نحوه مدیریت محتوای قدیمی در یک وب سایت خبری

این الگوی امکان ارزیابی ظریف را فراهم می کند و به شما کمک می کند تا در اولویت قرار دادن محتوا برای حفظ ، به روزرسانی یا حذف قرار بگیرید.

معیار عملکرد

بعد از امتیاز دهی کامل و قبل از حذف هرگونه محتوا ، ایجاد کنید معیار عملکرد با اندازه گیری معیارهای کلیدی مانند:

این داده های پایه به شما امکان می دهد عملکرد را پس از حذف مقایسه کنید و ارزیابی کنید که آیا تغییرات مفید ، خنثی یا مضر بوده اند.

بدون معیار ، شما کور پرواز می کنید. مقایسه پس از برداشت نشان می دهد که آیا راندمان خزیدن بهبود یافته است ، دید جستجو تغییر کرده است یا بخش های خاص ترافیک را از دست داده اند. از این بینش ها برای تنظیم استراتژی حذف محتوای خود و تصمیم گیری آگاهانه استفاده کنید.

ارتباط ذینفعان

حذف محتوا بر چندین تیم – ویرایش ، بازاریابی ، سئو ، حقوقی و انطباق تأثیر می گذارد – هر یک با دیدگاه های مختلف در مورد آنچه که محتوا ارزشمند است یا برای حفظ آن ضروری است.

به عنوان جورجیا تان ، بنیانگذار و رئیس جستجو در کلید کلید دیجیتال ، توصیه می کند:

“به یاد داشته باشید که همه ذینفعان را در تصمیم گیری درگیر کنید و ارتباطات را در طول هر مرحله روشن نگه دارید. به وضوح منطقی را برای تغییرات ، مانند مزایای خوانندگان درگیر تر ، افزایش عملکرد سئو و افزایش اشتراک ها بیان کنید. “

تراز کردن ذینفعان در اولویت های حذف شما را تضمین می کند:

  • محتوای ارزشمند را زودرس حذف نکنید
  • محتوای مهم برای اعتبار برند یا رعایت قانونی را حفظ کنید
  • دستیابی به اهداف SEO و تجربه کاربر

حذف محتوای فنی

حذف URL بدون برنامه ، خطر از دست دادن ارزش لینک را به خطر می اندازد. هدف از بین بردن محتوا فقط به حذف حذف نیست بلکه توزیع مجدد دارایی ها برای تقویت بنیاد سایت شما است.

Source link