استخراج برای ایده های محتوا: با Moz Pro – سطح بعدی را کشف ، بهینه سازی و رتبه بندی کنید

با استفاده از مثال قبلی “خرید خانه” به عنوان کلمه کلیدی بذر ، کلمات کلیدی خود را با شباهت واژگانی کم گروه بندی کردم. در گروه “نحوه خرید خانه برای اولین بار” ، چندین کلمه کلیدی دم بلند وجود دارد که ممکن است الهام بخش بزرگی برای مطالب جدید برای آژانس املاک و مستغلات من باشد از جمله “چه چیزی را می دانم هنگام خرید یک خانه برای اولین بار” و “چقدر برای خرید یک خانه 400K باید تهیه کنم.” اکنون می توانم آن اطلاعات را بگیرم و یک منبع اختصاصی یا یک پست وبلاگ ایجاد کنم که شامل اطلاعاتی در مورد آنچه در هنگام خرید خانه برای اولین بار در نظر گرفته می شود و روند خرید به نظر می رسد ، از جمله آنچه انتظار دارید هنگام تلاش برای تأیید وام خانه باشد. تصور کنید که الهام بخش شما می توانید از حفر این پیشنهادات حتی بیشتر بدست آورید!

قبل از اینکه به شکار گنج بعدی خود برویم ، می خواهم ستون جستجو را در پیشنهادات کلمات کلیدی نیز ذکر کنم. این ستون قصد اصلی جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی ذکر شده را دارد. این یک روش خارق العاده برای شناسایی نوع محتوا است که باید ایجاد کنید و چگونه گوگل فکر می کند افراد با نتایج مربوط به آن کلمه کلیدی در تعامل هستند.

به عنوان مثال ، اکثر کلمات کلیدی در نتایج فوق به عنوان اطلاع رسانی شناخته می شوند که معقول است زیرا همه آنها مربوط به یادگیری بیشتر در مورد روند خرید خانه هستند. برای این کلمات کلیدی ، محتوا مانند وبلاگ ها ، محتوای طولانی و فیلم های اطلاعاتی ایده آل خواهد بود.

اگر گزینه های فیلتر خود را برای نگاه به پیشنهادات برتر تنظیم کنم ، می بینم که بسیاری از کلمات کلیدی برتر مرتبط با “خرید خانه” معامله یا پیمایش هستند – آنها مربوط به سایت های خاص مانند Zillow یا موضوعاتی مانند برنامه های خرید خاص هستند. از آنجا که این کلمات کلیدی در مورد انجام کاری یا رفتن به جایی هستند ، نوع محتوایی که برای پرداختن به آنها ایجاد می کنم باید متفاوت باشد. من ممکن است تصمیم بگیرم صفحات موقعیت مکانی یا سؤالات متداول را ایجاد کنم که به این موضوعات خاص می پردازند.

Source link