به روز رسانی اصلی مارس و به روز رسانی های هرزنامه: چهار روند اصلی

در آغاز به‌روزرسانی هسته و هرزنامه مارس، گوگل ادعا کرد که قصد دارد محتوای غیر مفید در جستجو را تا 40 درصد کاهش دهد. پس از پایان به‌روزرسانی هسته‌ای مارس در 19 آوریل (که گوگل هفت روز پس از این واقعیت اعلام کرد)، گوگل سپس توضیح داد که در واقع محتوای غیر مفید را تا 45 درصد کاهش داده است.

یکی از محرک‌های اصلی این کاهش در محتوای غیرمفید احتمالاً ناشی از اقدامات دستی «هرزنامه خالص» است که در طول به‌روزرسانی هرزنامه ماه مارس برای هزاران سایت صادر شده است، که در تاریخ 5 مارس منتشر شد و در 20 مارس به پایان رسید.

بلافاصله پس از پایان به‌روزرسانی اسپم مارس، فهرست‌هایی از سایت‌های آسیب‌دیده و تحلیل‌ها در صنعت سئو شروع به گردش کردند، مانند این مقاله Originality.ai که به بررسی نقش محتوای هوش مصنوعی در وب‌سایت‌های آسیب‌دیده پرداخت. بر اساس این مطالعه، بسیاری از وب‌سایت‌های آسیب‌دیده از هوش مصنوعی مولد برای تولید محتوای انبوه خودکار استفاده می‌کنند – این دقیقاً همان چیزی است که گوگل با سیاست جدید خود در رابطه با «سوءاستفاده از محتوای مقیاس‌پذیر» هدف قرار داده است.

در حالی که سایت‌ها می‌توانستند برای بیش از یک سال از انتشار محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با ویرایش یا نظارت اندک دوری کنند، اغلب با موفقیت در سئو، به‌روزرسانی هرزنامه مارس سیگنال واضحی درباره نحوه برخورد Google با این نوع محتوا و وب‌سایت‌هایی که سوءاستفاده می‌کنند ارائه می‌دهد. هوش مصنوعی برای تولید محتوای با کیفیت پایین در مقیاس.

سایت‌های جریمه شده اغلب از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد محتوایی استفاده می‌کردند که به سوالات پرطرفدار پاسخ می‌داد، مانند ارزش خالص افراد مشهور مشهور، سوالات پرحجم در مورد مدل‌های موی محبوب یا روند مد، یا شایعات و اخبار در مورد بازی‌های محبوب. آگهی‌ها معمولاً با تبلیغات تهاجمی پر می‌شدند و هیچ نشانه‌ای از نویسندگان یا دخالت انسان واقعی نشان نمی‌دادند. بسیاری از سایت‌ها همچنین سرعت انتشار را نشان می‌دهند که انجام آن برای اکثر وبلاگ‌های کوچک‌تر با استفاده از نویسندگان واقعی انسان دشوار است – مانند ده‌ها یا صدها مقاله جدید روزانه – که می‌توانست یکی از پرچم‌هایی باشد که گوگل برای شناسایی سوءاستفاده از محتوای مقیاس‌بندی شده استفاده می‌کند.

Source link