مدیریت کار بازاریابی روشی است که کسب و کارها برای سازماندهی تمام جنبه های کار و پروژه های بازاریابی از آن استفاده می کنند. از طریق مدیریت کار بازاریابی، می توانید اطمینان حاصل کنید که تیم شما از خرابی ارتباطات پرهزینه و به طور موثر جلوگیری می کند گردش کار پروژه را مدیریت می کند.
به خواندن ادامه دهید تا بیاموزید که چگونه می توانید تیم بازاریابی خود را با مدیریت کار بازاریابی به یک دستگاه خوب تبدیل کنید، از جمله:
- مدیریت کار بازاریابی چیست؟
- چرا مدیریت کار بازاریابی مهم است؟
- 10 بهترین پلتفرم مدیریت کار بازاریابی
چه چیزی بهتر از اینکه مدیریت کار بازاریابی به تقویت تیم بازاریابی شما کمک کند؟ داشتن مدیریت کار بازاریابی و WebFX به تقویت تیم شما کمک می کند. WebFX یک شرکت برتر بازاریابی دیجیتال با 1000+ توصیفات مشتری و الف امتیاز کلاچ 4.9. بیاموزید که چگونه WebFX می تواند به شما در مدیریت کار بازاریابی کمک کند تماس با ما به صورت آنلاین یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359.
با WebFX آشنا شوید:
آژانس بازاریابی در سطح جهانی شما با فناوری فعال با بیش از آن 1.6 میلیون ساعت ها تخصص ترکیبی

مدیریت کار بازاریابی چیست؟
مدیریت کار بازاریابی فرآیند سازماندهی ارتباطات، گردش کار، منابع و سایر جنبه های کار بازاریابی است تا به تیم های بازاریابی کمک کند تا کار روزانه خود را بهتر انجام دهند.
کار بازاریابی به کلیه فعالیت های مربوط به اجرای پروژه ها، کمپین ها و برنامه های بازاریابی اطلاق می شود. این شامل:
- واگذاری پروژه
- وظایف
- تکالیف
- مدیریت زمان و منابع و پیگیری
- ارتباط تیمی
- نقاط عطف پروژه
- و بیشتر
چرا مدیریت کار بازاریابی مهم است؟
تیم های بازاریابی برای تکمیل موفقیت آمیز یک پروژه، وظایف مختلفی را انجام می دهند. از جانب مدیریت پروژه برای پیگیری زمان تا تکمیل و اطمینان از ارتباط شفاف بین تیم ها و مشتریان، تیم های بازاریابی دست خود را پر کرده اند.
مدیریت کار بازاریابی یک عمل مهم و بخش مهمی است مدیریت یک تیم بازاریابی موفق زیرا تیم شما را منظم نگه می دارد. مهمتر از آن، مدیریت کار بازاریابی به تیم شما کمک می کند تا وظایف را به موقع انجام دهد و مشتریان شما را به طور مداوم شگفت زده کند.
چگونه کار بازاریابی را مدیریت کنم؟
در حالی که شما می توان مدیریت کار بازاریابی به صورت دستی، نرم افزار مدیریت کار بازاریابی راهی برای رفتن است. نرم افزار مدیریت کار بازاریابی به جای داشتن دفترچه یادداشت، تقویم و صفحه گسترده برای پیگیری پروژه های بازاریابی و همه چیزهایی که برای تکمیل آنها انجام می شود، همه اینها را ساده می کند.
مدیریت کار بازاریابی با جمعآوری همه آنها در یک پلتفرم قابل دسترس، گردشها و فرآیندهای بازاریابی را سازماندهی میکند. از پلتفرم مدیریت کار بازاریابی خود، شما و تیمتان می توانید وظایف و پروژه ها را کارآمدتر انجام دهید و بهتر با همکاران و مشتریان ارتباط برقرار کنید.
با نرم افزار مدیریت کار بازاریابی مناسبی که در اختیار دارید، تیم شما می تواند از مزایایی مانند:
- ارتباط یکپارچه بین تیم ها و مشتریان
- کارآمد مدیریت کار و منابع
- اتوماسیون وظایف
- ابزارهای نظارت بر تیم برای پاسخگویی بهتر
- اشتراک گذاری فایل های دیجیتال
- گزارش دهی شفاف
به طور خلاصه، پلت فرم های مدیریت کار بازاریابی، گردش کار بازاریابی را ساده می کند و به بازاریابان دید جامع تری از بهره وری، همکاری و کارایی کلی تیمشان می دهد.
10 بهترین پلتفرم مدیریت کار بازاریابی
بدون ترتیب، 10 مورد از بهترین ابزارهای مدیریت کار بازاریابی را امروز بررسی کنید:
- آسانا
- Basecamp
- رایک کنید
- کلیک آپ
- کندو
- ترلو
- دوشنبه
- پروژه های زوهو
- Toggl Plan
- کار گروهی
چه به دنبال یک نرم افزار مدیریت کار بازاریابی ساده و رایگان باشید یا بخواهید روی یک نرم افزار پولی با ویژگی های اضافی سرمایه گذاری کنید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.
1. آسانا
قیمت گذاری: طرح رایگان در دسترس است یا از 10.99 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
ویژگی های کلیدی: هوش مصنوعی، سازنده گردش کار، جدول زمانی پروژه
به عنوان یک نرم افزار مدیریت پروژه بازاریابی پیشرو توسط G2 و Forrester شناخته شده است. آسانا شامل ویژگی های قوی است که امکان همکاری بین تیمی را فراهم می کند. با صدها API و ادغام بومی، سازمان شما مجبور نیست ابزارهایی را که قبلاً به آنها اعتماد کردهاید قربانی کند.
2. Basecamp
قیمت گذاری: شروع از 15 دلار برای هر کاربر در ماه
ویژگی های کلیدی: لیست کارهای قابل تنظیم، پیام رسانی، به اشتراک گذاری فایل
Basecamp خانه تمام ابزارهای مدیریت پروژه است که می شناسید و دوست دارید. داشبوردهای پروژه قابل تنظیم؟ Basecamp آنها را دارد. همکاری بین تیمی و پیام رسانی؟ اونا هم همینو دارن Basecamp مدیریت کار بازاریابی را در یک پلتفرم آسان برای همه شرکت ها ساده می کند.
3. بپیچید
قیمت گذاری: طرح رایگان در دسترس است یا از 9.80 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
ویژگی های کلیدی: داشبورد پروژه، برنامه ریزی منابع پروژه، تگ گذاری متقابل
رایک کنید به کسب و کارها کمک می کند تا کار بازاریابی خود را به راحتی در یک مکان مدیریت کنند. با ابزارهای برنامهریزی کمپین و بینشهای کلیدی عملکرد، تیم شما میتواند در صدر تمام پروژههای بازاریابی شما بماند بدون اینکه نگران از بین رفتن وظایف باشید.
4. ClickUp
قیمت گذاری: طرح رایگان در دسترس است یا از 5 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
ویژگی های کلیدی: هوش مصنوعی، تختههای سفید، قالبها
با بیش از 10000 نقد پنج ستاره در G2 Crowd و Capterra، کلیک آپ یک پلتفرم مدیریت کار بازاریابی اصلی است که ابزارهای مدیریت پروژه و وظایف، عملکرد چت بلادرنگ، قابلیتهای ردیابی هدف و موارد دیگر را در خود جای داده است!
5. کندو
قیمت گذاری: طرح رایگان در دسترس است یا از 12 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
ویژگی های کلیدی: ردیابی زمان، همکاری بین شرکتی، ردیابی هدف
کندو به شرکتها اجازه میدهد تا کار بازاریابی را از طریق روشهایی که برای آنها بهترین است، مدیریت کنند. با 9 گزینه مختلف طرحبندی پروژه، از نمای کانبان تا نمای گانت، میتوانید وظایف و جزئیات پروژههای بازاریابی خود را به هر شکلی که مناسب تیم شما باشد، ترسیم کنید.
6. Trello
قیمت گذاری: طرح رایگان در دسترس است یا از 5 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
ویژگی های کلیدی: گردش کار قابل تنظیم، اتوماسیون وظایف، قالب ها
با ترلو، بدون توجه به پروژه، گردش کار یا نوع تیمی که بر آن نظارت دارید، می توانید سازماندهی شده بمانید. Trello شامل قالبهای آماده و قابل تنظیم است که مسیر موفقیت را ترسیم میکند و ابزارهای اتوماسیونی که به سادهسازی گردش کار و صرفهجویی در زمان کمک میکنند.
7. دوشنبه
قیمت گذاری: طرح رایگان در دسترس است یا از 8 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
ویژگی های کلیدی: بررسی اجمالی پروژه، مدیریت وظایف، ردیابی هدف
مورد علاقه کاربران به دلیل قابلیت استفاده آن، دوشنبه مدیریت کار به کسب و کارها کمک می کند تا پروژه های بازاریابی را بر روی یک پلت فرم سازمان یافته و مشارکتی برنامه ریزی و اجرا کنند. دوشنبه با ابزارهای مدیریت منابع و وظایف، به تیم شما کمک میکند تا در رأس همه پروژههای شما بماند.
8. پروژه های Zoho
قیمت گذاری: طرح رایگان در دسترس است یا از 5 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
ویژگی های کلیدی: اتوماسیون وظایف، نمودارها و گزارش، دسترسی به تلفن همراه
پروژه های زوهو یک پلتفرم جامع ارائه می دهد که به شما کمک می کند تمام کارهای بازاریابی خود را مدیریت کنید. وظایف، زمان، منابع و البته اعضای تیم خود را از طریق داشبوردهای ساختار کار و پروژه که تمام جزئیات مهم ترین پروژه های شما را نشان می دهد، مدیریت کنید.
9. Toggl Plan
قیمت گذاری: شروع از 8 دلار برای هر کاربر در ماه
ویژگی های کلیدی: برنامه ریزی پروژه، برنامه ریزی منابع، مدیریت وظایف
برنامه ریزی پروژه های جدید پیگیری منابع ماندن در بالای وظایف. Toggl Plan به شرکتها پلتفرم مدیریت کار بازاریابی ارائه میکند که قابلیتهایی را دارد که به شما کمک کند همه آن کارها و موارد دیگر را در یک پلتفرم مدیریت کار بازاریابی انجام دهید که استفاده از آن آسان است و تیم شما را تحت فشار قرار نمیدهد.
10. کار تیمی
قیمت گذاری: طرح رایگان در دسترس است یا از 5.99 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
ویژگی های کلیدی: ردیابی زمان، مدیریت منابع، ردیابی و مدیریت بودجه
کار گروهی می داند که هر کسب و کاری روش خاصی برای انجام کارها دارد. با انواع گزینههای نمای داشبورد پروژه برای انتخاب و گزینههای یکپارچهسازی، میتوانید گردشهای کاری پروژه را ایجاد کنید که مناسب تیم شما باشد و بهرهوری را ارتقا دهد.
بود کارشناسی ارشد از هنر ما
WebFX پیشرو در صنعت بازاریابی و طراحی است.
مدیریت کار بازاریابی را با WebFX ساده کنید
با تجربه در کمک به بیش از 1000 مشتری، ما اینجا در WebFX می دانیم که برای مدیریت کارآمد کار بازاریابی چه چیزی لازم است. بهتر از آن، ما به ایجاد مجدد کمک کرده ایم 650 کمپین تبلیغاتی و بازاریابی برای مشتریان ما
با ما تماس بگیرید 888-601-5359 تا با یکی از متخصصان بازاریابی ما در مورد اینکه چگونه WebFX می تواند به شما در مدیریت کار بازاریابی خود کمک کند و در مورد ما بیشتر بدانید چت کنید خدمات دیجیتال مارکتینگ امروز.