مایکروسافت بهروزرسانیهای ماهانه تبلیغات مایکروسافت را اعلام کرد و در حالی که قبلاً برخی از آنها را پوشش دادیم، تغییرات در کمپینهای Shopping Audience را پوشش ندادیم. مایکروسافت چند تغییر در کمپین های Shopping Audience اعمال کرد.
(1) گردش کار راهاندازی برای ایجاد کمپینهای مخاطب خرید بهبود یافته و ساده شده است
(2) اکنون میتوانید گروههای محصول ایجاد کنید و کمپینهای مخاطبان خرید را با کمپینهای جستجوی خرید معمولی مطابقت دهید.
در اینجا رابط تنظیمات کمپین جدید است:
در اینجا رابط کاربری گروه های محصول جدید است:
مایکروسافت گفت: «اگر یک کمپین مخاطب خرید موجود را اجرا میکنید و میخواهید این ویژگی جدید را اعمال کنید، میتوانید با مراجعه به صفحه گروه محصول و کلیک کردن روی «ایجاد اولین گروه محصول» این کار را انجام دهید. عملکرد کمپین موجود به هر نحوی باشد، بهعلاوه، گروههای محصول بهطور پیشفرض برای کمپینهای مخاطبان خرید جدید ایجاد میشوند.
بحث انجمن در X.