شخص ثالث، این یکی از موارد مورد علاقه من به عنوان فردی است که در سئوی محلی کار می کند. بنابراین ما همیشه به دنبال فرصت هایی برای مشتریان خود هستیم تا مشارکت داشته باشند زیرا ایجاد برند مشابه شما، ایجاد جامعه شما در سئوی محلی بسیار مهم است. هرچه مشارکت های بیشتری با کسب و کارهای دیگر یا سازمان های دیگری داشته باشید که به همان جامعه خدمات می دهند یا به همان نوع محصولات یا خدمات یا مرتبط با آنها خدمت می کنند، به عنوان عضوی از آن صنعت قوی تر می شوید و باعث می شود معتبرتر به نظر برسید. این باعث می شود که نسبت به شرکت های دیگر قابل اعتمادتر به نظر برسید. سایر مشاغل با شما کار می کنند.
یا اگر میخواهید این را به سطح دیگری ببرید، مثلاً اگر با اینفلوئنسرها و شبکههای اجتماعی کار میکنید، میتوانید این موارد را به هم گره بزنید و میتوانید با افرادی که تأثیرگذار برای مشتریان شما هستند شریک شوید و از آنها کمک کنید تا به شما در رسیدن به مخاطبان جدید کمک کنند. یا تعداد بیشتری از مخاطبان شما
بارناکل، وقتی در مورد سئوی بارناکل صحبت میکنم، منظورم چیزی نیست که معمولاً به آن فکر میکنیم. و اینها آن دسته از سایت های زباله هستند که در آن کسی فقط چیزهای وابسته را قرار می دهد. من در مورد سئوی درخت درخت صحبت می کنم، که مثلاً اگر یک لیست 10 برتری وجود داشته باشد که شخصی در یک سایت قابل اعتماد جمع آوری کرده و در صفحه اول نتایج جستجو باشد، شما می خواهید در آن لیست باشید. شما می خواهید بفهمید که برای قرار گرفتن در آن لیست و قابل مشاهده بودن چه کاری باید انجام دهید، زیرا این فقط جایگاه دیگری در نتایج جستجو به شما می دهد. اگر شخصی روی وب سایت شما کلیک نمی کند و روی این وب سایت دیگر کلیک می کند که شما را در بین 10 سایت برتر قرار می دهد و شما را در یک پست Reddit نیز می بیند، در نتایج جستجو نیز نمایش داده می شود. همه این چیزها با هم، شما را در ذهن مصرف کننده قرار می دهد، زیرا آنها بارها و بارها و بارها و بارها هنگام جستجو، برند و نام شما را می بینند.
بعد، ما در مورد آن صحبت می کنیم، حدس می زنم می توانیم کمی در مورد دایرکتوری ها صحبت کنیم. اگر اهل محلی هستید، چیزهای زیادی در مورد دایرکتوری ها می دانید. مکان هایی وجود دارد که نام، آدرس و شماره تلفن شما به صورت آنلاین یافت می شود. این بیشتر یک عامل اعتبار سنجی مشابه است. بنابراین اگر آنها بتوانند به موتورهای جستجوی گوگل، هوش مصنوعی مولد، LLM مراجعه کنند، اگر بتوانند به صورت آنلاین بروند و اطلاعات یکسانی در مورد کسب و کار شما در چندین مکان مختلف پیدا کنند، این امر اعتبار بخشی است تا چون آنها آن یکی را می دانند، شما مشروع هستید و دو، آنها اطلاعات درستی دارند. بنابراین زمانی که آنها می توانند به درستی اطلاعاتی که در مورد شما دارند اعتماد کنند، این یک راه عالی برای اطمینان از اینکه شما در فضای آنلاین بسیار قابل مشاهده هستید است.