هزینه آژانس بازاریابی چقدر است؟
هزینه های آژانس بازاریابی می تواند از هر نقطه ای متفاوت باشد 900 تا 20000 دلار در ماه به طور متوسط هنگام محاسبه هزینه های آژانس بازاریابی، عوامل مختلفی مانند خدمات مورد نیاز، تجربه نمایندگی، اهداف شما و موارد دیگر باید در نظر گرفته شوند.
چه یک کسب و کار کوچک تا متوسط (SMB) یا یک شرکت بزرگ باشید، بودجه بازاریابی شما بخش مهمی از کسب درآمد است. اگر می خواهید بیشترین بهره را از هزینه های بازاریابی خود ببرید، باید هزینه های آژانس بازاریابی را درک کنید.
هزینه آژانس بازاریابی مبلغی است که به طور کلی برای خدمات بازاریابی برون سپاری شده پرداخت می کنید. بسته به خدمات خود، ممکن است مبلغی مقطوع یا ماهانه پرداخت کنید.
این پست هزینه های آژانس بازاریابی و موضوعات زیر را شرح می دهد:
به خواندن ادامه دهید تا در مورد قیمت گذاری بازاریابی بیشتر بدانید!
ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!
بپیوندید 200000 بازاریابان هوشمند و داغترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!
ایمیل خود را در زیر وارد کنید:
فرم اشتراک درون خطی – CTA 72
“*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد
(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)
آژانس بازاریابی چیست؟
بنابراین، آژانس بازاریابی چیست؟ آژانس بازاریابی شرکتی متشکل از افراد آموزش دیده است که از طرف کسب و کارها استراتژی های تبلیغاتی و محتوای مرتبط را ایجاد، برنامه ریزی و اجرا می کنند.
دو نوع آژانس بازاریابی وجود دارد – سنتی و دیجیتال. شرکت های بازاریابی سنتی با رسانه های چاپی مانند مجلات یا روزنامه ها کار می کنند، در حالی که آژانس های بازاریابی دیجیتال با رسانه های آنلاین مانند رسانه های اجتماعی یا ایمیل کار می کنند.
همچنین آژانس های ترکیبی وجود دارند که با رسانه های چاپی و دیجیتال کار می کنند.
آژانس بازاریابی چه می کند؟
آژانس های بازاریابی نیز الزامات قراردادی را که بر اساس اهداف مشتری است انجام می دهند. قبل از اینکه با یک آژانس بازاریابی کار کنید، اهداف خود را مشخص می کنید و با آنها کار می کنید تا اقدامات لازم برای دستیابی به آنها را تعیین کنید.
برخی از مسئولیت های معمول آژانس بازاریابی عبارتند از:
یک آژانس بازاریابی تمام جنبه های برنامه های بازاریابی و تبلیغات شما را انجام می دهد و در عین حال بار کاری را از تیم شما حذف می کند.
هزینه آژانس بازاریابی دیجیتال در ماه
هزینه های آژانس بازاریابی در هر نقطه ای متفاوت است 900 تا 20000 دلار در ماه به طور متوسط
هزینه های آژانس دیجیتال مارکتینگ بر اساس عوامل متعددی متفاوت است، اما به دانستن میانگین هر سرویس قبل از رسیدن به آن کمک می کند. به این ترتیب، می توانید مطمئن شوید که شرکتی که انتخاب می کنید در محدوده معمولی قرار می گیرد و خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کند.
بسته به قرارداد و بسته خود، ممکن است از یک یا چند تاکتیک زیر استفاده کنید:
- بازاریابی رسانه های اجتماعی
- بازاریابی ایمیلی
- تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC).
- بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
- بازاریابی محتوا
این جدول قیمت های مختلف برای هر روش را نشان می دهد:
خدمات | میانگین هزینه ماهانه با آژانس |
بازاریابی رسانه های اجتماعی | 900-20000 دلار |
بازاریابی ایمیلی | 300 تا 1500 دلار |
PPC | 350-5000 دلار |
سئو | 1500-5000 دلار |
بازاریابی محتوا | 5001-10000 دلار |
بیایید به هر یک در زیر شیرجه بزنیم.
آیا می خواهید در مورد هزینه های آژانس بازاریابی خاص بیشتر بدانید؟ برترین آژانس های بازاریابی دیجیتال و قیمت آنها را با تیم ما تجزیه کنید!
رسانه های اجتماعی
قیمت گذاری بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند شامل همه چیز از مدیریت گرفته تا پروژه های یکبار مصرف باشد. کسب و کارها معمولا سرمایه گذاری می کنند 4000 تا 7000 دلار در ماه در مدیریت رسانه های اجتماعی خدمات رسانه های اجتماعی معمولاً هزینه دارند 900 تا 20000 دلار در ماهو هزینه مشاوران رسانه های اجتماعی 75 تا 500 دلار در ساعت.
برخی از خدماتی که ممکن است از برون سپاری با آژانس بازاریابی دریافت کنید عبارتند از:
- مدیریت رسانه های اجتماعی
- تولید محتوا
- برنامه ریزی پست
- خدمات مشتری از طریق رسانه های اجتماعی
این ویدیو هزینه بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیشتر توضیح می دهد:
بازاریابی ایمیلی
هزینه های بازاریابی ایمیلی بسته به خدماتی که برون سپاری می کنید متفاوت است. می توانید انتظار خرج کردن را داشته باشید 1000 دلار در ماه برای بازاریابی ایمیلی خود مدیریت یا 300 تا 1500 دلار اگر با آژانس کار می کنید
بسیاری از شرکتها خبرنامهها را به صورت رایگان در داخل سازمان مینویسند و ارسال میکنند، اما زمانی که درگیر فعالیتهای تجاری عادی و روزمره هستید، این نوع بازاریابی داخلی میتواند چالشبرانگیز باشد. اگر میخواهید ایمیلهای بازاریابی خود را ارتقا دهید، میتوانید با یک تیم کار کنید.
برخی از انواع خدمات ایمیل عبارتند از:
- نرم افزار اتوماسیون ایمیل
- نظارت و برنامه ریزی ایمیل
- تولید محتوا
گفتنی است، بازاریابی ایمیلی بازگشت سرمایه (ROI) قابل توجهی دارد – شرکت ها به ازای هر 1 دلار خرج شده، 44 دلار درآمد کسب می کنند.
PPC
میانگین تبلیغات PPC در حدود 2.59 دلار به ازای هر کلیک و 3.12 دلار در هر 1000 نمایش. PPC نوعی تبلیغات است که در آن فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند. شما می توانید این تبلیغات را در موتورهای جستجو، سایت های تجارت الکترونیک و حتی رسانه های اجتماعی اجرا کنید.
با PPC، شما باید یک کمپین برنامه ریزی کنید، مخاطبان هدف خود را پیدا کنید، تبلیغات خود را راه اندازی کنید و حداقل پیشرفت آنها را دنبال کنید. بسیاری از شرکت ها وقت کافی برای ادامه دادن ندارند، بنابراین برای کمک به آژانس های بازاریابی متکی هستند.
سئو
هزینه های خدمات سئو از 1500-7500 دلار در ماه به 100 تا 150 دلار در ساعت به 5000 تا 35000 دلار برای هر پروژه.
تمرکز بر سئو می تواند به شما کمک کند تا رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. سئو یک فرآیند مداوم است، بنابراین در حالی که ممکن است برای ایجاد کمپین ها و ساخت سایت خود هزینه بیشتری بپردازید، در ادامه مسیر بازگشت سرمایه بیشتری را مشاهده خواهید کرد.
این ویدئو هزینه سئو را به تفکیک می پردازد:
بازاریابی محتوا
هزینه های خدمات بازاریابی محتوا می تواند از هر جایی متفاوت باشد 5001 تا 10000 دلار در ماه به طور متوسط
بازاریابی محتوا بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است که میتواند بر استراتژیهای دیگر مانند رسانههای اجتماعی، سئو و ایمیل تأثیر مثبت بگذارد. به طور خلاصه، بازاریابی محتوا همه چیز در مورد ایجاد وب سایت شما با محتوای مفید مرتبط با مخاطبان و صنعت شما است.
برخی از خدمات کلیدی که هنگام ثبت نام در خدمات بازاریابی محتوا دریافت خواهید کرد عبارتند از:
- کپی رایتینگ
- بازاریابی ویدیویی
- ارتقای محتوا
- ایجاد گرافیک
- و بیشتر!
عوامل هزینه آژانس بازاریابی دیجیتال
عوامل متعددی در میزان هزینه کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال نقش دارند. درک آنچه در هزینه های آژانس بازاریابی وجود دارد می تواند به شما کمک کند به دنبال آژانسی باشید که بیشترین خدمات را نسبت به قیمت آن به شما ارائه می دهد.
در اینجا برخی از رایج ترین عوامل هزینه آژانس بازاریابی دیجیتال آورده شده است:
بیایید به هر کدام در زیر شیرجه بزنیم.
استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
استراتژی هایی که انتخاب می کنید یک عامل برجسته در میزان هزینه تجربه آژانس بازاریابی شما است. راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق بازاریابی وجود دارد و هر کدام هزینه و جدول زمانی متفاوتی دارند. در صورت استفاده از یک استراتژی بدون استخوان، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد، اما نتایج تاثیرگذار خواهد بود.
به عنوان مثال، فرض کنید یک تیم بازاریابی داخلی دارید که محتوای ایمیل شما را می نویسد و رسانه های اجتماعی شما را مدیریت می کند. با این حال، SEO شما آن چیزی نیست که می تواند باشد. اگر با یک آژانس همکاری می کنید، می توانید در ایمیل و رسانه های اجتماعی صرفه جویی کنید و بودجه برون سپاری خود را روی سئو متمرکز کنید.
هنگامی که با یک آژانس شریک می شوید، آنها تعیین می کنند که شرکت شما با در نظر گرفتن بودجه شما، از چه استراتژی هایی بیشتر سود می برد.
اهداف
اهداف و استراتژی های شما ارتباط نزدیکی با هم دارند. بسته به آنچه می خواهید انجام دهید، ممکن است از استراتژی های مختلفی استفاده کنید که بر بودجه شما تأثیر می گذارد.
چند نمونه از اهداف بازاریابی عبارتند از:
- کسب برداشت های بیشتر در رسانه های اجتماعی
- دریافت کلیک های بیشتر روی تبلیغات پولی شما
- دریافت فرم های تماس بیشتر از وب سایت شما
- خریدهای بیشتر از فروشگاه تجارت الکترونیک شما
اینها تنها چند هدف هستند که یک آژانس بازاریابی می تواند به آنها کمک کند. با این حال، از آنجایی که هر یک ممکن است به یک رویکرد منحصر به فرد نیاز داشته باشد، بر بودجه شما تأثیر می گذارد.
تجربه نمایندگی
وقتی به دنبال یک آژانس هستید، می خواهید آژانسی با تجربه در بازاریابی پیدا کنید. آژانسهای جدیدتر ممکن است هزینه کمتری دریافت کنند، اما ممکن است ابزار، نرمافزار یا تیمی برای افزایش رشد به روشی که یک آژانس معتبر انجام میدهد، نداشته باشند.
اندازه شرکت
اگر با یک شرکت بازاریابی بزرگتر کار میکنید، ممکن است برای خدمات خود هزینه بیشتری بپردازید، اما احتمالاً با سالها تجربه و تیم بزرگتری از کارشناسان پشتیبانی میشوند. یک شرکت بزرگ منابع و ارتباطات بیشتری برای کمک به مشتریان خود خواهد داشت.
هزینه های فناوری
بسیاری از شرکت های بازاریابی نرم افزار و فناوری خود را برای بهبود تجربه شما، جمع آوری و ذخیره داده ها و جمع آوری تجزیه و تحلیل دارند. اگر میخواهید به این فناوریها دسترسی داشته باشید، ممکن است مجبور باشید مبلغی را بپردازید که عملکرد آنها را پوشش میدهد.
تخصص ها
آژانس ها می توانند تخصص های مختلفی را اتخاذ کنند، مانند:
- صنعت (مانند یک آژانس بازاریابی HVAC)
- تاکتیک (مانند حل و فصل جریمه های گوگل)
- منطقه مورد استفاده (مانند آژانسی که در سطح ملی در مقابل بینالمللی کار میکند)
بسته به تخصص، نرخ آژانس ممکن است بالاتر از رقبای عمومی باشد. این که تخصص چقدر به کسب و کار شما و اهداف آن بستگی دارد.
با WebFX آشنا شوید:
آژانس بازاریابی در سطح جهانی شما با فناوری فعال با بیش از آن 1.6 میلیون ساعت ها تخصص ترکیبی
در مورد هزینه های آژانس بازاریابی با WebFX بیشتر بیاموزید
اگر می خواهید از هر دلاری که برای خدمات بازاریابی خرج می شود بیشترین بهره را ببرید، WebFX می تواند به شما کمک کند. هنگامی که خدمات بازاریابی دیجیتال ما را انتخاب می کنید، به طیف وسیعی از خدمات دسترسی پیدا می کنید که به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی خود کمک می کند.
تیم ما با شما همکاری خواهد کرد تا مشخص کند چه خدماتی می تواند بیشترین سود را برای شرکت شما داشته باشد. سپس، ما برنامه ای می سازیم که بودجه شما را برای دستیابی به اهداف و کسب درآمد بیشتر بهینه می کند. تا الان رانندگی کردیم $10,085,355,239+ برای مشتریان ما – شما می توانید نفر بعدی باشید.
صفحه قیمت گذاری ما را مشاهده کنید تا به قیمت های بازاریابی دیجیتال ما بر اساس خدمات نگاهی بیندازید و با ما تماس بگیرید تا با یک استراتژیست در مورد اهداف خود صحبت کنید.