مایکروسافت روز گذشته بهروزرسانیهای خود را برای سپتامبر 2024 منتشر کرد و چیزهای زیادی در مورد بهروزرسانیهای Performance Max برای تبلیغات مایکروسافت است. بهعلاوه، اکنون میتوانید آرمها و اقدامات فراخوانی را به تبلیغات خود اضافه کنید، یک گزارش اطلاعات بینش عبارت جستجوی جدید در حال انتشار است، تمهای جستجو برای آزمایشی در Performance Max و موارد دیگر در دسترس هستند.
در اینجا چیزی است که جدید است:
(1) نشانوارهها/Call To Actions: میتوانید نشانواره کسبوکار و اقدامات فراخوانی را به تبلیغات بومی خود در شبکه تبلیغاتی مایکروسافت اضافه کنید. مایکروسافت نوشت: «افزودن این داراییها به شما کمک میکند تا تعامل تبلیغاتی بالاتری داشته باشید، مشتریان خود را تشویق به اقدام کنند و اطمینان حاصل کنید که برند شما در مرکز و جلوهای قرار دارد. شما میتوانید لوگوی کسبوکارتان را در پلتفرم اضافه یا وارد کنید، اما فراخوان برای اقدام بهطور پیشفرض روی خودکار تنظیم شده است. مایکروسافت به صورت پویا بهترین تماس برای اقدام را از یک لیست از پیش تعریف شده انتخاب می کند. همچنین میتوانید تماس برای اقدام خود را از فهرست از پیش تعریفشده انتخاب کنید یا از Google وارد کنید.
اکنون میتوانید اضافه کردن این داراییها را به کمپینهای خود شروع کنید و از 30 سپتامبر در هفتههای آینده واجد شرایط خدمت خواهند شد.
(2) تغییرات PMAX Google Import: با توجه به اینکه SA360 اکنون از PMAX پشتیبانی می کند، به این معنی است که از هفته گذشته تغییراتی را اعمال کرده ایم به طوری که هر کمپین PMAX وارد شده از طریق Google Import اکنون به جای تبلیغات مایکروسافت به کمپین های PMAX در Microsoft Advertising تبدیل می شود. در حال تبدیل شدن به کمپین های خرید هوشمند و DSA.
(3) گزارش بینش عبارت جستجو در چند هفته آینده برای همه تبلیغکنندگان ارائه میشود و برای همه انواع کمپین از جمله حداکثر عملکرد در دسترس است.
(4) مضامین جستجو برای آزمایشی در Performance Max در دسترس هستند. اینها کلمات یا عباراتی هستند که در یک کمپین برای کمک به Microsoft Advertising در بهینه سازی کمپین شما در طول دوره یادگیری به کار می برید. برای فعال کردن این آزمایشی، با مدیر حساب تبلیغاتی مایکروسافت خود تماس بگیرید.
(5) استراتژی پیشنهاد قیمت حداکثر تبدیل اکنون برای استراتژی های پیشنهادی نمونه کارها در دسترس است.
بحث انجمن در X.