Material10 یک ناشر بازی نسل بعدی است که توسط یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Maitham Mohamed توسعه یافته است.
Material10 بر ایجاد بازیهای چندنفره جذاب با مدل کسبوکار جدید پیشگام در اقتصادهای باز متمرکز است و صنعت بازی را با بهرهگیری از مدل کسبوکار منحصربهفرد خود برای حل مشکلات اصلی در مدل سنتی بازی رایگان تعریف میکند. با جمع آوری بیش از 2 میلیون دلار و گردآوری تیمی با تجربه کار بر روی عناوینی مانند Ghost Recon، Tom Clancy’s Rainbow Six Siege، و GTAدر میان دیگران، Material10 آماده است تا تأثیر زیادی بر صنعت بازی بگذارد.
Material10 چگونه کار می کند؟
Material10 زمانی شروع به کار کرد که این شرکت نیاز به یک مدل تجاری جدید در کسب درآمد از بازی را تشخیص داد. مدلهای فعلی یا هزینه خرید اولیه را دریافت میکنند یا به ریز تراکنشهای پرداخت به برد متکی هستند. روندهای اخیر در صنعت تلاش کرده اند این دو روش رایج را با هم ترکیب کنند که باعث ناامیدی بازیکنان شده است. با پیشرفتهای فناوری بلاک چین، آنها متوجه شدند که میتوانند از مدلهای تجاری کاملاً جدیدی استفاده کنند، زیرا اکنون امکان ایجاد بازارهای ثانویه وجود دارد که در آن بازیکنان میتوانند آیتمهای مجازی درون بازی را با یکدیگر مبادله کنند و حق امتیاز/مالیاتها اعمال شود.
آنها قصد دارند با تمرکز کامل بر کسب درآمد ثانویه، مدل های سنتی را به چالش بکشند، …