امروز ما Meridian ، مدل مخلوط بازاریابی منبع باز (MMM) ساخته شده توسط Google را در دسترس همه بازاریابان و دانشمندان داده قرار می دهیم. برای حمایت از بازاریابان در اجرای آنها ، ما همچنین یک برنامه شریک را با بیش از 20 شریک اندازه گیری آموزش داده و مجوز Meridian معرفی می کنیم.
سال گذشته ، ما چشم انداز خود را برای یک رویکرد شفاف تر ، خلاقانه تر و عملی تر به یک MMM به اشتراک گذاشتیم که به منظور کمک به شما در تخصیص بودجه خود در چشم انداز بازاریابی امروز طراحی شده است. مریدیان پس از آزمایش آن با صدها مارک در سطح جهان و درج بازخورد آنها ، اکنون برای همه آماده است تا از مزایای آن استفاده کنند.
مارک هایی مانند Finder ، یک شرکت مالی استرالیا با حضور در انگلیس ، ایالات متحده و کانادا ، به دلیل توانایی در سفارشی سازی نیازهای خود ، بینش های عملی را با Meridian بدست آوردند.
“در یاب ، مأموریت ما این است که به مردم کمک کنیم تا تصمیمات مالی بهتری بگیرند و ما سعی می کنیم آن رویکرد را برای هر کاری که انجام می دهیم اعمال کنیم – از جمله بازاریابی خودمان. این سرمایه گذاری ما را از سرمایه گذاری زمان و منابع برای ایجاد مدلهای رگرسیون خطی از ابتدا ، به یک راه حل چابک و بهترین کلاس که تیم ما هنوز هم می تواند داشته باشد ، منتقل کرده است. این یوتیوب فراتر از آنچه با ردیابی تبدیل استاندارد قابل مشاهده است ، رانندگی می کند. “ â € “جنیفر اسنل ، بازاریابی و وفاداری جنرال موتورز ، یاب
با مدل های مخلوط بازاریابی تصمیمات بازاریابی دقیق تری بگیرید
مصرف کنندگان هنگام پخش ، پیمایش ، جستجو و خرید ، با برند شما درگیر می شوند و مرتباً آنها را همزمان انجام می دهند. برای انطباق با این واقعیت ، شما به روشی نیاز دارید تا درک کنید که چگونه تلاش های بازاریابی شما نتایج واقعی کسب و کار را هدایت می کند. MMMS به شما کمک می کند تا با روشهای تعیین شده برای تخصیص بودجه که تمام عناصر تجارت شما را در نظر می گیرد ، این کار را انجام دهید. آنها همچنین می توانند تأثیر عوامل خارجی مانند فصلی ، قیمت گذاری و اقتصاد را در نظر بگیرند. از آنجا که آنها به داده های جمع شده تکیه می کنند ، MMM ها عملکرد را به روشی محور حفظ می کنند. MMM ها فراتر از تأثیر فوری هستند ، و چگونگی فعالیت های برند سازی مانند تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات در YouTube و Google یا کمپین های رسانه های اجتماعی را تحت تأثیر قرار می دهند و بر خریدهای آینده و کسب مشتری جدید تأثیر می گذارد.
Meridian: یک رویکرد مدرن تر به MMM
MMM های سنتی ، ساخته شده برای رسانه های آفلاین و برندسازی ، از لحاظ تاریخی قادر به اندازه گیری کامل رسانه های عملکرد مانند تبلیغات جستجو و کمپین های دارای هوش مصنوعی نبوده اند. آنها فاقد یک رویکرد مدرن هستند که ممکن است منجر به تصمیمات نادرست بودجه شود. آنها ممکن است فرضیات را بر اساس آزمایش های افزایشی به روز نکنند و یا بینش گرانول مانند فرکانس بهینه یا تفاوت های منطقه ای را ارائه دهند.
درعوض ، ترکیب MMM مدرن ، مانند Meridian ، در جعبه ابزار اندازه گیری شما به نتایج بهتر تجارت کمک می کند. این به استنتاج علیت بیزی متکی است که به شما امکان می دهد دانش قبلی خود را با داده های دنیای واقعی مخلوط کنید و تأثیر افزایشی واقعی بازاریابی خود را نشان می دهد. اما این کار بیشتری برای شما انجام می دهد.
- از ارزش واقعی رسانه عملکرد پرده بردار: با Meridian ، تبلیغ کنندگان می توانند به پلت فرم داده MMM دسترسی پیدا کنند. این بدان معنی است که شما داده های اصلی MMM (IE Impressions ، کلیک و هزینه) را برای Google Media دریافت خواهید کرد ، بلکه ابعاد جدید ارزش افزوده مانند حجم پرسش Google را نیز دریافت می کنید. بنابراین می توانید بینش های دقیق تری کسب کنید ، از جمله تصویری واقع بینانه تر از نحوه فروش دلارهای پرداخت پولی شما در واقع نتایج را به همراه دارد ، به خصوص که جستجو همبستگی بالایی با فروش دارد.
- به نیازهای خود سفارشی کنید: Meridian ، به عنوان یک چارچوب مدل سازی منبع باز ، شفافیت کامل را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد کد و روش آن را بررسی کنید. شما کنترل را برای تغییر پارامترهای کد و مدل متناسب با نیازهای خاص خود دارید.
- تصمیمات دقیق بودجه بگیرید: Meridian عملکرد کمپین را بر اساس KPI هایی که برای تجارت شما معنی دارد ، از جمله فروش ، بازدیدهای وب سایت ، سود و تبدیل تجزیه و تحلیل می کند. در نتیجه ، شما می توانید عملکرد تاریخی را درک کرده و چندین سناریو بهینه سازی را اجرا کنید و از بودجه خود بهترین استفاده را کنید. Meridian همچنین به شما امکان می دهد متغیرهای غیر رسانه ای دیگری را درج کنید تا تأثیر قیمت گذاری و تبلیغات در KPI ها را نشان دهد.
- دسترسی و فرکانس ، تعریف مجدد: MMM ها از لحاظ تاریخی فیلم را در برداشت ها اندازه گیری کرده اند ، اما برداشت ها فقط بخشی از داستان را نشان می دهد. ده برداشت می تواند به معنای ده نفر برسد ، یا یک نفر به ده بار رسیده است. این تفاوت بزرگی است و این دو سناریو تأثیرات متفاوتی بر نتایج کسب و کار شما دارند. حساب های Meridian برای دسترسی و فرکانس – نه فقط برداشت ها – برای کمک به شما در به حداکثر رساندن تأثیر سرمایه گذاری های ویدیویی خود.
- آزمایشات به عنوان مقدمات قدرتمند: Meridian به راحتی نتایج آزمایش افزایشی را به عنوان مقدماتی ، آگنوستیک کانال یا آزمایش ادغام می کند. این بدان معنی است که مدل شما می تواند با نتایج دنیای واقعی کالیبره شود ، برای نتایج دقیق تر که مستقیماً با اهداف تجاری واقعی شما مطابقت دارد.
در ماه های آینده ، ما با افزودن ویژگی های جدید و بهبود روش ، سرمایه گذاری در Meridian را ادامه خواهیم داد تا آن را حتی قدرتمندتر کنیم. با بارگیری کد آن در GitHub می توانید به Meridian دسترسی پیدا کنید.
آماده شروع با Meridian هستید؟
ما همچنین یک برنامه شریک را با گروهی از آژانس ها و فروشندگان اندازه گیری راه اندازی می کنیم. این شرکت ها به شدت در مورد بهترین روشهای نصف النهار آموزش دیده اند و به داده های MMM قوی ترین و دانه ای برای Google Media دسترسی دارند. شرکای مانند Analytics Edge آماده هستند تا به بازاریابان کمک کنند تا تصمیمات بودجه بهتری بگیرند.
“Edge Edge هیجان زده است که از تجربه گسترده MMM ما استفاده کند و با Google در Meridian همکاری کند. Meridian نوآوری های فنی را برای ارزیابی تأثیر غیرمستقیم جستجو در کانال های بازاریابی در سفر مصرف کننده ادغام می کند. این باعث می شود اندازه گیری” رسیدن “و” فرکانس “افزایش یابد برای کمپین های YouTube ، کمک به تبلیغ کنندگان در برنامه ریزی کمپین. استراتژی های مبارزات انتخاباتی آنها. “ sant € سانتوش نیر ، بنیانگذار و کارگردان ، لبه تحلیلی
این شبکه جهانی کارشناسان می تواند به شما کمک کند تا از نصف النهار بیشترین استفاده را کنید ، از جمله:
- ارائه پشتیبانی و راهنمایی از متخصصان برای اجرای نصف النهار و بهینه سازی سرمایه گذاری های شما.
- بهبود سرمایه گذاری های رسانه ای خود با دسترسی و راهنمایی در مورد بهترین روشهای نصف النهار.
- به شما کمک می کند تا اندازه گیری خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. با داشتن طبیعت منبع باز Meridianâ ، شما شفافیت کاملی در نحوه عملکرد مدل آن از جمله توانایی تنظیم پارامترها برای تراز کردن با اهداف تجاری بی نظیر خود خواهید داشت.
امروز با یک شریک معتبر Meridian ارتباط برقرار کنید و کشف کنید که چگونه می توانید تمام پتانسیل های MMM های مدرن را باز کنید ، بینش های عمیق تری در مورد تأثیر بازاریابی خود کسب کنید و تصمیمات بازاریابی باهوش تری را هدایت کنید.