بازاریابی یک زمینه پیچیده و دائماً در حال تغییر است که برای موفقیت در آن به نوآوری و خلاقیت نیاز دارد. اگر میخواهید تلاشهای بازاریابی شما به بهترین شکل ممکن انجام شود، به منابعی نیاز دارید که به شما کمک کند آنها را به روشهای جدیدی تقویت کنید – و Google جستجوها فقط می توانند شما را تا اینجای کار هدایت کنند.
کتاب های بازاریابی برخی از بهترین منابع برای بهبود استراتژی شما هستند، اما سوال اینجاست که کدام یک را باید بخوانید؟ خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا این تصمیم را آسانتر کنیم.
در این صفحه، ما به 15 مورد از بهترین کتاب ها در مورد استراتژی بازاریابی نگاه خواهیم کرد، از جمله:
- این بازاریابی است
- طرح بازاریابی 1 صفحه ای
- مسری: چرا همه چیز درگیر می شود
- چگونه در بازاریابی ناامید نباشیم
- تبلیغات علمی
- برنده شدن وب سایت ها
- معلومه که عالیه
- روش هاوک
- بازاریابی مرتکب
- بله!: 50 راه اثبات شده علمی برای متقاعد کردن
- گاو بنفش
- ایجاد سوپر فن ها
- بازاریابی نوار چسب
- چگونه ویدیویی بگیریم که ناخوشایند باشد
- موقعیت یابی برای مزیت
در اینجا خلاصه ای از اطلاعات اولیه در مورد هر یک از آن کتاب ها آمده است:
عنوان کتاب | نویسنده | سال انتشار | بهترین برای یادگیری |
این بازاریابی است | ست گودین | 2018 | هدف بازاریابی |
طرح بازاریابی 1 صفحه ای | آلن دیب | 2016 | چگونه برنامه بازاریابی خود را ساده کنیم |
مسری: چرا همه چیز درگیر می شود | جونا برگر | 2013 | چه چیزی باعث می شود کمپین های بازاریابی ویروسی شوند |
چگونه در بازاریابی ناامید نباشیم | جف پرکینز | 2021 | اشتباهات رایج بازاریابی که باید از آنها اجتناب کرد |
تبلیغات علمی | کلود سی هاپکینز | 1923 | اهمیت تست و اندازه گیری نتایج بازاریابی |
برنده شدن وب سایت ها | بن جسون و کارل بلانکس | 2017 | چگونه وب سایتی بسازیم که ترافیک و فروش را افزایش دهد |
معلومه عالیه | آوریل دانفورد | 2019 | نحوه قرار دادن محصول خود |
روش هاوک | اریک هوبرمن | 2022 | چگونه شخصی سازی بازاریابی خود را بهبود بخشید |
بازاریابی مرتکب | درو نایسر | 2021 | چگونه شرکت های B2B می توانند برندهای خود را بسازند و گسترش دهند |
بله!: 50 راه اثبات شده علمی برای متقاعد کردن | نوح جی. گلدشتاین، رابرت سیالدینی و استیو جی. مارتین | 2008 | تاکتیکهای روانشناختی که میتوانید برای متقاعد کردن افراد بالقوه استفاده کنید |
گاو بنفش | ست گودین | 2003 | چگونه به کسب و کار خود کمک کنید برجسته شود |
ایجاد سوپر فن ها | بریتنی هوداک | 2023 | چگونه وفاداری مشتری را افزایش دهیم |
بازاریابی نوار چسب | جان جانچ | 2010 | چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند بازاریابی و فروش خود را بهینه کنند |
چگونه ویدیویی بگیریم که ناخوشایند باشد | استیو استاکمن | 2011 | نکاتی برای ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا |
موقعیت یابی برای مزیت | کیمبرلی ای. ویتلر | 2021 | چگونه برند خود را در جایگاه خود قرار دهید و از رقبا پیشی بگیرید |
1. این بازاریابی است
نویسنده: ست گودین
سال انتشار: 2018
این بازاریابی استنوشته شده توسط ست گودین، اولین کتاب در لیست بهترین کتاب های بازاریابی ما است، زیرا مقدمه ای عالی برای افرادی است که تازه وارد بازاریابی شده اند. حتی اگر با آن تازه کار نباشید، باز هم خواندنی عالی است. هدف از بازاریابی و چگونگی ارائه راه حل به مشتریان را مورد بحث قرار می دهد.
2. طرح بازاریابی 1 صفحه ای
نویسنده: آلن دیب
سال انتشار: 2016
طرح بازاریابی 1 صفحه ای آلن دیب کتاب ایده آلی است که به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی خود را ساده کنید. این شامل انواع مفاهیم بازاریابی، از جمله مواردی مانند قیف بازاریابی، اما هدف اصلی کتاب این است که به شما کمک کند تا برنامه بازاریابی خود را تا حد امکان ساده نگه دارید.
3. مسری: چرا چیزها درگیر می شوند
نویسنده: جونا برگر
سال انتشار: 2013
مسری: چرا همه چیز درگیر می شودنوشته شده توسط Jonah Berger، یک کتاب خود توضیحی در مورد استراتژی بازاریابی است – همه چیز در این نام وجود دارد. این کتاب توضیح میدهد که چرا برخی تاکتیکها مانند آتشسوزی گسترش مییابند در حالی که برخی دیگر از بین میروند. همچنین شش مرحله را ارائه می دهد که می توانید برای کمک به محصولات و تلاش های بازاریابی خود دنبال کنید.
4. چگونه در بازاریابی بی تفاوت نباشیم
نویسنده: جف پرکینز
سال انتشار: 2021
که در چگونه در بازاریابی ناامید نباشیمجف پرکینز طیف وسیعی از اشتباهات رایج بازاریابی. این اشتباهات فقط اشتباهاتی نیستند که مبتدیان ممکن است ندانند – بسیاری از آنها چیزهایی هستند که حتی بازاریابان با تجربه هنوز هم انجام می دهند. این برای حذف شیوه های ضعیف از استراتژی شما عالی است.
5. تبلیغات علمی
نویسنده: کلود سی هاپکینز
سال انتشار: 1923
اگر به تاریخ انتشار ذکر شده در بالا توجه کرده اید، احتمالاً از دیدن آن متعجب خواهید شد تبلیغات علمی در اینجا ذکر شده است. با این حال، با وجود بیش از یک قرن قدمت، توصیه های موجود در این کتاب هنوز برای درک اینکه چرا اندازه گیری نتایج برای موفقیت بازاریابی و تبلیغات بسیار مهم است، حیاتی است.
6. برنده شدن وب سایت ها
نویسنده: بن جسون و کارل بلانکس
سال انتشار: 2017
در دنیای امروز، وب سایت شما مسلماً مهمترین جنبه بازاریابی شما است، زیرا بسیاری از آن به صورت آنلاین انجام می شود. برنده شدن وب سایت ها به بررسی نحوه ساخت وب سایتی می پردازد که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند و باعث فروش برای کسب و کار شما شود. این یکی از بهترین کتاب های بازاریابی است.
7. بدیهی است که عالی است
نویسنده: آوریل دانفورد
سال انتشار: 2019
یکی دیگر از کتاب های ضروری در مورد استراتژی بازاریابی است معلومه که عالیه توسط آوریل دانفورد این کتاب نشان می دهد که چگونه محصول خود را در بازار قرار دهید تا مخاطبان شما به سرعت متوجه شوند که چیست و چرا به آن نیاز دارند. این به عوامل مختلفی در بازار می پردازد که باید هنگام انجام این کار در نظر بگیرید.
8. روش هاوک
نویسنده: اریک هوبرمن
سال انتشار: 2022
روش هاوک برای تشخیص این واقعیت نوشته شده است که مشتریان بالقوه امروز می خواهند تجارب بازاریابی آنها تا حد امکان شخصی باشد. برای کمک به بهبود وضعیت خود شخصی سازی، توضیح می دهد که چگونه سه عنصر کلیدی کمپین های خود را بهینه کنید: پرورش، آگاهی و اعتماد.
9. بازاریابی مرتکب
نویسنده: درو نایسر
سال انتشار: 2021
بازاریابی مرتکبتوسط درو نایسر، به طور خاص بر روی شرکت های تجارت به کسب و کار (B2B) تمرکز دارد. در مورد مفاهیم نسبتاً اساسی بازاریابی صحبت می کند و توضیح می دهد که چگونه این شرکت ها می توانند جذاب ترین برندها را ایجاد کنند، به بهترین مخاطبان دست یابند و در طول زمان بیشترین فروش و فروش را داشته باشند.
10. بله!: 50 راه اثبات شده علمی برای متقاعد کردن
نویسنده: نوح جی. گلدشتاین، رابرت سیالدینی و استیو جی. مارتین
سال انتشار: 2008
بله!: 50 راه اثبات شده علمی برای متقاعد کردن صرفاً کتابی درباره استراتژی بازاریابی نیست. این در واقع یک کتاب روانشناسی است که سال ها تحقیق را در کتابی گردآوری می کند که روش های زیادی را برای متقاعدسازی بررسی می کند. حتی اگر این کتاب مختص بازاریابی نیست، این کتاب میتواند رویکرد شما به کمپینهای خود را تغییر دهد. دانستن اینکه چگونه متقاعد کننده باشید برای متقاعد کردن مخاطبان به خرید عالی است.
11. گاو بنفش
نویسنده: ست گودین
سال انتشار: 2003
فرض از گاو بنفش این است که برای موفقیت در بازار خود، باید راهی برای متمایز شدن از سایرین پیدا کنید. ست گودین (همان نویسنده ای که نوشت این بازاریابی است) از نمونههایی از شرکتهای واقعی برای نشان دادن برخی از بهترین راهها برای انجام این کار استفاده میکند.
12. ایجاد سوپر فن ها
نویسنده: بریتنی هوداک
سال انتشار: 2023
ایجاد سوپر فن ها یکی از بهترین کتابهای بازاریابی است، زیرا به شما نشان میدهد که چگونه از جذب مشتریان عادی فراتر بروید. بریتنی هوداک این کتاب را نوشت تا به خوانندگان بیاموزد که چه کاری می توانند برای تشویق وفاداری عمیق در بین مشتریان و کارمندان انجام دهند.
13. بازاریابی نوار چسب
نویسنده: جان جانچ
سال انتشار: 2010
بازاریابی نوار چسب یکی دیگر از آن کتاب های استراتژی بازاریابی است که بازاریابی را بسیار گسترده می بیند. John Jantsch، نویسنده، بر عناصر بسیار اساسی ایجاد کسب و کار شما و افزایش فروش تمرکز دارد. با این حال، چیزی که این کتاب را متمایز می کند این است که به طور خاص برای مشاغل کوچک نوشته شده است.
14. چگونه فیلمی بگیریم که مزاحم نباشد
نویسنده: استیو استاکمن
سال انتشار: 2011
یکی دیگر از بهترین کتاب ها در مورد استراتژی بازاریابی است چگونه ویدیویی بگیریم که ناخوشایند باشدنوشته شده توسط استیو استاکمن. نام تقریباً گویای همه چیز است – این کتاب در مورد ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا است. این برای کمک به شما در بهینه سازی خود بسیار عالی است استراتژی بازاریابی ویدئویی، اگر دارید (و اگر ندارید، باید!).
15. موقعیت یابی برای مزیت
نویسنده: کیمبرلی ای. ویتلر
سال انتشار: 2021
در حالی که معلومه عالیه تمرکز بر موقعیت یابی محصول، موقعیت یابی برای مزیت بیشتر در مورد چگونگی جایگاه برند خود به عنوان یک کل است. از شما دعوت می کند تا نگاه دقیق تری به نحوه ارائه برند خود بیندازید، از جمله اینکه چگونه آن را با رقبای خود مقایسه می کنید. برای پی بردن به اینکه چگونه در بخش برندینگ از رقبا شکست بخورید، عالی است.
آژانس های خوب بیش از 50 گواهینامه دارند.
آژانس های بزرگ بیش از 100 گواهینامه دارند.
WebFX دارد بیش از 1100+ توصیفات مشتری درخشان
ببینید چه چیزی ما را متمایز می کند
با WebFX بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال بیاموزید
خواندن هر یک از این کتاب های استراتژی بازاریابی راهی عالی برای یادگیری نحوه بهبود کمپین های خود و کسب نتایج بهتر است. اما ممکن است احساس کنید که وقت ندارید بنشینید و یک کتاب کامل در مورد بازاریابی بخوانید. آیا این بدان معناست که شما راهی برای یادگیری نکات بازاریابی مفید ندارید؟
جواب منفی! اگر ترجیح می دهید از طریق محتوای کوتاه مانند پست های وبلاگ و ویدیو یاد بگیرید، WebFX شما را تحت پوشش قرار می دهد. تو می توانی مشترک خبرنامه الکترونیکی ما شویدRevenue Weekly، برای دریافت نکات بازاریابی جدید که به طور منظم به صندوق ورودی شما ارسال می شود.
و اگر به دنبال کمک برای مدیریت مستقیم کمپین های بازاریابی خود هستید، ما نیز می توانیم در آنجا کمک کنیم. ما ارائه کرده ایم خدمات دیجیتال مارکتینگ برای بیش از 28 سال، بنابراین ما می دانیم که چه کاری انجام می دهیم. با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز با ما شریک شوید