مت بریتین در DMEXCO در مورد تقویت وب پشتیبانی شده توسط تبلیغات

مطلب زیر از سخنرانی مت بریتین، رئیس Google EMEA در اقتباس شده است DMEXCO در کلن

در سراسر جهان، شاهد افزایش عدم اطمینان هستیم. ما در یک بیماری همه گیر زندگی می کنیم، شاهد افزایش قیمت ها، یک بحران جهانی انرژی، افزایش بلایای آب و هوایی و یک جنگ وحشتناک در اوکراین هستیم. دسترسی به اطلاعات با کیفیت هرگز مهمتر از این نبوده است — برای کمک به مردم برای جستجوی پاسخ ها، یافتن راه هایی برای صرفه جویی در هزینه، انتخاب های پایدارتر و ایمن ماندن و آگاه ماندن.

اما وب همانطور که می دانیم در معرض خطر است. مردم بیش از هر زمان دیگری نگران حریم خصوصی خود در فضای آنلاین هستند. تنظیم‌کننده‌ها در سراسر جهان خواستار اینترنت خصوصی‌تر هستند – و برخی از منتقدان خواستار ممنوعیت کامل تبلیغات شخصی‌شده هستند.

آینده وب به جلب اعتماد مردم بستگی دارد – ایجاد تبلیغات مسئولانه و خصوصی برای ایمن سازی اینترنت پایدار که برای مردم ایمن تر، برای مشاغل قوی تر و برای ناشران موفق باشد.

نگرش بزرگسالان به مسئولیت

برای نسل‌ها، تبلیغات به محتوای مورد علاقه ما کمک مالی کرده است: از روزنامه، مجلات و سرگرمی گرفته تا وب. امروزه 66 درصد از جهان آنلاین هستند. مدل اینترنتی پشتیبانی شده از آگهی به منبعی قابل توجه برای بشریت تبدیل شده است: قرار دادن انفجاری از ابزارها، اطلاعات و محتوا در نوک انگشتان ما.

اما تقریباً 40 سال پس از ایجاد آن، اینترنت نیاز به نگرش بزرگسالانه نسبت به مسئولیت دارد.

همانطور که مردم بیشتر زندگی خود را به صورت آنلاین مدیریت می کنند، نگرانی های آنها در مورد نحوه جمع آوری، استفاده و اشتراک گذاری داده های شخصی افزایش یافته است. مردم خواهان تجارب آنلاین عالی هستند – با حریم خصوصی که سزاوار آن هستند، توسط برندهایی که می توانند به آنها اعتماد کنند.

برای تبلیغ کنندگان، این یک مسئولیت روشن است – اما همچنین یک فرصت. و خبر خوب این است: تبلیغات امن حریم خصوصی، تبلیغات موثری هستند.

امسال از 20000 اروپایی در مورد عواقب تجربیات خوب و بد حفظ حریم خصوصی سوال کردیم. یافته‌های ما نشان می‌دهد که کاربران تجربیات بد حریم خصوصی را تقریباً به همان اندازه آسیب‌رسان به سرقت داده‌هایشان می‌بینند. این کافی است که بسیاری از آنها به طور کامل به برند دیگری روی بیاورند. و از آنجایی که تأثیر یک تجربه حریم خصوصی منفی بیشتر از یک تجربه مثبت است، بازیابی از آن بسیار دشوار است.

در عوض، برندها باید در اولین بار آن را به درستی انجام دهند. مردم ترجیح می‌دهند از مارک‌هایی خرید کنند که به آنها کنترل بیشتری بر حریم خصوصی‌شان می‌دهد – تقریباً سه چهارم گفتند که ترجیح می‌دهند از مارک‌هایی خرید کنند که درباره داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کنند و چرا صادق هستند.

در مواقع عدم اطمینان، شرکت‌ها ممکن است وسوسه شوند که حریم خصوصی را در معرض خطر قرار دهند – اما این یک اشتباه است. در مواقع سخت باید برای آینده سرمایه گذاری کنید. حریم خصوصی همان سرمایه گذاری است.

آینده ای پایدار و خصوصی برای مردم، ناشران و مشاغل

ایجاد این تغییرات فقط منجر به تبلیغات موفق نمی شود بلکه به یک وب پایدار منجر می شود.

تبلیغات دیجیتال باید برای مردم ایمن تر باشد. آنها باید احساس کنند که به صورت آنلاین محافظت می شوند و بتوانند به آنچه می بینند اعتماد کنند. این باید برای ناشران موفقیت آمیز باشد – و در عین حال به ما امکان دسترسی به دیدگاه های معتبر و متنوع را می دهد. و باید برای کسب و کار قوی‌تر باشد – به کسب‌وکارها در هر اندازه فرصت رشد و ایجاد یک پایگاه مشتری جهانی را بدهد.

در سراسر اروپا، ما در حال سرمایه گذاری در این چشم انداز هستیم. ما یکی از بزرگترین حامیان مالی روزنامه نگاری در جهان هستیم که هر سال میلیاردها دلار را متعهد می شویم. ما در حال ارائه اطلاعات معتبر و ایجاد فناوری اول حریم خصوصی هستیم.

در مرکز مهندسی ایمنی Google ما در مونیخ، صدها مهندس در حال ایجاد ابزار و فناوری هستند که دو سنت آلمانی را با هم ترکیب می‌کند: مهندسی نمونه و استانداردهای دقیق حفظ حریم خصوصی.

اولین فناوری حفظ حریم خصوصی که آنها ایجاد می‌کنند، حجم داده‌های استفاده شده را به حداقل می‌رساند، دانلود و حذف داده‌ها را ساده می‌کند، و به ریشه‌یابی رمزهای عبور ربوده‌شده کمک می‌کند.

امروز، به عنوان بخشی از تعهد ما به آن انتقال، دو ابزار جدید را اعلام می کنیم.

اولین مورد Google Ads Privacy Hub است که امروز با شروع عرضه در اینجا در آلمان راه اندازی شد. این به شما آخرین نوآوری‌های محصول و نحوه انجام بهترین بازاریابان در کلاس را به شما نشان می‌دهد – به شما کمک می‌کند اولین گام‌ها را در این سفر بردارید، هر اندازه شرکتتان باشد.

دومین ابزاری که ما راه اندازی می کنیم بر روی کاربران تمرکز دارد. در سال گذشته، 300 میلیون نفر از تنظیمات تبلیغات بازدید کردند – انتخاب کردند تا تبلیغاتی را که می بینند خاص تر کنند. بنابراین به زودی مرکز تبلیغات من جدید را در سطح جهانی راه‌اندازی می‌کنیم – تنظیمات تبلیغات موجود خود را گسترش می‌دهیم تا به افراد مکانی واحد بدهیم تا بتوانند تبلیغاتی را که در جستجوی Google، Discover و YouTube می‌بینند کنترل کنند. دوست دارند، و کمتر از آنچه که ندارند. زیرا بهترین تبلیغات مفید، مرتبط و ایمن هستند – به نفع کاربر و کسب و کارهای مسئول نیز هستند.