Microsoft Ads توصیه دارایی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تبلیغات ویدیویی و نمایشی منتشر می کند

Microsoft Advertising توصیه‌های جدید دارایی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای تبلیغات ویدیویی اعلام کرد، به‌زودی توصیه‌هایی برای تبلیغات تلویزیونی متصل ارائه می‌شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. ابزارهای ایجاد تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شوند و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند تا تلاش‌های خلاقانه‌شان را به طور موثرتری افزایش دهند. به طور خاص، توانایی ایجاد آسان دارایی ها برای فرمت های مختلف (ویدئو، نمایش، CTV) به کمپین های چند پلتفرمی منسجم تر اجازه می دهد.

چگونه کار می کند:

  • تبلیغ کنندگان URL صفحه فرود خود را وارد می کنند.
  • هوش مصنوعی توصیه های تبلیغاتی ویدیویی ایجاد می کند.
  • بازاریابان می توانند دارایی های تولید شده توسط هوش مصنوعی را ویرایش و اصلاح کنند.

تصویر بزرگ. این حرکت با روند گسترده‌تر ادغام هوش مصنوعی در ابزارهای بازاریابی، با هدف افزایش خلاقیت و بهره‌وری، هماهنگ است.

بین خطوط. مایکروسافت خود را به عنوان یک پیشرو در راه حل های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی و رقابت با دیگر پلتفرم های تبلیغاتی بزرگ معرفی می کند.

چه چیزی را تماشا کنیم. چگونه این ابزارهای هوش مصنوعی بر عملکرد تبلیغات تأثیر می‌گذارند و آیا منجر به خلاقیت استانداردتر در بین برندها می‌شوند یا خیر.

بعدش چی مایکروسافت قصد دارد به نوآوری در راه حل های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی، با تمرکز بر کمک به بازاریابان از اهداف خود ادامه دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link