بسیاری از ما ناامیدی از بازدید از یک صفحه وب را تجربه کردهایم که به نظر میرسد آن چیزی که ما به دنبال آن هستیم را دارد، اما انتظارات ما را برآورده نمیکند. محتوا ممکن است بینش مورد نظر شما را نداشته باشد یا حتی به نظر نرسد که برای شخص یا حتی توسط یک شخص ایجاد شده است.
ما سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم صفحاتی که در جستجو نشان می دهیم تا حد امکان مفید و مرتبط هستند. برای انجام این کار، ما دائماً سیستمهای خود را اصلاح میکنیم: سال گذشته، ما هزاران بهروزرسانی را برای جستجو بر اساس صدها هزار آزمایش کیفیت، از جمله ارزیابیهایی که در آن بازخورد بازبینهای انسانی جمعآوری میکنیم، راهاندازی کردیم.
ما می دانیم که اگر به نظر می رسد محتوا برای جلب کلیک ها طراحی شده باشد تا اطلاع رسانی به خوانندگان، مردم آن را مفید نمی دانند. بنابراین، از هفته آینده برای کاربران انگلیسی در سراسر جهان، مجموعهای از پیشرفتها را در «جستجو» ارائه میکنیم تا افراد بتوانند محتوای مفیدی را که توسط و برای افراد ساخته شدهاند، آسانتر پیدا کنند. این کار رتبهبندی به تلاش مشابه مرتبط با رتبهبندی محتوای بررسی محصول با کیفیت بهتر در سال گذشته میپیوندد، که بهروزرسانی نیز دریافت خواهد کرد. این راهاندازیها با هم بخشی از یک تلاش گستردهتر و مداوم برای کاهش محتوای با کیفیت پایین و آسانتر یافتن محتوایی هستند که در جستجو معتبر و مفید هستند.
رتبه بندی بهتر محتوای اصلی و با کیفیت
ما به طور مداوم جستجو را به روز می کنیم تا مطمئن شویم در یافتن محتوای با کیفیت به شما کمک می کنیم. هفته آینده، «بهروزرسانی محتوای مفید» را راهاندازی میکنیم تا با محتوایی مقابله کنیم که به نظر میرسد اساساً برای رتبهبندی خوب در موتورهای جستجو به جای کمک یا اطلاعرسانی به مردم ایجاد شده است. این بهروزرسانی رتبهبندی کمک میکند مطمئن شویم که محتوای غیراصلی و با کیفیت پایین در جستجو رتبه بالایی ندارد و آزمایش ما نشان داده است که بهویژه نتایج مربوط به آموزش آنلاین، و همچنین هنر و سرگرمی، خرید و محتوای مرتبط با فناوری را بهبود میبخشد. .
برای مثال، اگر اطلاعاتی درباره یک فیلم جدید جستجو میکنید، ممکن است قبلاً مقالاتی را دیده باشید که نظرات سایتهای دیگر را بدون افزودن دیدگاههایی فراتر از آنچه در جاهای دیگر موجود است، جمعآوری میکنند. اگر انتظار دارید چیز جدیدی بخوانید، این خیلی مفید نیست. با این به روز رسانی، نتایج بیشتری با اطلاعات منحصر به فرد و معتبر خواهید دید، بنابراین احتمال خواندن مطالبی که قبلاً ندیده اید بیشتر است.
مانند همیشه، ما به اصلاح سیستم های خود و ایجاد این پیشرفت در طول زمان ادامه خواهیم داد. اگر یک تولیدکننده محتوا هستید، میتوانید درباره بهروزرسانیها و راهنماییهای امروزی که در جستجوی مرکزی باید در نظر بگیرید، اطلاعات بیشتری کسب کنید.
بررسی های مفیدتر محصول توسط کارشناسان نوشته شده است
ما می دانیم که بررسی محصول می تواند نقش مهمی در کمک به تصمیم گیری در مورد چیزی برای خرید داشته باشد. سال گذشته، مجموعهای از بهروزرسانیها را برای نشان دادن بررسیهای مفیدتر و عمیقتر بر اساس تخصص دست اول در نتایج جستجو آغاز کردیم.
ما به اصلاح این سیستمها ادامه دادهایم و در هفتههای آینده، بهروزرسانی دیگری را ارائه خواهیم کرد تا یافتن نظرات با کیفیت بالا و اصلی را آسانتر کنیم. ما این کار را ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم وقتی در حال تحقیق در مورد خریدی در وب هستید مفیدترین اطلاعات را پیدا می کنید.
امیدواریم این بهروزرسانیها به شما کمک کند به اطلاعات مفیدتر و دیدگاههای ارزشمند در مورد جستجو دسترسی داشته باشید. ما مشتاقانه منتظریم تا بر اساس این اثر کار کنیم تا یافتن محتوای اصلی توسط و برای افراد واقعی در ماههای آینده آسانتر شود.