Med-Flamingo: یک دانش آموز چند وجهی پزشکی – Med-Flamingo

نویسندگان:

(1) مایکل مور، گروه علوم کامپیوتر، دانشگاه استنفورد، استنفورد، ایالات متحده و این نویسندگان به طور مساوی در این کار مشارکت داشتند.

(2) کیان هوانگ، گروه علوم کامپیوتر، دانشگاه استنفورد، استنفورد، ایالات متحده و این نویسندگان به طور مساوی در این کار مشارکت داشتند.

(3) شرلی وو، گروه علوم کامپیوتر، دانشگاه استنفورد، استنفورد، ایالات متحده;

(4) میچیهیرو یاسوناگا، گروه علوم کامپیوتر، دانشگاه استنفورد، استنفورد، ایالات متحده؛

(5) سیریل زکا، بخش جراحی قلب، پزشکی استانفورد، استنفورد، ایالات متحده؛

(6) یاش دالمیا، گروه علوم کامپیوتر، دانشگاه استنفورد، استنفورد، ایالات متحده؛

(7) ادواردو پونتس ریس، بیمارستان اسرائیلیتا آلبرت انیشتین، سائوپائولو، برزیل؛

(8) پراناو راجپورکار، گروه انفورماتیک بیوپزشکی، دانشکده پزشکی هاروارد، بوستون، ایالات متحده؛

(9) Jure Leskovec، گروه علوم کامپیوتر، دانشگاه استنفورد، استانفورد، ایالات متحده آمریکا.

چکیده و 1 مقدمه

2 آثار مرتبط

3 Med-Flamingo

4 ارزیابی

5 نتیجه

6 بحث، قدردانی و مراجع

یک ضمیمه

3 MED-FLAMINGO

برای آموزش یک مدل فلامینگو سازگار با حوزه پزشکی، ما از نقطه بازرسی مدل OpenFlamingo9B از پیش آموزش دیده Awadalla و همکاران استفاده می کنیم. (2023)، که یک VLM با دامنه عمومی است که بر روی مدل زبان منجمد LLaMA-7B ساخته شده است…

Source link