Microsoft Ads استراتژی‌های پیشنهادی جدیدی را برای تبلیغات مخاطبان اعلام می‌کند

Just in: Microsoft Ads استراتژی های پیشنهادی جدیدی را به تبلیغات Microsoft Audience Network خود اضافه کرد.

در حالی که مایکروسافت از استراتژی های مناقصه خودکار برای انواع کمپین اصلی خود پشتیبانی می کند، آنها دو نوع جدید را برای همه تبلیغات Microsoft Audience Network اضافه کرده اند.

چه استراتژی‌های پیشنهادی جدیدی در دسترس هستند؟

از امروز، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از استراتژی‌های پیشنهادی زیر برای هر کمپینی که در شبکه مخاطبان شرکت کرده‌اند استفاده کنند:

  • به حداکثر رساندن تبدیل با گزینه حداکثر CPC (هزینه به ازای هر کلیک) و CPA (هزینه به ازای هر خرید) با هدف به دست آوردن بیشترین تبدیل ممکن در محدوده بودجه شما.
  • هزینه هدف در هر اکتساب (CPA). هدف آن این است که بیشترین تبدیل ممکن را با توجه به هزینه هر اکتساب (CPA) هدف شما به دست آورد.

مایکروسافت خاطرنشان می کند که کمپین هایی با کمتر از 30 تبدیل در یک ماه ممکن است نوسانات را گزارش کنند زیرا سیستم شروع به یادگیری رفتار می کند.

علاوه بر این، استراتژی‌های پیشنهادی با مناقصه پلتفرم شخص ثالث سازگار نیستند، که چیزی است که برای تبلیغ‌کنندگان باید در نظر داشته باشند.

این استراتژی‌های پیشنهاد خودکار قبلاً در کمپین‌های جستجو و حداکثر عملکرد (در بتا) اعمال می‌شوند.

افزایش پشتیبانی از استراتژی‌های پیشنهادی خودکار بیشتر در کمپین‌های شبکه مخاطبین مایکروسافت، نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری مداوم مایکروسافت در مدل‌سازی تبدیل و دقت است.

استفاده از استراتژی‌های پیشنهاد مبتنی بر تبدیل برای کمپین‌های قیف بالایی مانند شبکه مخاطبان می‌تواند به افزایش تدریجی آن‌چه که عمدتاً به عنوان کمپین‌های آگاهی‌بخش شناخته می‌شود، کمک کند.

عملکرد جدید تست UET

علاوه بر استراتژی های پیشنهادی اضافه شده، Microsoft Ads عملکرد جدید تست UET خود را اعلام کرد.

این یک عملکرد جدید برای کمک به تست و عیب یابی راه اندازی و پیکربندی برچسب UET مایکروسافت است.

هنگام آزمایش راه‌اندازی رویدادهای UET، تبلیغ‌کنندگان ممکن است مواردی مانند:

  • برچسب پیدا نشد
  • ترافیک دریافت نشد
  • تایم اوت
  • دریافت ترافیک

تست برچسب بلادرنگ می تواند به شناسایی مشکلات احتمالی فورا کمک کند، که بسیار مهم است، به خصوص در فصل خرید تعطیلات.

تست را قبل از تعطیلات شروع کنید

استراتژی‌های پیشنهادی جدید مایکروسافت و تست برچسب UET از مواردی هستند که در سه ماهه چهارم اضافه می‌شوند.

اگر از تبلیغات Microsoft Audience Network استفاده می‌کنید، یک استراتژی پیشنهادی جدید مبتنی بر تبدیل را امتحان کنید تا هر زمینه‌ای از فرصت را شناسایی کنید.

چه چیزی را از Microsoft Ads در این سه ماهه امتحان کنید؟