15 کتاب برتر در مورد استراتژی بازاریابی

بازاریابی یک زمینه پیچیده و دائماً در حال تغییر است که برای موفقیت در آن به نوآوری و خلاقیت نیاز دارد. اگر می‌خواهید تلاش‌های بازاریابی شما به بهترین شکل ممکن انجام شود، به منابعی نیاز دارید که به شما کمک کند آنها را به روش‌های جدیدی تقویت کنید – و Google جستجوها فقط می توانند شما را تا اینجای کار هدایت کنند.

کتاب های بازاریابی برخی از بهترین منابع برای بهبود استراتژی شما هستند، اما سوال اینجاست که کدام یک را باید بخوانید؟ خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا این تصمیم را آسان‌تر کنیم.

در این صفحه، ما به 15 مورد از بهترین کتاب ها در مورد استراتژی بازاریابی نگاه خواهیم کرد، از جمله:

  1. این بازاریابی است
  2. طرح بازاریابی 1 صفحه ای
  3. مسری: چرا همه چیز درگیر می شود
  4. چگونه در بازاریابی ناامید نباشیم
  5. تبلیغات علمی
  6. برنده شدن وب سایت ها
  7. معلومه که عالیه
  8. روش هاوک
  9. بازاریابی مرتکب
  10. بله!: 50 راه اثبات شده علمی برای متقاعد کردن
  11. گاو بنفش
  12. ایجاد سوپر فن ها
  13. بازاریابی نوار چسب
  14. چگونه ویدیویی بگیریم که ناخوشایند باشد
  15. موقعیت یابی برای مزیت

در اینجا خلاصه ای از اطلاعات اولیه در مورد هر یک از آن کتاب ها آمده است:

عنوان کتاب نویسنده سال انتشار بهترین برای یادگیری
این بازاریابی است ست گودین 2018 هدف بازاریابی
طرح بازاریابی 1 صفحه ای آلن دیب 2016 چگونه برنامه بازاریابی خود را ساده کنیم
مسری: چرا همه چیز درگیر می شود جونا برگر 2013 چه چیزی باعث می شود کمپین های بازاریابی ویروسی شوند
چگونه در بازاریابی ناامید نباشیم جف پرکینز 2021 اشتباهات رایج بازاریابی که باید از آنها اجتناب کرد
تبلیغات علمی کلود سی هاپکینز 1923 اهمیت تست و اندازه گیری نتایج بازاریابی
برنده شدن وب سایت ها بن جسون و کارل بلانکس 2017 چگونه وب سایتی بسازیم که ترافیک و فروش را افزایش دهد
معلومه عالیه آوریل دانفورد 2019 نحوه قرار دادن محصول خود
روش هاوک اریک هوبرمن 2022 چگونه شخصی سازی بازاریابی خود را بهبود بخشید
بازاریابی مرتکب درو نایسر 2021 چگونه شرکت های B2B می توانند برندهای خود را بسازند و گسترش دهند
بله!: 50 راه اثبات شده علمی برای متقاعد کردن نوح جی. گلدشتاین، رابرت سیالدینی و استیو جی. مارتین 2008 تاکتیک‌های روان‌شناختی که می‌توانید برای متقاعد کردن افراد بالقوه استفاده کنید
گاو بنفش ست گودین 2003 چگونه به کسب و کار خود کمک کنید برجسته شود
ایجاد سوپر فن ها بریتنی هوداک 2023 چگونه وفاداری مشتری را افزایش دهیم
بازاریابی نوار چسب جان جانچ 2010 چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند بازاریابی و فروش خود را بهینه کنند
چگونه ویدیویی بگیریم که ناخوشایند باشد استیو استاکمن 2011 نکاتی برای ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا
موقعیت یابی برای مزیت کیمبرلی ای. ویتلر 2021 چگونه برند خود را در جایگاه خود قرار دهید و از رقبا پیشی بگیرید

1. این بازاریابی است

کتاب های بازاریابی این بازاریابی است

نویسنده: ست گودین

سال انتشار: 2018

این بازاریابی استنوشته شده توسط ست گودین، اولین کتاب در لیست بهترین کتاب های بازاریابی ما است، زیرا مقدمه ای عالی برای افرادی است که تازه وارد بازاریابی شده اند. حتی اگر با آن تازه کار نباشید، باز هم خواندنی عالی است. هدف از بازاریابی و چگونگی ارائه راه حل به مشتریان را مورد بحث قرار می دهد.

2. طرح بازاریابی 1 صفحه ای

کتاب های بازاریابی 1 صفحه

نویسنده: آلن دیب

سال انتشار: 2016

طرح بازاریابی 1 صفحه ای آلن دیب کتاب ایده آلی است که به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی خود را ساده کنید. این شامل انواع مفاهیم بازاریابی، از جمله مواردی مانند قیف بازاریابی، اما هدف اصلی کتاب این است که به شما کمک کند تا برنامه بازاریابی خود را تا حد امکان ساده نگه دارید.

3. مسری: چرا چیزها درگیر می شوند

کتاب های بازاریابی مسری است

نشان مورد علاقه تیم webfx

نویسنده: جونا برگر

سال انتشار: 2013

مسری: چرا همه چیز درگیر می شودنوشته شده توسط Jonah Berger، یک کتاب خود توضیحی در مورد استراتژی بازاریابی است – همه چیز در این نام وجود دارد. این کتاب توضیح می‌دهد که چرا برخی تاکتیک‌ها مانند آتش‌سوزی گسترش می‌یابند در حالی که برخی دیگر از بین می‌روند. همچنین شش مرحله را ارائه می دهد که می توانید برای کمک به محصولات و تلاش های بازاریابی خود دنبال کنید.

4. چگونه در بازاریابی بی تفاوت نباشیم

کتاب های بازاریابی چگونه مک نزنیم

نویسنده: جف پرکینز

سال انتشار: 2021

که در چگونه در بازاریابی ناامید نباشیمجف پرکینز طیف وسیعی از اشتباهات رایج بازاریابی. این اشتباهات فقط اشتباهاتی نیستند که مبتدیان ممکن است ندانند – بسیاری از آنها چیزهایی هستند که حتی بازاریابان با تجربه هنوز هم انجام می دهند. این برای حذف شیوه های ضعیف از استراتژی شما عالی است.

5. تبلیغات علمی

کتاب های بازاریابی تبلیغات علمی

نویسنده: کلود سی هاپکینز

سال انتشار: 1923

اگر به تاریخ انتشار ذکر شده در بالا توجه کرده اید، احتمالاً از دیدن آن متعجب خواهید شد تبلیغات علمی در اینجا ذکر شده است. با این حال، با وجود بیش از یک قرن قدمت، توصیه های موجود در این کتاب هنوز برای درک اینکه چرا اندازه گیری نتایج برای موفقیت بازاریابی و تبلیغات بسیار مهم است، حیاتی است.

6. برنده شدن وب سایت ها

کتاب های بازاریابی که وب سایت ها را برنده می کنند

نشان مورد علاقه تیم webfx

نویسنده: بن جسون و کارل بلانکس

سال انتشار: 2017

در دنیای امروز، وب سایت شما مسلماً مهمترین جنبه بازاریابی شما است، زیرا بسیاری از آن به صورت آنلاین انجام می شود. برنده شدن وب سایت ها به بررسی نحوه ساخت وب سایتی می پردازد که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند و باعث فروش برای کسب و کار شما شود. این یکی از بهترین کتاب های بازاریابی است.

7. بدیهی است که عالی است

کتاب های بازاریابی بدیهی است که عالی هستند

نویسنده: آوریل دانفورد

سال انتشار: 2019

یکی دیگر از کتاب های ضروری در مورد استراتژی بازاریابی است معلومه که عالیه توسط آوریل دانفورد این کتاب نشان می دهد که چگونه محصول خود را در بازار قرار دهید تا مخاطبان شما به سرعت متوجه شوند که چیست و چرا به آن نیاز دارند. این به عوامل مختلفی در بازار می پردازد که باید هنگام انجام این کار در نظر بگیرید.

8. روش هاوک

کتاب های بازاریابی روش هاوک

نویسنده: اریک هوبرمن

سال انتشار: 2022

روش هاوک برای تشخیص این واقعیت نوشته شده است که مشتریان بالقوه امروز می خواهند تجارب بازاریابی آنها تا حد امکان شخصی باشد. برای کمک به بهبود وضعیت خود شخصی سازی، توضیح می دهد که چگونه سه عنصر کلیدی کمپین های خود را بهینه کنید: پرورش، آگاهی و اعتماد.

9. بازاریابی مرتکب

کتاب‌های بازاریابی، بازاریابی رادیده می‌کنند

نویسنده: درو نایسر

سال انتشار: 2021

بازاریابی مرتکبتوسط درو نایسر، به طور خاص بر روی شرکت های تجارت به کسب و کار (B2B) تمرکز دارد. در مورد مفاهیم نسبتاً اساسی بازاریابی صحبت می کند و توضیح می دهد که چگونه این شرکت ها می توانند جذاب ترین برندها را ایجاد کنند، به بهترین مخاطبان دست یابند و در طول زمان بیشترین فروش و فروش را داشته باشند.

10. بله!: 50 راه اثبات شده علمی برای متقاعد کردن

کتاب های بازاریابی بله

نشان مورد علاقه تیم webfx

نویسنده: نوح جی. گلدشتاین، رابرت سیالدینی و استیو جی. مارتین

سال انتشار: 2008

بله!: 50 راه اثبات شده علمی برای متقاعد کردن صرفاً کتابی درباره استراتژی بازاریابی نیست. این در واقع یک کتاب روانشناسی است که سال ها تحقیق را در کتابی گردآوری می کند که روش های زیادی را برای متقاعدسازی بررسی می کند. حتی اگر این کتاب مختص بازاریابی نیست، این کتاب می‌تواند رویکرد شما به کمپین‌های خود را تغییر دهد. دانستن اینکه چگونه متقاعد کننده باشید برای متقاعد کردن مخاطبان به خرید عالی است.

11. گاو بنفش

کتاب بازاریابی گاو بنفش

نویسنده: ست گودین

سال انتشار: 2003

فرض از گاو بنفش این است که برای موفقیت در بازار خود، باید راهی برای متمایز شدن از سایرین پیدا کنید. ست گودین (همان نویسنده ای که نوشت این بازاریابی است) از نمونه‌هایی از شرکت‌های واقعی برای نشان دادن برخی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار استفاده می‌کند.

12. ایجاد سوپر فن ها

کتاب های بازاریابی که طرفداران فوق العاده ایجاد می کنند

نویسنده: بریتنی هوداک

سال انتشار: 2023

ایجاد سوپر فن ها یکی از بهترین کتاب‌های بازاریابی است، زیرا به شما نشان می‌دهد که چگونه از جذب مشتریان عادی فراتر بروید. بریتنی هوداک این کتاب را نوشت تا به خوانندگان بیاموزد که چه کاری می توانند برای تشویق وفاداری عمیق در بین مشتریان و کارمندان انجام دهند.

13. بازاریابی نوار چسب

نوار چسب کتاب بازاریابی

نویسنده: جان جانچ

سال انتشار: 2010

بازاریابی نوار چسب یکی دیگر از آن کتاب های استراتژی بازاریابی است که بازاریابی را بسیار گسترده می بیند. John Jantsch، نویسنده، بر عناصر بسیار اساسی ایجاد کسب و کار شما و افزایش فروش تمرکز دارد. با این حال، چیزی که این کتاب را متمایز می کند این است که به طور خاص برای مشاغل کوچک نوشته شده است.

14. چگونه فیلمی بگیریم که مزاحم نباشد

کتاب بازاریابی نحوه فیلمبرداری

نشان مورد علاقه تیم webfx

نویسنده: استیو استاکمن

سال انتشار: 2011

یکی دیگر از بهترین کتاب ها در مورد استراتژی بازاریابی است چگونه ویدیویی بگیریم که ناخوشایند باشدنوشته شده توسط استیو استاکمن. نام تقریباً گویای همه چیز است – این کتاب در مورد ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا است. این برای کمک به شما در بهینه سازی خود بسیار عالی است استراتژی بازاریابی ویدئویی، اگر دارید (و اگر ندارید، باید!).

15. موقعیت یابی برای مزیت

موقعیت یابی کتاب های بازاریابی

نویسنده: کیمبرلی ای. ویتلر

سال انتشار: 2021

در حالی که معلومه عالیه تمرکز بر موقعیت یابی محصول، موقعیت یابی برای مزیت بیشتر در مورد چگونگی جایگاه برند خود به عنوان یک کل است. از شما دعوت می کند تا نگاه دقیق تری به نحوه ارائه برند خود بیندازید، از جمله اینکه چگونه آن را با رقبای خود مقایسه می کنید. برای پی بردن به اینکه چگونه در بخش برندینگ از رقبا شکست بخورید، عالی است.

آژانس های خوب بیش از 50 گواهینامه دارند.

آژانس های بزرگ بیش از 100 گواهینامه دارند.

WebFX دارد بیش از 1100+ توصیفات مشتری درخشان

ببینید چه چیزی ما را متمایز می کند فلش سمت راست

cta8 img

با WebFX بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال بیاموزید

خواندن هر یک از این کتاب های استراتژی بازاریابی راهی عالی برای یادگیری نحوه بهبود کمپین های خود و کسب نتایج بهتر است. اما ممکن است احساس کنید که وقت ندارید بنشینید و یک کتاب کامل در مورد بازاریابی بخوانید. آیا این بدان معناست که شما راهی برای یادگیری نکات بازاریابی مفید ندارید؟

جواب منفی! اگر ترجیح می دهید از طریق محتوای کوتاه مانند پست های وبلاگ و ویدیو یاد بگیرید، WebFX شما را تحت پوشش قرار می دهد. تو می توانی مشترک خبرنامه الکترونیکی ما شویدRevenue Weekly، برای دریافت نکات بازاریابی جدید که به طور منظم به صندوق ورودی شما ارسال می شود.

و اگر به دنبال کمک برای مدیریت مستقیم کمپین های بازاریابی خود هستید، ما نیز می توانیم در آنجا کمک کنیم. ما ارائه کرده ایم خدمات دیجیتال مارکتینگ برای بیش از 28 سال، بنابراین ما می دانیم که چه کاری انجام می دهیم. با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز با ما شریک شوید

Source link