بازار هوش مصنوعی SaaS با سرعتی تصاعدی در حال رشد است و ابزارهای جدیدی تقریباً روزانه معرفی می شوند. اکنون زمان آن است که شرکت AI SaaS خود را به عنوان رهبر در جایگاه خود ایجاد کنید – و SEO بلیط طلایی است.
سئو می تواند به شما کمک کند سر و صدا را کاهش دهید و به شما کمک کند در نتایج جستجویی که بیشترین اهمیت را دارند نشان داده شوید. با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و آنها را از طریق قیف بازاریابی خود با کلمات کلیدی و محتوایی که برای رفع مشکلات آنها و نشان دادن مزایای راه حل AI SaaS طراحی شده است راهنمایی کنید. به علاوه، سئو می تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند برای حمایت از رشد و حتی اهداف مالی آینده شما کمک کند.
سئو برای شرکت های هوش مصنوعی از اهداف رشد پشتیبانی می کند
برای استفاده از انفجار فعلی بازار هوش مصنوعی و انبوه مصرف کنندگان علاقه مند، باید بدانید که چگونه مخاطبان هدف شما از جستجو برای یافتن محصول یا خدمات شما استفاده می کنند.
تحقیق کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند تا عبارات و عباراتی را که مخاطبان هدف شما برای یافتن خدماتی مانند خدمات شما استفاده می کنند، درک کنید تا بتوانید محتوای مفید و مرتبطی ایجاد کنید که آنها را تشویق کند تا با برند شما ارتباط بیشتری برقرار کنند – و دیگران را نادیده بگیرند. تحقیق کلمات کلیدی سنگ بنای یک استراتژی سئوی باکیفیت است – و به شما کمک می کند تا بیشترین ارزش را از حضور وب خود بسازید و از آن استخراج کنید. به علاوه، هنگامی که با سایر تاکتیکهای سئو، مانند ممیزیهای منظم سایت و بهینهسازی درون صفحه ترکیب میشود، ارزش هر جزء استراتژی به طور تصاعدی بزرگنمایی میشود. صرف نظر از اینکه مخاطبان شما B2B یا B2C هستند، Victorious می تواند استراتژی شما را برای هدف قرار دادن افراد مناسب تقویت کند.
در اینجا نحوه عملکرد سئو به عنوان یک محرک مهم کسب و کار است.
دید جستجو را افزایش می دهد
جایی که در جستجو ظاهر می شوید اهمیت دارد. رتبه بندی SERP می تواند بر تعداد کلیک هایی که صفحه شما از جستجو دریافت می کند تأثیر بگذارد، با نتیجه شماره یک تقریباً 30٪ از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد. حتی حضور در شماره 10 هم بهتر از عدم حضور است. نمایش در نتایج جستجو – همچنین به عنوان نمایان بودن جستجو شناخته می شود – برای هدایت ترافیک ارگانیک و به دست آوردن مشتریان جدید بسیار مهم است.
هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط با صنعت بیشتری را جذب می کنید، می توانید سهم بازار خود را افزایش دهید و با مشتریان بالقوه بیشتری که به خدمات شما نیاز دارند ارتباط برقرار کنید. شما می خواهید “عامل اعتماد” نام تجاری خود را افزایش دهید زیرا این صنعت لبه دار با چنین سرعتی رشد می کند.
ترافیک هدفمند را هدایت می کند
علاقه زیادی به هوش مصنوعی وجود دارد که ChatGPT یک روز در میان در اخبار نشان داده می شود. با توجه به اینکه افراد بیشتری تلاش می کنند تا بفهمند هوش مصنوعی مولد و سایر راه حل های هوش مصنوعی چگونه کار می کنند، اگر کلمات کلیدی مناسبی را هدف قرار ندهید، ممکن است با ترافیک ارگانیک فراوان، اما نرخ تبدیل پایین مواجه شوید. هدف قرار دادن هر کلمه کلیدی هوش مصنوعی در زیر نور خورشید میتواند منجر به کلیکهای زیادی از سوی وبگردهایی شود که فقط سعی میکنند هوش مصنوعی را بفهمند – بهجای اینکه حرفهایهایی که آماده بهبود گردش کار، فرآیندها یا محصولات خود با ابزارهای شما هستند.
تحقیق کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند تا بهترین اصطلاحات و عبارات را برای بهینه سازی سایت خود شناسایی کنید و به شما در ساختار محتوای آینده کمک کند تا با اهداف برند شما همسو باشد.
تجربه کاربری را افزایش می دهد
سئو فراتر از بهینه سازی کلمات کلیدی است. همچنین شامل بهبود تجربه کاربری کلی در وب سایت شما می شود. با بهینه سازی ساختار سایت، ناوبری و زمان بارگذاری، می توانید یک تجربه مرور یکپارچه برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید. یک وب سایت کاربرپسند نه تنها به رتبه بندی سئو کمک می کند، بلکه احتمال تبدیل و سطح بالایی از رضایت مشتری را افزایش می دهد.
ایجاد و نشان دادن اقتدار
محتوا یک عامل متمایزکننده حیاتی است – چه چیزی را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید و آیا زندگی آنها را بهبود می بخشد؟ هنگامی که کلمات کلیدی مورد استفاده مخاطبان مورد نظر خود را پیدا کردید، می توانید محتوایی ایجاد کنید که به مشکلات مخاطبان شما پاسخ دهد و به سؤالات آنها در مورد صنعت شما پاسخ دهد. می توانید به آنها کمک کنید تا ارزش محصول یا خدمات شما را بهتر درک کنند و اینکه چگونه نیازهای آنها را برآورده می کند.
زمانی که محتوای شما با استراتژی سئوی شما مطابقت دارد، به احتمال زیاد از طریق جستجو پیدا می شود. همچنین اثر افزودنی دارد. هرچه محتوای با کیفیت تری تولید کنید، قدرت موضوعی خود را بیشتر می کنید و رتبه بندی محتوای آینده آسان تر خواهد بود.
آگاهی از برند را ایجاد می کند
محبوبیت ابزارهای هوش مصنوعی در حال افزایش است – با رقابت بسیاری از مشاغل هوش مصنوعی با یکدیگر، تشخیص تمایز بین آنها برای مصرف کنندگان و مشاغل دشوار است. ایجاد یک حضور آنلاین متمایز و سرمایه گذاری بر روی دید جستجو به شما این امکان را می دهد که آگاهی از برند خود را بهبود بخشیده و افزایش دهید و فوراً به عنوان یک کسب و کار قابل اعتماد هوش مصنوعی شناخته شوید.
از تمایز برند پشتیبانی می کند
به طور مشابه، سئو به شما اجازه می دهد تا تمایز برند خود را تقویت کنید. با یک استراتژی محتوای مبتنی بر سئو که به خوانندگان کمک می کند ارزش منحصر به فردی را که راه حل AI SaaS شما ارائه می دهد را مشاهده کنند، خود را از رقبای خود متمایز کنید. با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص و ایجاد محتوای با کیفیت بالا که به درد مخاطبان هدف شما میگوید، میتوانید برند خود را از رقبا متمایز کنید و بر اساس پیشنهادات و چشم انداز شرکت منحصر به فرد خود، یک هویت برند قوی ایجاد کنید.
4 دلیل برای شروع سئو امروز
وقتی به دنبال ابزارهای مناسب برای افزودن به پشته های فناوری خود هستند، تصمیم گیرندگان و مصرف کنندگان B2B همگی به جستجو روی می آورند. راه اندازی استراتژی سئو در مراحل اولیه برای قرار گرفتن خود در نقاط برتر جستجو ضروری است.
1. با استراتژی های بازاریابی داده محور همسو می شود
هوش مصنوعی همه چیز در مورد داده است – و سئو و بازاریابی شما نیز باید باشد. یک استراتژی سئو با کیفیت تکراری است، نه ایستا. این یک استراتژی در حال تکامل است که داده ها و فناوری های جدید را در تلاش برای بهبود مستمر ترکیب می کند.
2. با رشد خود مقیاس کنید
فقط ابزار هوش مصنوعی خود را راه اندازی می کنید؟ سئو را از همان ابتدا اجرا کنید تا پایه ای سالم ایجاد کنید و با رشد کسب و کارتان، استراتژی سئوی خود را مقیاس دهید. این به شما کمک می کند تا یک خط لوله سرب سالم بسازید که می توانید در طول زمان گسترش دهید.
3. بازگشت سرمایه قابل اندازه گیری
کمی کردن موفقیت استراتژی سئوی خود و تبدیل آن به بازگشت سرمایه مشخص به شما این امکان را می دهد که ارزش این کانال بازاریابی را برای ذینفعان به نمایش بگذارید و به راحتی برای سرمایه گذاری های آتی مورد استفاده قرار دهید. در اینجا درباره نحوه اندازه گیری بازگشت سرمایه سئو بیشتر بدانید.
4. جلوتر باشید و جلوتر بمانید
بسیاری از شرکت های هوش مصنوعی قدرت سئو را دست کم می گیرند یا اهمیت آن را نادیده می گیرند. با سرمایه گذاری زودهنگام در سئو، می توانید قبل از اینکه رقبای خود را پشت سر بگذارند، یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنید. این رویکرد پیشگیرانه از نظر دیده شدن برند، سهم بازار و جذب مشتری به شما مزیتی می دهد. از آنجایی که بازار هوش مصنوعی به طور فزاینده ای رقابتی می شود، داشتن یک پایه سئو قوی برای شروع موفقیت پایدار ضروری است.
SEO: کانال بازاریابی انعطاف پذیر
سئو ثابت نیست استراتژیست های خوب سئو تاکتیک های خود را با داده های جدید تکامل می دهند و اهدافی را ایجاد می کنند که با اهداف کسب و کار شما هماهنگ باشد. درست همانطور که به نظر می رسد هوش مصنوعی روز به روز تغییر می کند، سئو نیز تغییر می کند. این انعطافپذیری دوگانه باعث میشود این دو تناسب بسیار خوبی داشته باشند.
انطباق پذیری در دنیای فناوری بسیار مهم است، بنابراین آژانسی را بیابید که آماده است تا با شما توسعه یابد. اگر میخواهید درباره نحوه حمایت ما از شرکتهای هوش مصنوعی با کمپینهای جستجوی اول اطلاعات بیشتری کسب کنید، امروز یک مشاوره رایگان را برنامهریزی کنید.