تبلیغات مایکروسافت برای وارد کردن خودکار داده های تبدیل تبلیغات گوگل

مایکروسافت گوگل لوگو مش

مایکروسافت برای برخی از تبلیغ‌کنندگان Microsoft Advertising ایمیل‌هایی ارسال کرد تا به آنها اطلاع دهد که اگر یک واردات از Google Ads به حساب Microsoft Advertising خود انجام داده‌اند، مایکروسافت به وارد کردن خودکار داده‌های تبدیل Google Ads شما به کمپین‌های تبلیغاتی مایکروسافت ادامه می‌دهد.

این ایمیل توسط کرک ویلیامز به اشتراک گذاشته شده است که آن را در X پست کرده است – او گفت: “اگر در حال حاضر از Google به مایکروسافت وارد می کنید، آنها به طور خودکار تبدیل های شما را وارد می کنند (و احتمالاً موارد را به هم می ریزند!!!) در چند سال آینده. هفته‌ها، بنابراین ممکن است بخواهید عملکرد واردات خودکار را خاموش کنید.”

در این ایمیل آمده است:

سلام از تبلیغات مایکروسافت،

ما به شما اطلاع می دهیم که به زودی می توانید اهداف تبدیل را از Google Ads وارد کنید و کمپین های خود را با استفاده از این تبدیل ها بهینه کنید. ما از دو هفته دیگر شروع به پشتیبانی از این ویژگی خواهیم کرد و به تدریج آن را برای همه مشتریان عرضه خواهیم کرد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا گردش‌های کاری Google Ads و Microsoft Ads خود را به‌طور مؤثرتر و کارآمدتر همگام‌سازی کنید، و به شما امکان می‌دهد با کار کمتر در هر دو پلتفرم کارهای بیشتری انجام دهید.

انتظار چه چیزی

• هنگامی که یک واردات را اجرا می کنید – چه برنامه ریزی شده باشد یا نه – ما به صورت پیش فرض شروع به وارد کردن اهداف تبدیل شما می کنیم، بنابراین نیازی به انجام هیچ اقدامی ندارید.

• اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم که یک برچسب UET (ردیابی رویداد جهانی) را مستقیماً با Google Tag Manager تنظیم کنید تا مطمئن شوید که این اهداف تبدیل جدید به طور کامل تنظیم شده‌اند و می‌توانند رویدادهای تبدیل را دریافت کنند.

• اگر کمپین‌های وارداتی شما از استراتژی پیشنهادی مبتنی بر ارزش تبدیل مانند حداکثر تبدیل استفاده می‌کنند، ما همچنان از همان استراتژی استفاده می‌کنیم و آن کمپین‌ها را بر اساس تبدیل‌های جدید بهینه می‌کنیم.

• اگر می‌خواهید اهداف تبدیل را وارد نکنید، می‌توانید علامت تنظیم «وارد کردن هدف تبدیل» را در مرحله «سفارشی کردن تنظیمات واردات خود» فرآیند واردات بردارید.

لطفاً در صورت داشتن هرگونه سؤال بیشتر با مدیر حساب یا پشتیبانی خود تماس بگیرید.

این چیزی است که همه کسانی که تبلیغات مایکروسافت انجام می دهند باید از آن آگاه باشند.

اینم اون پست ها:

بحث انجمن در X.



Source link