قرارداد بازاریابی من در حال انقضا است – چه کنم؟

اگر اخیراً از خود پرسیده اید: “قرارداد بازاریابی من در حال اتمام است – چه کار کنم؟” شما جای درست آمده اید. برای بسیاری از کسب و کارها، قراردادهای منقضی یکی از رویدادهای کلیدی است که آنها را به دنبال یک قرارداد جدید سوق می دهد آژانس دیجیتال مارکتینگ.

پیمایش قراردادهای بازاریابی در حال انقضا در حالی که به دنبال آژانس جدید ممکن است شراکت با او یک مشتری دلهره آور به نظر برسد، اما وقتی نکاتی را که در این راهنما مورد بحث قرار گرفته است را دنبال کنید، ساده است!

به خواندن ادامه دهید تا بدانید وقتی قرارداد بازاریابی شما در حال اتمام است چه کاری باید انجام دهید.

قرارداد بازاریابی من در حال انقضا است – چه کنم؟

خوراکی های کلیدی

کنجکاو بودن درباره ی WebFX? بررسی کنید که برخی از مشتریان گذشته ما در مورد ما چه می گویند خدمات دیجیتال مارکتینگ سفارشی و نتایجی که با کاوش در ما به دست آورده اند 1000+ توصیفات مشتری و مطالعات موردی.

WebFX یک شریک اعتماد کسب و کار است.

از HydroWorx بشنوید که a 236% افزایش جلسات ارگانیک با خدمات WebFX.

گواهی ویدیویی را تماشا کنید

قبل از انقضای قرارداد بازاریابی خود چه کاری باید انجام دهید

سوال بزرگی که اکثر مردم زمانی که تصمیم می گیرند با آن مواجه می شوند آژانس های بازاریابی را تغییر دهید این است: “وقتی قرارداد بازاریابی فعلی من منقضی شود چه اتفاقی می افتد؟” پس از همه، این یک تغییر بزرگ است!

قطع رابطه با ارائه دهنده بازاریابی فعلی خود پس از اتمام قرارداد و تغییر به آژانس دیگر، مستلزم انجام برخی آمادگی ها است. قبل از اینکه قرارداد بازاریابی شما منقضی شود، باید:

  • گزینه های خود را با ارائه دهنده فعلی خود در میان بگذارید
  • جزئیات قرارداد بازاریابی فعلی خود را مرور کنید
  • جستجوی خود را برای یک آژانس بازاریابی جدید زودتر شروع کنید

گزینه های خود را با ارائه دهنده فعلی خود در میان بگذارید

اگر مشتاق هستید از قرارداد خود خارج شوید قبل از منقضی می شود، در اسرع وقت با آژانس بازاریابی دیجیتال خود تماس بگیرید تا در مورد گزینه های خود صحبت کنید. ممکن است بتوانید با ارائه اخطاریه قرارداد خود را زودتر خاتمه دهید. با این حال، به خاطر داشته باشید که همه آژانس ها در مورد جزئیات قرارداد متفاوت هستند.

گفتنی است، بهترین کاری که می توانید در این موقعیت انجام دهید این است که بپرسید. تا زمانی که آنها حرفه ای هستند، آژانس فعلی شما نباید هیچ مشکلی برای شما ایجاد کند و برای ارزیابی گزینه های شما با شما همکاری خواهد کرد.

جزئیات قرارداد بازاریابی فعلی خود را مرور کنید

بسته به دامنه کار، ارائه دهندگان بازاریابی دیجیتال حساب های آنلاین مختلفی را برای شما راه اندازی می کنند، از جمله حساب هایی برای وب سایت ها، پلتفرم های تبلیغاتی و موارد دیگر. اغلب، کسب‌وکارها به‌جای ورود به سیستم برای بررسی وضعیت کمپین‌ها، برای ارسال گزارش‌های ماهانه در این حساب‌ها به بازاریابان متکی هستند.

ممکن است راهی برای دسترسی به این حساب ها نداشته باشید، مگر اینکه به طور خاص اطلاعات ورود را درخواست کنید. قبل از اینکه قرارداد بازاریابی شما منقضی شود، مطمئن شوید که اطلاعات ورود به سیستم را برای دسترسی به تمام حساب های مرتبط با شرکت خود دریافت کرده اید، مانند:

همچنین ممکن است مجبور شوید برخی از کمپین‌های خود را به‌محض تغییر ارائه‌دهنده بازاریابی موقتاً متوقف کنید. این طبیعی است، زیرا زمان می برد (تقریباً دو یا سه هفته) تا به عنوان یک مشتری جدید سازگار شود. از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) از نظر، شما نباید تأثیر زیادی را ببینید – چند هفته به عملکرد موتور جستجوی شما آسیب نمی رساند مگر اینکه مکث در طول یک به روز رسانی اصلی الگوریتم.

جستجوی خود را برای یک آژانس بازاریابی جدید زودتر شروع کنید

در جستجوی یک آژانس بازاریابی دیجیتال جدید فعال باشید. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید چند ماه قبل از انقضای قرارداد بازاریابی خود، جستجو را آغاز کنید. این به شما زمان زیادی برای تحقیق و بررسی گزینه های جدید می دهد. به این ترتیب، وقتی قرارداد شما به پایان می رسد، شما درگیر نمی شوید.

نحوه استخدام یک آژانس بازاریابی جدید: 4 نکته برای موفقیت

از آنجایی که این اولین بار نیست که آژانس بازاریابی را استخدام می‌کنید، از جزئیات دقیق فرآیند تصمیم‌گیری صرف نظر می‌کنیم و چهار مورد از مهم‌ترین گام‌هایی را که باید هنگام تغییر آژانس انجام دهید، تکرار می‌کنیم.

1. نیازهای بازاریابی دیجیتال خود را دوباره ارزیابی کنید

قبل از اینکه جستجوی خود را شروع کنید، خود را دوباره ارزیابی کنید نیازها و اهداف بازاریابی دیجیتال بنابراین می توانید تأیید کنید که چه خدماتی را از آژانس جدید خود به دنبال آن هستید.

بسته به نتایجی که تلاش های بازاریابی قبلی شما به ارمغان آورده است، دامنه پروژه شما ممکن است این بار کوچکتر یا بزرگتر باشد. در هر صورت، به جریان نگاه کنید وضعیت تلاش های بازاریابی دیجیتال شما در مقایسه با اهداف فعلی خود و شناسایی مناطقی که به کمک آژانس نیاز دارید.

چه کسی می داند، نیازهای فعلی بازاریابی دیجیتال شما را به سمت آژانس هایی سوق می دهد که قبلاً نادیده گرفته اید!

2. بودجه بازاریابی خود را تأیید کنید

همچنین می‌خواهید پس از انقضای قرارداد، بودجه خود را هنگام تغییر آژانس بازاریابی مجدداً ارزیابی و تأیید کنید. ماهنامه جدید شما بودجه بازاریابی ممکن است بسته به اینکه چگونه تلاش های بازاریابی قبلی شما بر تجارت شما و خدمات مورد نیاز شما تأثیر گذاشته است تغییر کند.

اگر پس از ارزیابی مجدد نیازهای بازاریابی خود، متوجه شدید که نیاز دارید بیشتر خدمات، ممکن است بخواهید بودجه خود را افزایش دهید. یا، اگر به کار زیادی نیاز ندارید، می توانید حجم خود را کاهش دهید. در نهایت، بهترین کار را برای کسب و کار و نیازهای بازاریابی آن انجام دهید.

3. پورتفولیوی هر آژانس را بررسی کنید

هنگامی که لیستی از آژانس های بازاریابی بالقوه را برای شراکت تهیه کردید، نمونه کارها آنها را بررسی کنید (اگر آنها دارند). در حالت ایده‌آل، می‌خواهید با آژانسی با تجربه همکاری کنید که به کسب‌وکارها در خدمات بازاریابی مانند مواردی که به دنبال آن هستید کمک می‌کند.

دانستن این که یک تجربه مستند آژانس در قالب مطالعات موردی، وزن قابل توجهی را از دوش شما می گیرد. به خصوص از آنجایی که راه خود را با یک آژانس جدا می کنید، با دانستن اینکه با شرکتی همکاری می کنید که به شما کمک می کند به نتایج بازاریابی دیجیتالی که دنبال آن هستید، آرامش داشته باشید، سزاوار آرامش هستید.

نمونه کارها بازاریابی دیجیتال WebFX را بررسی کنید!

4. نظرات مشتریان گذشته را بخوانید

در نهایت، با مطالعه مشتری، ارائه دهنده بالقوه بازاریابی دیجیتال خود را بشناسید بررسی ها و توصیفات. وقتی به بررسی‌ها نگاه می‌کنید، برخی از پلتفرم‌های مختلف را بیابید تا دیدگاه‌ها و بینش‌های مختلفی را به دست آورید.

در سایت هایی مانند:

  • کلاچ
  • فیس بوک
  • نظرات گوگل
  • نظرات مشتریان در محل

نکات اضافی برای تغییر آژانس های بازاریابی

قبل از شروع، ما چند نکته دیگر را در هنگام استخدام یک آژانس بازاریابی جدید به خاطر بسپاریم.

سوال بپرس

علاوه بر تحقیقات کاملی که انجام می‌دهید، سؤالاتی در مورد آژانس‌ها بپرسید تا بهتر بفهمید آنها چه کسانی هستند، چه توانایی‌هایی دارند و چگونه با مشتریان کار می‌کنند.

در زیر چند سوال برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:

  • آیا این آژانس تجربه ای در مورد صنعت من دارد؟
  • این آژانس نتایج را چگونه گزارش می کند؟
  • این آژانس هر چند وقت یک بار نتایج را گزارش می کند؟
  • چی معیارهای بازاریابی آیا این آژانس برای اندازه گیری موفقیت استفاده می کند؟
  • آیا این آژانس از فناوری بازاریابی استفاده می کند؟

در مورد اینکه چرا به دنبال یک آژانس بازاریابی جدید هستید شفاف باشید

شما به دلیلی راه خود را از آژانس قبلی خود جدا کردید – با آژانس های احتمالی صادق باشید و توضیح دهید که چرا احساس کردید به دنبال یک ارائه دهنده بازاریابی دیجیتال جدید هستید. ما نمی گوییم که باید آژانس قبلی خود را بد دهان بدید، اما برخی از نکات دردناک خاصی را که داشتید ذکر کنید.

بگویید آژانس دیجیتال مارکتینگ قبلی شما با شما ارتباط برقرار نکرده است یا شما نتایجی را که آنها وعده داده بودند مشاهده نکرده اید. مشکل هرچه که باشد، هنگام صحبت با یک ارائه دهنده بالقوه، آنها را صدا کنید تا بتوانند به طور مستقیم به آنها رسیدگی کنند. آن آژانس جدید ممکن است برنامه دقیقی برای زمان و تعداد دفعات ارتباط نتایج با مشتریان داشته باشد. یا، شاید آنها در مورد اینکه از چه استراتژی های بازاریابی استفاده می کنند و اگر نتایج مورد نظر شما را ایجاد نکنند، چگونه آنها را دوباره تنظیم می کنند، بسیار شفاف هستند.

WebFX در موفقیت مشتری B2B تخصص دارد.

Wheeler Machinery Co بعد از شراکت با WebFX برای SEO، CRO، طراحی و توسعه وب و خدمات محتوای وب سایت، 82٪ میانگین زمان بیشتری را در سایت مشاهده کرد.

مطالعه موردی را ببینید

آیا به دنبال تغییر آژانس های بازاریابی دیجیتال هستید؟ به دنبال WebFX نباشید

از آنجایی که شما در بازار یک آژانس بازاریابی دیجیتال جدید هستید، چرا جستجوی خود را با WebFX، یک آژانس بازاریابی دیجیتال برنده جوایز، شروع نکنید و به پایان نرسانید. بیش از 300 بررسی در مورد کلاچ و بیش از 1000 توصیفات مشتری!

چه بخواهید استراتژی بازاریابی فعلی خود را اصلاح کنید یا از پایه آن را بسازید، WebFX خانه تیمی از متخصصان بازاریابی دیجیتال است. فن آوری و تجربه برای تحقق آن لازم است. درباره ما بیشتر بدانید خدمات دیجیتال مارکتینگ امروز با تماس با ما در 888-601-5359 یا تماس با ما به صورت آنلاین!