هنگ کنگ، هنگ کنگ، 28 نوامبر 2024/Chainwire/–Moongate رسما توکن بومی خود، $MGT را راه اندازی کرد، که نقطه عطف مهمی در ماموریت این شرکت برای تغییر شکل تعامل برند-مصرف کننده و تعریف مجدد ارزش توجه کاربر است.
Moongate اولین پروتکل دارایی توجه برای فعال سازی در دنیای واقعی است. پروتکل Moongate که در سال 2022 راه اندازی شد، به طور فعال توسط بیش از 3800 برند و سازنده از جمله Binance، OKX، Token2049، EthDenver، Animoca، Wonderfruit، ComplexCon و Sony استفاده می شود.
این پروتکل به هزاران برند قدرت داده است تا کمپینهای توکن هوشمند راهاندازی کنند و باعث تعامل بیش از 1.7 میلیون کاربر نهایی شود.
همانطور که چشم انداز دیجیتال به تکامل خود ادامه می دهد، توکن MGT $ یک مدل ساختاریافته و مبتنی بر انگیزه را برای برندها و مصرف کنندگان به طور یکسان معرفی می کند.
$MGT که برای پشتیبانی از فعالسازی برند در دنیای واقعی، برنامههای وفاداری و تعامل مصرفکننده طراحی شده است، به کاربران این امکان را میدهد تا از طریق مشارکت در کمپینهای مبتنی بر توکن، جوایزی کسب کنند، در حالی که برندها میتوانند از پروتکل برای تعامل معنادارتر با مخاطبان خود استفاده کنند.
5.2 میلیون دلار سرمایه و فهرستهای مبادله آتی برای MGT دلار
برای دستیابی به این چشم انداز و رشد بیشتر سوخت، Moongate با موفقیت بیش از 5.2 میلیون دلار در کل بودجه دریافت کرد.
این شامل سرمایه گذاری های CMCC Global، Cogitent Ventures و Token Bay می شود.