در یک مشاور سئو به دنبال چه چیزی باشید

بسیاری از شرکت ها و برندها هنگام شروع جستجوی خود برای آژانس سئوی مناسب، تمایلی ندارند. در شروع فرآیند، یک مشاور سئو با بررسی سایت مشتری بالقوه و یادگیری جایگاه آن در میان رقبای وب، چندین تحلیل انجام می دهد. با این حال، یک مشاور سئو چیزهای بیشتری از دانش سئو دارد.

مشاوران سئو ترکیبی از تکنیک های مدیریت حساب و تخصص سئو را برای ارائه یک مشاوره منحصر به فرد ترکیب می کنند. حالا، وقتی می‌گویم «تکنیک‌های مدیریت حساب»، منظورم این نیست که آنها به‌عنوان یک مدیر حساب و یک متخصص سئو عمل می‌کنند. با این حال، یک دست دست دیگر را می‌شوید. در کنار هم قرار دادن این دو، امکان ارائه یک مشاوره سئو فوق العاده موثر، قابل اعتماد و واضح در هنگام توسعه یک کمپین جدید سئو را باز می کند. بیایید نگاهی به هر دو طرف و ویژگی های آنها بیندازیم!

یک مشاور سئو سئو را می داند (مانند پشت دست خود)

اشتباه نکنید، در حالی که توانایی برقراری ارتباط با سئو به گونه ای که به وضوح آنچه را که با گوگل، وب سایت مشتری و تعدادی از جنبه های سئو در حال انجام است، مهم است، دانش و توانایی انجام فرآیندهای سئو مهم است. مهم ترین

مشاوران سئو باید بتوانند اهداف و اهدافی که یک مشتری دارد را در نظر بگیرند و بدانند که چگونه یک کمپین سئوی سفارشی ایجاد کنند که ترافیک را به سایت هدایت کند و رتبه را افزایش دهد. توانایی درک تئوری سئو و به کار بردن آن چیزی است که آژانس های سئو را از بقیه متمایز می کند. به عنوان مثال، اگر سایت مشتری دارای لینک های مارک دار بیش از حد باشد، آنها باید مجموعه متن لنگر خود را با لینک های غنی از کلمه کلیدی، لینک های عمومی و لینک های URL رقیق کنند. ساختن لینک ها بدون استراتژی که از تئوری SEO ناشی می شود می تواند منجر به بهینه سازی بیش از حد و جریمه شدن سایت شود.

علاوه بر این، یک مشاور سئو باید بتواند بفهمد که چگونه تمام فرآیندهای سئو انجام شده بر سایت مشتریان خود تأثیر گذاشته است و چگونه آنها همچنان بر آنها تأثیر خواهند گذاشت. در Victorious، ما خود را تجهیز می کنیم مشاوران سئو سانفرانسیسکو نه تنها با درک فرآیندهای سئو و تئوری سئو، بلکه با مهارت هایی برای برقراری ارتباط با آنچه در کمپین به عنوان یک روایت در حال انجام است.

یک مشاور سئو می تواند با سئو ارتباط برقرار کند

در حالی که تخصص سئو هنگام جستجوی یک مشاور سئو ضروری است، توانایی آنها در برقراری ارتباط واضح با مشتری به همان اندازه مهم است. اگر داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای مشتری منطقی نباشد چه اهمیتی دارد؟

توضیح موفقیت های تلاش های سئو در زمینه موقعیت منحصر به فرد مشتری، هنگام جستجوی یک مشاور سئو ضروری است. یک مشاور سئو باید صنعت، رقبا، بلوغ یک سایت، اعتبار یک سایت، به روز رسانی الگوریتم گوگلعلاوه بر فرآیندهای سئوی خود آژانس، برای به‌روز نگه‌داشتن صحیح مشتری و اطلاع‌رسانی از آنچه در تلاش‌های سئوی آنها انجام می‌شود، در نظر گرفته شود. در Victorious، مشاوران سئو ما با یک کمپین سئو به عنوان فرصتی برای بیان داستان رشد یک شرکت از طریق تلاش‌های سئوی ما ارتباط برقرار می‌کنند.

اگر علاقه مند به یافتن یک مشاور سئو هستید که بتواند به درستی شما را در آب های رشد و توسعه در یک کمپین سئو رد کند، یک پیشنهاد رایگان از ما در اینجا بگیرید!