Microsoft Dynamics 365 چیست؟ (+ ویژگی ها و گزینه های دیگر)

Microsoft Dynamics 365 مجموعه برنامه های غول فناوری است که هدف آن کمک به مشاغل در رشد و ساده سازی فرایندهای خود است.

این که آیا می خواهید مشتریان خود را تقسیم کنید یا عملیات خود را ساده تر کنید ، Dynamics 365 یک ماژول برای شما دارد. خود را با این بستر مبتنی بر ابر آشنا کنید تا از مزایای آن استفاده کنید:

Microsoft Dynamics 365 چیست؟

Microsoft Dynamics 365 مجموعه ای از برنامه ها است که می تواند راندمان در سطح شرکت و تجربه مشتریان را با یک تجارت بهبود بخشد.

این شامل یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر (CRM) و یک بستر برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) است که می توانید در کارکردهای بخشهای مختلف از جمله: از جمله:

  • بازاریابی
  • فروش
  • خدمات مشتری
  • زنجیره
  • سرویس میدانی
  • دارایی

5 ویژگی Microsoft Dynamics 365

مانند اکثر سیستم عامل های CRM ، Dynamics 365 دارای ویژگی های بسیاری است که می تواند به شما در ساده تر کردن فرآیندهای خود ، پرورش روابط با چشم انداز و مشتریان کمک کند و تجارت خود را رشد دهید.

به Dynamics 365 به عنوان مبلمان مدولار فکر کنید. مانند یک نیمکت مدولار که می توانید با توجه به اندازه و ترجیح اتاق نشیمن خود سفارشی کنید ، می توانید ماژول های Dynamics 365 را که به مجموعه برنامه های شما می روند ، انتخاب کنید تا متناسب با نیاز و اندازه تجارت شما باشد.

در اینجا برخی از ماژول های مفید یا ویژگی های Dynamics 365 آورده شده است:

Microsoft Dynamics 365 چیست؟ (+ ویژگی ها و گزینه های دیگر)

5 ماژول اصلی Microsoft Dynamics 365 برای SMBS

1. فروش

ماژول فروش Dynamics 365 مشاغل را قادر می سازد تا خطوط لوله فروش خود را به طور مؤثر مدیریت کنند. با این ویژگی ، رهبران فروش می توانند نمای کلی از وظایف فروش تیم ، تکالیف و خطوط لوله خود را مشاهده کنند.

مانند سایر ماژول های Dynamics 365 ، ماژول فروش دارای یکپارچه AI و Analytics است که بینش های زمان واقعی را ارائه می دهد. این بینش ها تیم های فروش را که منجر به اولویت بندی می شوند و نزدیک به خرید هستند ، آگاه می کند.

تیم های فروش همچنین می توانند کارهای روزمره مانند پیگیری با مخاطبین را به صورت خودکار انجام دهند ، بنابراین فرآیندهای آنها را ساده تر می کنند.

2. بینش مشتری

بینش مشتری ماژولی است که به مشاغل کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر درک کنند و تجربیات شخصی را برای آنها ایجاد کنند. از این گذشته ، شخصی سازی 72 ٪ از مصرف کنندگان را برای درگیر شدن با یک برند سوق می دهد.

Dynamics 365 Customer Insights مشاغل را قادر می سازد تا داده های جمعیتی ، روانشناختی و رفتاری مشتریان خود را در یک بستر امن متحد کنند. با استفاده از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل ، می تواند پیش بینی هایی را انجام دهد و بینش های واقعی را ارائه دهد.

علاوه بر این ، تیم های بازاریابی همچنین می توانند بخش های مشتری را ایجاد کرده و مخاطبان جدید را کشف کنند. تهیه سفرهای شخصی مشتری پس از آن امکان پذیر است و چشم انداز و مشتریان را درگیر می کند.

3 خدمات مشتری

خدمات مشتری Dynamics 365 به پشتیبانی تیم ها کمک می کند تا بلیط ها را سریعتر برطرف کنند. در نتیجه ، می تواند وفاداری مشتری را تقویت کند.

مشاغل می توانند با تشخیص و عیب یابی مسائل در هر کانال ، خدمات عالی مشتری را ارائه دهند. مجهز به هوش مصنوعی ، این ماژول به تیم های خدماتی بینش در زمان واقعی و تجزیه و تحلیل احساسات مفید می دهد.

4

ماژول مالی به مشاغل کمک می کند تا جریان نقدی را ردیابی و پیش بینی کنند. ویژگی های هوش مصنوعی و اتوماسیون آن ، برنامه ریزی مالی ، بودجه بندی و پیش بینی را آسان تر می کند.

مشاغل همچنین می توانند مالیات خود را با Dynamics 365 Finance مدیریت کنند. صورتحساب با هوش مصنوعی آن تضمین می کند که هیچ فاکتور یا مجموعه ای در میان شکاف ها قرار نمی گیرد.

5. تجارت مرکزی

Business Central یک راه حل همه در یک برای SMB ها است که شامل فروش ، خدمات به مشتری ، امور مالی و عملیات است.

SMB ها می توانند از آن برای رشد فروش خود استفاده کنند و عملیات خدمات خود را ساده تر کنند. مدیریت زنجیره تأمین شما به نسیم تبدیل می شود ، زیرا مدیریت فروشنده ، خرید ، تحقق سفارش و بازده تحت یک پلتفرم قرار دارد.

Microsoft Dynamics 365 101: نحوه شروع کار

Microsoft Dynamics 365 می تواند فرآیندهای شما را ساده تر کرده و خط پایین شما را رشد دهد. با این حال ، این یک شب اتفاق نمی افتد. جادو در برنامه ریزی استراتژیک و اجرای Dynamics 365 نهفته است.

در اینجا نحوه شروع کار آورده شده است:

  1. اهداف خود را مشخص کنید
  2. فرایندهای فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید
  3. ماژول های مورد نیاز خود را تعیین کنید
  4. تیم خود را آموزش دهید
  5. کار با مشاوران
  6. داده های خود را مهاجرت کنید
  7. Dynamics 365 با یک گروه کوچک
  8. ماژول های خود را جمع کنید
  9. نظارت و بهبود فرآیندهای خود

1. اهداف خود را مشخص کنید

هنگامی که از Microsoft Dynamics 365 استفاده می کنید ، اهداف روشنی را برای سرمایه گذاری در ابزار ایجاد کنید. با شناسایی موانع جاده ای که با رشد تجارت خود روبرو می شوید ، شروع کنید.

در اینجا چند سوال برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد:

  • آیا می خواهید نیازهای مخاطبان هدف خود را بهتر درک کرده و تلاش های بازاریابی خود را شخصی سازی کنید؟
  • آیا می خواهید فرایندهای فروش خود را ساده کنید؟
  • آیا برای مدیریت جریان نقدی خود به ابزاری نیاز دارید؟
  • آیا می خواهید پشتیبانی پس از فروش خود را بهبود بخشید؟
  • آیا به دنبال ابزاری برای SMBS برای مدیریت فرآیندهای فروش ، جریان نقدی ، عملیات ، خدمات به مشتری و زنجیره تأمین هستید؟

2. فرآیندهای موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید

وقت خود را برای نقشه برداری و تجزیه و تحلیل فرایندهای موجود خود اختصاص دهید. آیا تنگناها ، ناکارآمدی ها یا نقاط درد مشتری را مشاهده می کنید؟

مناطقی را که می توانید با کمک ماژول های Dynamics 365 بهبود بخشید ، شناسایی کنید. از خود بپرسید: آیا اتوماسیون و بینش های فعال AI در برخی از قسمت های فرایندها کمک می کنند؟

با تجزیه و تحلیل فرآیندهای خود ، می توانید به سرعت به مرحله بعدی بروید.

3. ماژول های مورد نیاز خود را تعیین کنید

پس از شناسایی اهداف خود و بررسی فرآیندهای خود ، می توانید ماژول های مورد نیاز خود را تعیین کنید.

از این گذشته ، برای شروع کار نیازی به استفاده از همه ماژول ها ندارید. می توانید ماژول های بیشتری را به عنوان مقیاس کسب و کار خود اضافه کنید.

4. تیم خود را آموزش دهید

با ارائه آموزش ، تیم خود را برای موفقیت تنظیم کنید. برنامه های آموزشی جامع را تهیه کنید تا آنها بتوانند استفاده از Dynamics 365 را به حداکثر برسانند. انجام این کار به آنها این امکان را می دهد تا از این پلتفرم استفاده کنند و استراتژی هایی را ایجاد کنند که شامل ویژگی های پیشرفته Dynamics 365 باشد.

5. با مشاوران خبره کار کنید

در حالی که Microsoft Dynamics 365 ابزاری قوی است که می تواند تجارت شما را رشد دهد ، به حداکثر رساندن ویژگی های آن و سفارشی سازی نیاز به همکاری با مشاوران با تجربه دارد.

یک مشاور Microsoft Dynamics 365 مانند WebFX می تواند شما را راهنمایی کند ، از مهاجرت صاف به ابزار اطمینان حاصل کند و هر مشکلی را که با آنها روبرو هستید عیب یابی کنید. علاوه بر مشاوره فنی ، این متخصصان می توانند به شما در اندازه گیری بازده سرمایه گذاری (ROI) از Dynamics 365 کمک کنند.

6. داده های خود را مهاجرت کنید

مهاجرت داده های خود را با مشاور خود برنامه ریزی کنید. مشاوران باتجربه می توانند به شما در ورود ، راه اندازی و انتقال داده های خود کمک کنند.

اطمینان حاصل کنید که داده های خود برای جلوگیری از سکسکه در آینده دقیق است.

7. Dynamics 365 با یک گروه کوچک

قبل از اجرای Dynamics 365 برای کل سازمان ، آن را با گروه کوچکی از کارمندان آزمایش کنید. بازخورد اولیه را از کارمندان جمع کنید تا بتوانید قبل از اینکه آن را به همه برسانید ، روند خود را تنظیم کنید.

8. اجرای گسترده شرکت

پس از مرحله آزمایش ، می توانید اجرای گسترده شرکت Dynamics 365 را انجام دهید.

پشتیبانی کافی از کارمندان شرکت در روزهای ابتدایی فرزندخواندگی ارائه دهید. به این ترتیب ، آنها هنگام مواجهه با سکسکه کمک می کنند و بلافاصله به هر مشکلی می پردازند.

9. فرآیندهای خود را نظارت و بهبود بخشید

موفقیت استراتژی خود را با ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد خود اندازه گیری کنید. سعی کنید به طور مداوم فرایندهای خود را بهبود بخشید و ویژگی های جدید را در مقیاس کسب و کار خود امتحان کنید.

همچنین در صورت لزوم می توانید ماژول های بیشتری را اضافه کنید. سپس ، پیشرفت خود را کنترل کنید تا ببینید که آیا به اهداف خود رسیده اید و ماژول ها را به حداکثر می رسانید.

Microsoft Dynamics 365 سؤالات متداول

آیا سوالات سوزان دیگری در مورد Microsoft Dynamics 365 دارید؟ بیایید در این سؤالات متداول به آنها پاسخ دهیم!

مزایای استفاده از Dynamics 365 چیست؟

سرمایه گذاری در Microsoft Dynamics 365 مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • مدولار بودن و انعطاف پذیری: اگر به آنها احتیاج ندارید ، لازم نیست همه ماژول ها را برای تجارت خود خریداری کنید. شما می توانید با توجه به اندازه و اهداف کسب و کار خود ، ماژول های مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده کنید.
  • همکاری: این مجموعه ابزارها باعث همکاری در تیم ها و بخش ها می شود.
  • بهره وری بهبود یافته: شما می توانید کارهای تکراری را با استفاده از Dynamics 365 به صورت خودکار انجام دهید. هر ماژول همچنین دارای قابلیت های هوش مصنوعی است که بینش در مورد مجموعه داده های بزرگ را ارائه می دهد.

Microsoft Dynamics 365 چقدر است؟

بسته به ماژول هایی که از آن استفاده می کنید ، قیمت گذاری Microsoft Dynamics 365 متفاوت است. در اینجا یک راهنمای قیمت گذاری هر ماژول وجود دارد:

ماژول قیمت گذاری آزمایش رایگان در دسترس است؟
اصلی در هر ماه از 70 دلار برای هر کاربر شروع می شود بله
بینش مشتری در هر ماه از 1700 دلار شروع می شود بله
فروش برای هر کاربر در هر ماه 65 دلار شروع می شود بله
خدمات مشتری برای هر کاربر در هر ماه 50 دلار شروع می شود بله
دارایی در هر ماه از 210 دلار شروع می شود هیچ

آیا Microsoft Dynamics 365 ارزش آن را دارد؟

Microsoft Dynamics 365 اگر ماژول هایی را که خریداری کرده اید به حداکثر برسانید و خط پایین خود را در این فرآیند رشد دهید ، یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

این که آیا شما یک تجارت کوچک هستید یا یک شرکت بزرگ ، از همکاری با Microsoft Dynamics 365 مشاوران متخصص مانند WebFX بهره مند خواهید شد. هنگامی که یک آژانس Dynamics 365 را استخدام می کنید ، می توانید از سرمایه گذاری خود در ماژول های خود نهایت استفاده را ببرید.

سرمایه گذاری Microsoft Dynamics 365 خود را با همکاری با WebFX به حداکثر برسانید

ساده کردن فرآیندهای خود برای رشد خط پایین خود با Microsoft Dynamics 365 امکان پذیر است. برای استفاده بیشتر از ماژول های خود ، استخدام یک مشاور Dynamics 365 مانند WebFX را در نظر بگیرید.

تیم ما وقت خود را برای درک کسب و کار ، فرایندها و اهداف شما می گیرد. این که آیا شما در زمینه خودکار سازی وظایف ، تقسیم بندی مشتریان یا ردیابی ROI خود از سرمایه گذاری Dynamics 365 خود به کمک نیاز دارید ، می توانید برای کمک به هدایت نتایج مورد نظر ، روی تیم ما حساب کنید.

با ما آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست!

Source link