با سه مدرسه آسیا-اقیانوسیه در حال توسعه آموزش دیجیتال آشنا شوید

از مدرسه خود و مأموریت آن برای ما بگویید.

Pradchayakorn Hodmalee، معاون مدیر، Princess Chulabhorn Science High School Loei: ما یک مدرسه علمی متمرکز در تایلند هستیم که در آن دانش‌آموزان در پروژه‌هایی با همسالان مدارس وابسته در سراسر تایلند و ژاپن همکاری می‌کنند. ما برنامه درسی استاندارد شده خود را ایجاد می کنیم، که برای آن معلمان ما به طور منظم از مناطق مختلف سفر می کنند تا برنامه های درسی و امتحانات را تشکیل دهند. ما همچنین به سازماندهی سفرهای غوطه وری خارج از کشور به ژاپن برای دانش آموزان خود افتخار می کنیم.

امیل زانکوف، رهبر نوآوری و شرکت، کالج مسیحی پدره: ما در گلدن گرو، استرالیای جنوبی واقع شده‌ایم. ما بر روی ” آوردن صنعت به کلاس درس” تمرکز می کنیم – و سخت تلاش می کنیم تا محیطی ایجاد کنیم که در آن کار تیمی، رقابت دوستانه و بازی آشفته یادگیری در خط مقدم باشد. اینها چیزهایی هستند که در دنیای واقعی اتفاق می‌افتند، و وقتی صحبت از استخدام می‌شود، صنعت به آن نگاه می‌کند.

شینسوکه ناکامورا، معلم انگلیسی، دبیرستان ساکاوا استان کوچی: ما در استان کوچی، در یک شهر آفتابی کوچک در جزیره شیکوکو ژاپن واقع شده‌ایم. کوچی تشخیص می دهد که دانش آموزان انگیزه ها و جاه طلبی های متفاوتی دارند. بنابراین چشم انداز ما ایجاد یک سفر یادگیری شخصی برای هر دانش آموز در طول تحصیل مادام العمر است، حتی زمانی که مدرسه ما را ترک می کند و در مدرسه جدیدی شروع می کند.

چرا شروع به استفاده از ابزارهای Google for Education کردید؟

امیل: چیزی که ابزارهای Google for Education به معلمان اجازه می دهد انجام دهند این است که واقعاً بر آنچه می خواهند دانش آموزان خود بیاموزند تمرکز کنند، در حالی که فناوری در پس زمینه قرار دارد. ما Workspace و Chromebook را به دلیل سادگی و قابلیت اطمینان آنها انتخاب کردیم. دانستن اینکه آنها بارها و بارها کار می کنند بسیار مهم است زیرا معلمان در مورد فناوری صبر بسیار کمی دارند. علاوه بر این، راه‌حل‌های ابری Google به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا به راحتی کار خود را به اشتراک بگذارند، که به آن‌ها کمک می‌کند به جای مقابله با مشکلات فنی، روی ایجاد محتوا تمرکز کنند.

پرادچایاکورن: با محدودیت های مسافرتی ناشی از بیماری همه گیر، جلسات حضوری بین معلمان و سفرهای دانش آموزی به ژاپن لغو می شد. بنابراین ما به سرعت Workspace را راه اندازی کردیم تا معلمان بتوانند از طریق ابزارهایی مانند Google Meet، Drive و Forms به ارتباط و همکاری نزدیک با همتایان خود ادامه دهند. این در واقع کارآمدتر است، زیرا معلمان دیگر مجبور نیستند برای جلسات به استان دیگری رفت و آمد کنند. برای جایگزینی سفر غوطه وری به ژاپن، از ابزار Workspace برای سازماندهی یک پروژه مشترک چهار ماهه با یک مدرسه وابسته در ژاپن استفاده کردیم. ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که دانش آموزان ما هنوز فرصت دارند با همسالان خود در خارج از کشور کار کنند و از دیگرانی که ممکن است شبیه آنها نباشند بیاموزند.

شینسوکه: چشم انداز ما از یادگیری یکپارچه و شخصی به این معنی بود که ما باید سوابق دیجیتالی از یادگیری های روزانه دانش آموزان خود را از طریق مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان نگه داریم، به طوری که معلمان بتوانند به طور مداوم پیشرفت آنها را پیگیری کنند و به آنها کمک کنند تا در جهت اهداف شخصی خود تلاش کنند. . برای کمک به این امر، هیئت آموزشی استان کوچی به هر دانش آموزی در مدارس دولتی خود یک Chromebook می دهد که محکم، ایمن و برای استفاده آسان هستند. ما همچنین راه‌حل‌های Google Workspace for Education Plus و Cloud را در مدرسه خود به کار می‌گیریم تا به معلمان کمک کنیم به راحتی به سوابق دانش‌آموزان خود دسترسی داشته باشند و روش‌های آموزشی آنها را برای هر دانش‌آموز تنظیم کنند.