در حال حاضر، از نظر کانال هایی که می توانید از آنها عبور کنید، و من تصدیق خواهم کرد که پول می گیرم. بنابراین بسیاری از این ها به صورت پرداختی خاص هستند، اما برخی از قطعات ارگانیک نیز در اینجا وجود دارد.
گوگل
گوگل هم محتوای جستجو و هم محتوای بصری را پوشش می دهد. چه به Performance Max فکر کنیم، چه به ویدیوها و تصاویری که وارد صفحه نتایج جستجو می شوند، چه به YouTube، دومین موتور جستجوی بزرگ فکر کنیم، یک جزء بصری در آنجا وجود دارد. اما هزینه و زمان راه اندازی در گوگل بسیار بالاست. بنابراین اگر باید سریع بروید، ممکن است لازم باشد به برخی از کانال های دیگر نگاه کنید. از سوی دیگر، ممکن است بخواهید بگویید، “می دانید چیست؟ من در این دو تا چهار هفته می خواهم بسازم تا خلاقیت خود را راه اندازی کنم، حسابم را راه اندازی کنم، سرمایه گذاری کنم تا بتوانم از مزایای آن استفاده کنم. آن سهم واقعاً بزرگ از بازار.”
مایکروسافت
مایکروسافت در مقام دوم به نوعی بهترین است، اما ارزانترین در بین این موارد است. و شبکه مخاطبان مایکروسافت در واقع دارای برخی از جواهرات بسیار زیبای پنهان است که اگر به درستی از آن استفاده کنید، واقعاً می تواند به شما خدمت کند. مایکروسافت به طور متوسط، 30 درصد ارزان تر از گوگل است، و از نقطه نظر صفحه نتایج جستجو، در واقع کارهای بسیار معناداری را برای کاربران پردرآمد و کسانی که شاید تحصیلات بیشتری دارند انجام می دهد. به این واقعیت فکر نکنید که مایکروسافت اکنون DuckDuckGo و Baidu را به عنوان موتورهای جستجو نیرو می دهد.
آمازون
آمازون یکی از موارد مورد علاقه من است که هیچ کس به آن فکر نمی کند، حداقل در جهان ما، زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم، گوگل و مایکروسافت تمایل دارند که از آمازون که از لحاظ تاریخی فقط فروشنده بوده است، کاملاً کنار بیایند. با این حال، آمازون اکنون راهحل جدیدی را برای توانمندسازی مشتریانی که در آمازون فروش نمیکنند، راهاندازی میکند تا از مخاطبان آمازون استفاده کنند. بنابراین، اگر واقعاً با دنیای اول حریم خصوصی خود دست و پنجه نرم کردهاید و هدف خود را هدف قرار دادهاید، آمازون میتواند راهی واقعاً معنادار برای شما فراهم کند تا با مشتریان خود صحبت کنید، اگر بدانید آنها چه کسانی هستند و واقعاً میخواهند چه نوع محتوایی را مصرف کنند.
اجتماعی
در نهایت، وقتی به مسائل اجتماعی فکر می کنیم. و من حرکت می کنم تا بتوانیم اجتماعی خود را داشته باشیم. یکی از چیزهایی که در مورد اجتماعی بسیار جالب است این است که متا، لینکدین، اینستاگرام، تیک تاک، اسنپ، پینترست، همه اینها به شبکه اجتماعی تبدیل میشوند، اما همه آنها قوانین تعامل و مکانیزم متفاوتی دارند. و بنابراین در پایان روز، از نقطه نظر قیمت گذاری، و اینکه چقدر باید از طریق آزمایش و خلاقیت سرمایه گذاری کنید، واقعاً به کانال بستگی دارد.
گفته شد، و من به عقب برمی گردم تا بتوانیم به گوگل قدیمی و خوب نگاه کنیم، در مورد هزینه راه اندازی خلاقیت و زمان، هیچ چیز با Google قابل مقایسه نیست، زیرا در پایان روز، گوگل به آن نیاز دارد. تبدیل به اجرا در سمت پولی. و در بخش ارگانیک فقط یک دوره افزایش نسبتاً بزرگ وجود دارد که برخلاف دوره اجتماعی است.
بنابراین، در پایان روز، وقتی به این فکر میکنیم که میخواهیم از چه کانالهایی برای دسترسی به افرادمان برای کمک به درک نیازها و خواستهها استفاده کنیم، باید به محدودیتهای بودجهمان نیز توجه داشته باشیم.