تبلیغات مایکروسافت برای انتقال کمپین های خرید هوشمند به حداکثر عملکرد در ماه های آینده

محصول آبی مایکروسافت

مایکروسافت در به‌روزرسانی ماهانه خود اعلام کرد که طی چند ماه آینده کمپین‌های خرید هوشمند را به Performance Max منتقل می‌کند (یا به قول خودشان «به‌روزرسانی» می‌کند). مایکروسافت اعلام کرد که قبلاً از طریق ایمیل برای تبلیغ کنندگان اعلامیه ارسال کرده است.

Microsoft Advertising چندین اطلاعیه دیگر را نیز اعلام کرد که در زیر به طور خلاصه به آنها خواهم پرداخت.

مایکروسافت گفت: «همه تبلیغ‌کنندگانی که کمپین‌های خرید هوشمند دارند، اکنون ایمیل‌هایی درباره ارتقای کمپین‌های خرید هوشمند به Performance Max دریافت کرده‌اند که در ماه‌های آینده اتفاق می‌افتد.»

این به‌روزرسانی در ماه‌های آینده منتشر می‌شود، اما اگر می‌خواهید هم‌اکنون آن را ارتقا دهید، می‌توانید با انتخاب «ویرایش ارتقا به حداکثر عملکرد» را انتخاب کنید.

مایکروسافت اضافه کرد که تنظیمات، گزارش‌گیری و سابقه عملکرد پس از این انتقال بدون تغییر باقی می‌ماند. توجه به این نکته ضروری است که پس از ارتقا، یک دوره یادگیری کمپین 1 تا 2 هفته ای وجود خواهد داشت.

سایر اخبار تبلیغات مایکروسافت

در اینجا برخی از موارد دیگر در این به روز رسانی یادداشت آمده است:

  • پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت اکنون به شش زبان جدید از جمله تایلندی، ترکی، کره ای، روسی، هلندی و فیلیپینی در دسترس است.
  • تبلیغات ویدیویی و تلویزیونی متصل اکنون در ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت پشتیبانی می شود
  • موجودی Netflix برای تبلیغات تلویزیونی متصل
  • دارایی های بنر را برای تبلیغات نمایشی با هوش مصنوعی Generative ایجاد و سفارشی کنید
  • فرصت های تماشاگران بازی های تابستانی 2024

بحث انجمن در X.

Source link