در این سری از پستها، ما نشان میدهیم که چگونه بازاریابان میتوانند از Display & Video 360 برای یکسان کردن رسانه خود و به حداکثر رساندن کارایی گردش کار و بودجه استفاده کنند. ما ویژگی های کلیدی را برجسته می کنیم که فرآیندهای برنامه ریزی و خرید را ساده می کند تا به شما کمک کند منابع موجودی را ترکیب کنید، و به شما امکان می دهد فرکانس را مدیریت کنید و در عین حال ارزش آن را کمی کنید – همه در یک پلت فرم. Display & Video 360 با استفاده از ترکیبی از فناوری یادگیری ماشینی پیشرفته، سیگنالهای داده شخص اول و APIهای حفظ حریم خصوصی، این ابزارها را در آینده محافظت میکند. Campaign Manager 360 همچنین می تواند به ارائه شفافیت بیشتر در عملکرد دسترسی و فرکانس کمک کند و بیشتر شما را قادر می سازد هزینه های بازاریابی خود را با نتایج ملموس مرتبط کنید.