5 گرایش مدیریت موبایل برای سازمان های مالی

4. نوآوری تحرک مزیت رقابتی را برای سازمان های مالی ایجاد خواهد کرد.

در میان 250 مدیر دارایی مورد بررسی، 95 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند [their] فناوری، داده ها و قابلیت های دیجیتال در سال 2025 متمایز خواهند شد. با یک راه حل مناسب مدیریت تلفن همراه که داده ها، تجزیه و تحلیل و ابزارهای تحقیقاتی را در یک دستگاه ارائه می دهد، مدیران دارایی های آینده و سایر متخصصان خدمات مالی می توانند خود را از میز خود رها کرده و با مشتریان خود ملاقات کنند. هر کجا که هستند با خدمات مدرن مانند یک میز تجاری امن و بسیج شده یا کیوسک های سلف سرویس.

5. گزینه های بیشتر مدیریت دستگاه به معنای انعطاف پذیری بیشتر است.

بر اساس یک نظرسنجی اخیر، تنها 16٪ از شرکت های مالی ایالات متحده معتقدند راه حل های خود را بیاورید (BYOD) مدل مالکیت غالب در 12 تا 18 ماه خواهد بود. بسیاری از سازمان های مالی به دلیل خطرات امنیتی ناشی از BYOD به مدل مسئولیت شرکتی باز می گردند. اما آنها همچنان باید با فعال کردن دستگاه‌های مسئول شرکت برای استفاده شخصی، رضایت کارکنان را تضمین کنند. پیدا کردن یک پلت فرم تلفن همراه که از انواع حالت‌های مدیریت تلفن همراه پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به کسب‌وکار انعطاف‌پذیری بیشتری در انطباق با نیازهای مختلف کارکنان ارائه دهد. به عنوان مثال، یک بانک می‌تواند از دستگاه‌های کاملاً مدیریت‌شده برای مرکز تماس استفاده کند و در عین حال تلفن‌هایی را به مدیران شعب خود ارائه دهد که می‌توانند داده‌های شخصی و تجاری را با نمایه کاری Android جدا کنند.

راه‌حل‌های مدرن تحرک ارائه شده توسط Android Enterprise می‌تواند به رهبران کسب‌وکار کمک کند تا با اطمینان خاطر با این روندها و چالش‌های همراه با آن‌ها روبرو شوند – و در نهایت استانداردی را برای سازمان‌های مالی تعیین کنند.

با دانلود کتاب الکترونیکی جدید ما “Flexible، بیشتر در این آموخته ها غوطه ور شوید. قدرتمند نوین. استاندارد تحرک برای خدمات مالی. و به وبینار آتی ما بپیوندید تا در مورد ارزش جابجایی مدرن برای نیازهای منحصر به فرد صنعت خدمات مالی و تقاضاهای در حال تحول بیشتر بشنوید.