MC Digital Realty در حال ساخت یک مسیر دیدنی از طریق Inzai City به توکیو است

یک دلیل وجود دارد که بیشتر ترافیک مرکز داده شرق ایالات متحده از طریق Ashburn ، ویرجینیا و نه واشنگتن دی سی جریان دارد. مناطق کلان شهری متراکم ، سیم کشی شده و با مته به آنها سخت می رسد. از طرف دیگر ، حومه شهرها دارای مسئولان شهری و شهرستانی هستند که برخورد با آنها راحت تر است. در یک جهان کامل ، می توان خط لوله فیبر نوری را از فضا به توکیو انداخت.

حدود 126.2 میلیون نفر در ژاپن زندگی می کنند. حداقل یک پنجم آنها در منطقه ای به مساحت 9000 کیلومتر مربع در اطراف خلیج توکیو ساکن هستند. میانگین عمق خلیج فقط 15 متر (تقریباً 50 فوت) است. هر کابل زیردریایی که در چنین آبهای کم عمقی قرار می گیرد ، احتمالاً باید در یک سنگر شخم خورده فرو رود و فقط پس از پوشاندن در یک ژاکت پلی اتیلن ضخیم غیر معمول. حتی در آن زمان ، ممکن است چنین کابل مقاومت در برابر لک خوردن ، خرد شدن و یا حتی بریدن توسط لنگر بزرگی که توسط شبکه های قایق ماهیگیران توسط جریان شدید تحت فشار قرار گرفته است ، کشیده نشود.

علاوه بر همه اینها ، اتفاق می افتد که کسی توکیو را در انتهای شمالی یک خلیج به شدت قاچاق شده ، که دهانش به سمت جنوب باز می شود ، گیر کرده است.

این توضیح می دهد که چرا MC Digital Realty ، سرمایه گذاری مشترک آسیا و اقیانوسیه بین Digital Realty و Mitsubishi ، همکاری خود را با ارائه دهنده خدمات محلی Arteria Networks برای توسعه بستر شبکه نرم افزاری موجود دیجیتال برای اتصال به سرویس SD-WAN آرتریا آغاز کرده است. به ویژه ، آرتریا قصد دارد دسترسی آسان به صاحبان آپارتمان در منطقه برای ارائه دهندگان خدمات ابر و دروازه های مرکز داده را آسان کند. حداقل اینگونه بود که آرتریا پروژه خود را برای آژانس حسابداری فدرال ژاپن توضیح داد (PDF).

“CTO ارائه دهنده مرکز داده” ، کریس ، “برای مدت طولانی در Digital Realty ، با پردیسهای متصل ، اطمینان حاصل کرده ایم که همه این نقاط مختلف کابلهای زیردریایی ، زیرساخت های هسته ای ، نقاط ایجاد داده در سراسر مترو با هم جمع شده اند.” شارپ ، در مصاحبه ای با DCK گفت.

MC DR در حال ساخت تاسیسات پردیس متصل 38MW NRT10 در Inzai City ، حدود 40 کیلومتری شرق-شمال شرقی توکیو است که قرار است در ماه آگوست تکمیل شود. اما اتصال Inzai توسط فیبر به سایر نقاط جهان ، همانطور که شاه خیالی تایلند می گوید ، “یک معما” است. ایستگاه های فرود کابل زیردریایی در شبه جزیره جنوب مرز استان چیبا در امی و وادا وجود دارد. با این حال ، تنها مسیرهای زمینی از این ایستگاه ها به سمت شمال از طریق حفاظت از طبیعت و سایر مناطق حفاظت شده قطع می شود و حتی پس از آن باید قبل از رسیدن به شهر ، به سمت شمال سر خلیج توکیو در گردش باشد.

اگر هدف جلوگیری از هر دو شهر توکیو و خلیج توکیو باشد ، تنها گزینه استفاده از مکان های فرود در کیتایباراکی (168 کیلومتری شمال شرقی توکیو) یا ساحل آجیگورا (126 کیلومتری شمال شرقی) است. این همان کاری است که آرتریا به دیجیتال ریال کمک خواهد کرد: این به روشی نیاز دارد که بتواند خدمات اینترنتی سریعتر را به مشتریان مسکونی و کانکس تجاری خود که در مرکز شهر زندگی نمی کنند و ترجیح می دهند ترافیک اینترنت خود را به دروازه های مرکز وابسته نکنند ، بدست آورد. از شهر.

شبکه های آرتریاشریان

این طرح برای ساخت یک جفت خط فیبر تاریک زمینی بین ایستگاه های فرود شمال شرقی و ایستگاه های شبه جزیره جنوب است. نیمه راه آنها NRT10 در Inzai خواهد بود که از قبل با مشتریان تجاری و سازمانی کلانشهر از طریق خطوط جدید Digital Realty Metro Connect ارتباط برقرار می کند.