عملکرد تبلیغات مایکروسافت حداکثر و به روزرسانی های ویژگی

عملکرد تبلیغات مایکروسافت حداکثر و به روزرسانی های ویژگی

مایکروسافت ویژگی های تبلیغاتی جدید مایکروسافت را که در طی یک ماه گذشته منتشر کرد ، منتشر کرد. این کار در ابزارهای عملکرد MAX ، گزارش دهی ، مقادیر جدید ، هدف قرار دادن و موارد دیگر انجام می شود.

در اینجا لیستی که مایکروسافت به صورت خلاصه کوتاهتر منتشر شده است:

  • هدف قرار دادن پروفایل LinkedIn به عنوان سیگنال مخاطب. تبلیغ کنندگان در شش بازار اصلی (ایالات متحده ، کانادا ، انگلیس ، استرالیا ، فرانسه و آلمان) می توانند به داده های هدفمند حرفه ای LinkedIn ، از جمله شرکت ، صنعت و سیگنال های عملکرد شغلی ، وارد شوند. این علاوه بر مخاطبان در بازار با عنوان شغلی و اندازه شرکت است. تبلیغ کنندگان می توانند درخواست کنند که از طریق تیم حساب خود یا تماس با پشتیبانی ، برای این خلبان فعال شوند.
  • به روزرسانی گزارش تبلیغ کنندگان قادر خواهند بود عملکرد را توسط بخش های مخاطبان تجزیه و تحلیل کنند و عملکرد دارایی های فردی را ردیابی کنند و بینش واضح تری در مورد آنچه کار می کند ارائه دهد. اینها اکنون به همه تبلیغ کنندگان می پردازند ، و گزارش های بینش مخاطبی بیشتر مانند دارایی های برتر که با بخش های مخاطبان طنین انداز هستند ، در آینده به وجود می آید.
  • قوانین ارزش تبدیل. قوانین جدید ارزش تبدیل به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا بر اساس عوامل خاص تجاری مانند مکان و استفاده از دستگاه ، مقادیر را در زمان واقعی تنظیم کنند و پیشنهادات خودکار را دقیق تر می کند. این کار برای همه انواع کمپین ، از جمله کمپین های عملکرد حداکثر کاربرد دارد.
  • استراتژی هدف جدید دستیابی به مشتری. با وجود استراتژی جدید هدف دستیابی مشتری در حال حاضر در خلبان ، تبلیغ کنندگان قادر خواهند بود برای افزایش پیشنهادات برای مشتریان جدید ، هدف قرار دادن خاص مشتریان جدید را فراهم کنند یا منحصراً روی دستیابی به آنها تمرکز کنند. جزئیات بیشتر در اینجا موجود است.
  • پشتیبانی کامل از شرکای ابزار ما ، همه کمپین های خرید هوشمند باقیمانده به عملکرد حداکثر تبدیل شده اند. تبلیغ کنندگان در مورد این به روزرسانی ها اعلان های ایمیل دریافت کردند و اکنون توصیه می کنیم تبلیغ کنندگان از عملکرد حداکثر برای نیازهای خرید خودکار خود استفاده کنند.
  • همچنین اکنون می توانید به راحتی کمپین های DSA جستجوی واجد شرایط خود را به عملکرد حداکثر ارتقا دهید. افزایش تبدیل (به طور متوسط ​​24 ٪ افزایش در CPA یا ROAS مشابه) ، پوشش اضافی ، فناوری هوش مصنوعی و موارد دیگر!
  • تبلیغ کنندگان اکنون می توانند به سرعت و به راحتی هدف قرار دادن مکان را به کمپین های جستجوی جدید به صورت عمده در پلت فرم تبلیغات مایکروسافت اضافه کنند و به شما امکان می دهند در زمان اجرای هدف قرار دادن موقعیت مکانی صرفه جویی کنید. این در حال حاضر فقط برای کمپین های جستجوی تازه ایجاد شده در هنگام ایجاد کمپین در دسترس است و برای کمپین های جستجوی قبلاً ایجاد شده در دسترس نیست.
  • بازاریابی مبتنی بر تصور مایکروسافت که در چشم انداز بازاریابی دیجیتال بی نظیر است ، راه حلی برای دستیابی و درگیر کردن مخاطبان در کل قیف بازاریابی-از آگاهی از تبدیل. و ما از اعلام دو به روزرسانی هیجان زده ایم: این اکنون در چین و اکنون در سطح جهانی در همه بازارها موجود است ، و همچنین در ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت پشتیبانی می شود تا به صورت عمده مدیریت شود.
  • یک روش ساده و انعطاف پذیر برای مدیریت کمپین های خود در قالب های تبلیغاتی اکنون در اینجا وجود دارد: کمپین های چند فرمت به شما امکان می دهد یک کمپین ایجاد کنید که فرمت های مختلف را در سراسر فیلم های بومی ، نمایش و آنلاین ترکیب کند تا به راحتی تبلیغات را در فرمت ها تحت همان بودجه و هدف قرار دهید بشر این روش پیش فرض جدید برای ایجاد تبلیغات مخاطبان است.
  • پشتیبانی از ردیاب های Impression در نمایشگاه و تبلیغات ویدیویی در پلت فرم تبلیغات مایکروسافت را راه اندازی کرد. این امر به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا ردیاب های تصور شخص ثالث را اضافه کنند تا عملکرد تبلیغات را در ابزارهای شخص ثالث بهتر اندازه گیری کنند.

برای اطلاعات بیشتر ، وبلاگ Microsoft را بررسی کنید.

بحث و گفتگوی انجمن در X.

Source link