مایکروسافت مجموعهای از بهروزرسانیهای هوش مصنوعی را برای پلتفرمهای جستجو و تبلیغات خود اعلام کرد تا نحوه تعامل ما با موتورهای جستجو و تبلیغات آنلاین را دوباره تعریف کند.
در اوایل سال جاری، این غول فناوری برنامههای خود را برای پیادهسازی هوش مصنوعی مولد در سرویسهای خود برای تغییر نحوه کار ما فاش کرد.
این کار را با ویژگی هایی مانند Compare & Decide Ads و Copilot در پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت انجام می دهد.
دادههای مایکروسافت نشان میدهد که ویژگی چت مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت، Bing Chat، به خوبی با کاربران جوانتر طنینانداز میشود و تصمیمگیری سریعتر را تشویق میکند.
در مقایسه با روشهای جستجوی سنتی، طبق گزارشها، کاربران در چت نیمی از زمان را برای تصمیمگیری صرف میکنند.
داده های داخلی اضافی رشد قابل توجهی را در مرورگر اج مایکروسافت نشان داد که تا حدی آن را به ادغام موفقیت آمیز چت هوش مصنوعی Bing نسبت می دهد.
مقایسه و تصمیم گیری تبلیغات تجربه گفتگوی جذابی را ارائه می دهد
مایکروسافت فرمت های تبلیغاتی جدیدی را معرفی می کند که منحصراً برای تجربه بینگ چت طراحی شده اند.
اولین مورد از این ها، مقایسه و تصمیم گیری تبلیغات، به کاربران اجازه می دهد تا گزینه ها را بر اساس معیارهای انتخابی خود ارزیابی کنند.

این تبلیغات که در اوایل سال 2024 برای نسخه آزمایشی بسته برنامه ریزی شده است، تمام داده های مرتبط را در یک جدول مختصر جمع آوری می کند تا انقلابی در خرده فروشی، مسافرت و تبلیغات خودرو ایجاد کند.
مایکروسافت همچنین قصد دارد در ماههای آینده قالبهای بیشتری از تجربه تبلیغات مکالمه را منتشر کند تا به تبلیغکنندگان کمک کند تا با کاربران چت هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنند.
مایکروسافت اولین تبلیغات را برای شرکای Chat API معرفی می کند
علاوه بر تجارب جدید تبلیغات مکالمه، مایکروسافت همچنین دو شریک اول خود را با استفاده از Ads for Chat API جدید معرفی کرد.
چت ربات My AI اسنپ چت که 150 میلیون نفر در سراسر جهان در پلتفرم اجتماعی محبوب به آن دسترسی دارند، جزو اولین ربات هایی است که از طریق Ads for ChatAPI محتوای حمایت شده را در پاسخ های چت خود ارائه می دهد.

محصول Hey_ اکسل اسپرینگر با 16-17 میلیون بازدید روزانه راهکار تبلیغاتی را نیز پیاده سازی کرده است.
مایکروسافت قصد دارد به بازخوردهای مربوط به سرویس Ads for Chat API از شرکای فعلی خود قبل از گسترش آن به موارد دیگر پاسخ دهد.
Copilot For Microsoft Advertising کمک هوش مصنوعی هوشمند را ارائه می دهد
یکی دیگر از ویژگی های پیشگامانه Copilot در پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت است.

هدف این دستیار هوشمند این است که به تبلیغکنندگان و آژانسها کمک کند تا تلاشهای تبلیغاتی خود را سادهتر کنند و برای تصاویر، سرفصلها و توضیحات توصیههایی ارائه کنند.
مایکروسافت در حال انجام آزمایشهایی با تعداد محدودی از تبلیغکنندگان است، قبل از اینکه در ماههای آینده آن را برای نسخه بتای باز عرضه کند.
هوش مصنوعی به تغییر تبلیغات و جستجو ادامه می دهد
پیشرفتها در ویژگیهای تبلیغاتی و جستجوی مایکروسافت پیامدهای مهمی برای صنعت تبلیغات دارد و هدفگیری مؤثرتر و تجارب کاربر را بهبود میبخشد.
از تبلیغ کنندگان مایکروسافت دعوت می شود تا در ماه نوامبر برای یک پخش اینترنتی ثبت نام کنند تا درباره هوش مصنوعی مولد در راه حل های مایکروسافت اطلاعات بیشتری کسب کنند.
تصویر ویژه: قصاب لوری/ شاتراستاک