استودیوی Looker Google دسترسی به فیلدهای Google Ads Auction Insights را از 24 آگوست 2024 برای منابع داده جدید از دست داده است. پس از 23 سپتامبر 2024 دیگر برای منابع داده موجود در دسترس نخواهد بود.
لطفاً توجه داشته باشید که Auction Insights همچنان در Google Ads در دسترس خواهد بود.
Google این خبر را در اینجا پست کرد و گفت: “از 24 آگوست 2024، فیلدهای Auction Insights برای منابع داده جدید در Looker Studio در دسترس نخواهند بود. منابع داده موجود از 23 سپتامبر 2024 به فیلدهای Auction Insights دسترسی نخواهند داشت.”
گوگل گفت که اگر میخواهید از شکستن گزارشهای خود در استودیو Looker جلوگیری کنید، توصیه میکند این فیلدها را از گزارشها و نمودارهای خود حذف کنید:
- بینش مزایده – دامنه
- Auction Insight – میانگین موقعیت
- شکم نرخ بالای صفحه
- موقعیت بالاتر از نرخ
- Impr. به اشتراک بگذارید
- سهم برتر
- نرخ همپوشانی
- نرخ بالای صفحه
- Auction Insight – نام نمایشی فروشگاه
- سهم برداشت خرید
- خرید سهم برتر
- نرخ همپوشانی خرید
گزارش اطلاعات آماری حراج به شما امکان میدهد عملکرد خود را با سایر تبلیغکنندگانی که در همان حراجیهایی که شما شرکت میکنند، مقایسه کنید. این اطلاعات میتواند به شما در تصمیمگیری استراتژیک در مورد مناقصه و بودجه کمک کند و به شما نشان میدهد کجا موفق هستید و در کجا ممکن است فرصتهایی را برای بهبود عملکرد از دست بدهید. گزارش اطلاعات آماری حراج برای کمپینهای جستجو، خرید و حداکثر عملکرد در دسترس است.
من این تغییر را از طریق آدریان دکر در لینکدین مشاهده کردم که آن را از طریق تئودور یوردانوف مشاهده کرد.
بحث در انجمن در لینکدین و ردیت.