایی توسعه یافته است، دارای 148 مدل است که طیف متنوعی از رنگ پوست، سن، جنسیت، شکل صورت، قومیت ها و انواع پوست را نشان می دهد. این کتابخانه با پشتیبانی فناوری Google، گام بزرگی به سوی تغییر روش خرید آنلاین افراد برای آرایش است و به شما کمک می‌کند بهتر تصور کنید که محصولات مختلف چگونه به نظر می‌رسند.

نحوه عملکرد آن به این صورت است: در Google در طیف وسیعی از قیمت‌ها و مارک‌ها، مانند «Clinique Even Better Foundation» یک کرم پودر را جستجو کنید. خواهید دید که این کرم پودر در مدل‌هایی با رنگ پوست مشابه چگونه است. از جمله قبل و بعد از عکس‌برداری، به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهتر است. هنگامی که یکی را که دوست دارید پیدا کردید، فقط یک خرده فروش را برای خرید انتخاب کنید.