یک مشاور حرفه ای سئو می تواند به اطمینان از دید آنلاین شما از رقبای شما کمک کند. با پشتیبانی مشاور یا آژانس سئو ، می توانید دیدگاه های خود را در مورد مخاطبان هدف ایده آل و استراتژی های آزمایش شده زمان بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی متمرکز بر هدف قرار دهید.
آیا می خواهید کسی به نتایج فعلی شما نگاه کند و مناطق را برای بهبود مشخص کند؟ آیا نیاز به کمک به ساختار جنبه های تاکتیکی خاص کمپین SEO خود دارید؟ یک مشاور SEO می تواند پتانسیل تیم داخلی شما را به حداکثر برساند و تلاش های خود را بر روی فعالیت های ROI بالا متمرکز کند.
در ادامه بخوانید تا در مورد ارزش یک مشاور سئو و نحوه استخدام یکی بیشتر بدانید.
چرا یک مشاور سئو استخدام می کنید؟ 7 دلیل
استخدام یک مشاور سئو ممکن است در صورت داشتن تیم سئو ، احساس غیر ضروری کند. با این حال ، این مزایا از هزینه ها بالاتر است. در اینجا هفت دلیل برای همکاری با یک متخصص سئو خارجی آورده شده است.
1. مشاوره متخصص برای افزایش منجر
اگر تیم داخلی شما فقط روی ژنرال سئو متمرکز باشد ، یک مشاور سئو می تواند در یک هدف خاص مانند تولید سرب قرار بگیرد. ترافیک ارگانیک عامل مهمی در تبدیل و درآمد است. با همکاری با یک مشاور که تنها تمرکز آن انتقال ترافیک به نقاط تبدیل است ، می توانید ROI SEO را به حداکثر برسانید و از اهداف رشد خود حمایت کنید.
5. تجربه متنوع را ترسیم کنید
SEO یکی از پیچیده ترین و چالش برانگیزترین زمینه های بازاریابی دیجیتال است. به دلیل الگوریتم ها و قوانین مداوم در حال تغییر ، روندهای نوظهور و در حال تحول بهترین شیوه ها ، رویکردهایی که فقط یک یا دو سال پیش به خوبی کار کرده اند ممکن است امروز نتایج مطلوب را تولید نکنند.
همکاری با یک مشاور سئو به سازمان شما امکان می دهد تا با تغییر چشم انداز SEO بهتر سازگار شود. برای حل مسائل دید جستجو و سایر نقاط درد سئو می توانید تجربه آنها را در طیف کاملی از بازارها و صنایع ترسیم کنید.
3. تیم داخلی خود را بدون اضافه کردن مبلغ سریال گسترش دهید
پشتیبانی اضافی از یک مشاور سئو می تواند توانایی های تیم شما را افزایش دهد تا بتوانید سریعتر پیشرفت ها را معرفی کنید.
علاوه بر این ، اگر مشاور سئو شما بخشی از آژانس باشد ، آنها می توانند از تیم خود برای مقابله با پروژه های بزرگتر استفاده کنند. بعضی اوقات ، مهمترین محدودیت برای موفقیت سئو شما عدم منابع در اختیار شما است. به عنوان مثال ، اگر به پشتیبانی پیاده سازی نیاز دارید ، به ایجاد محتوای SEO یا بینش های تازه در مورد رتبه بندی ضرر و زیان کلمات کلیدی کمک کنید ، تیمی از متخصصان می توانند به پوشش هرگونه شکاف داخلی کمک کنند.
4. استراتژی خود را تنظیم کنید
اگر احساس می کنید استراتژی فعلی شما نتیجه ای را که می خواهید ایجاد نمی کند ، ممکن است یک مشاور سئو منطقی باشد. شاید کلیک ها منجر به تبدیل شوند ، یا رتبه بندی موتور جستجو برای برخی از امیدوار کننده ترین کلمات کلیدی که هدف قرار می دهید کاهش می یابد. یک مشاور سئو خارجی می تواند دیدگاه متفاوتی را ارائه دهد تا بتوانید استراتژی خود را محوری کنید.
به عنوان مثال ، یک مشاور SEO می تواند یک ممیزی مستقل SEO را در وب سایت شما اجرا کند ، که ممکن است فرصت های بهینه سازی منحصر به فرد را ایجاد کند یا موانع فنی را شناسایی کند که ممکن است تأثیر بگذارد که آیا موتورهای جستجو در حال خزیدن یا نمایه سازی وب سایت شما هستند.
5. SEO خود را ضد آینده کنید
تمرکز بر دستاوردهای سریع می تواند منجر به سردردهایی شود که Google به روزرسانی های الگوریتم را منتشر می کند. یک مشاور سئو ، POV بزرگ خود را در برنامه ریزی ادغام می کند ، که می تواند یک رویکرد جامع تر را که مطابق با مأموریت Google برای ایجاد موفقیت پایدار SEO است ، ایجاد کند.
6. سر و صدای سئو را برش دهید
اینترنت پر از توصیه های بد سئو است. خیلی اوقات ، من دیده ام که شرکت ها دانش SEO خود را از وب سایت های مختلف تهیه می کنند. آنها یک استراتژی را با تاکتیک هایی که به عنوان ضروری تبلیغ می شوند ، در کنار هم قرار می دهند ، فقط برای دیدن هدر رفتن تلاش های خود.
یک مشاور SEO می تواند به شما کمک کند تا از میدان مین اطلاعات نادرست استفاده کنید و مؤثرترین تاکتیک ها را برای شرکت خود شناسایی کنید و دستورالعمل های روشنی را در مورد آنچه باید اجرا کنید در اختیار تیم خود قرار دهید. آنها می توانند به عنوان یک مشاور قابل اعتماد برای پردازش تغییرات در چشم انداز جستجو و بهترین شیوه های سطح برای موقعیت های جدید خدمت کنند.
7. از اهداف خود پشتیبانی کنید
در تلاش برای حرکت سوزن روی KPM خود هستید؟
یک مشاور با کیفیت SEO می تواند به مشخص کردن مشکلات کمک کند و یک استراتژی متمرکز بر لیزر را برای حرکت سوزن بر روی معیارهایی که برای شما مهم است ، ایجاد کند. به علاوه ، آنها می توانند معیارهای اضافی را که برای صنعت یا اهداف شما تأثیرگذار است ، شناسایی کنند.
نحوه استخدام یک متخصص سئو
مطمئن نیستید که از کجا می توانید با یک سرویس مشاوره SEO شروع کنید؟ شما می توانید درخواست پیشنهاد برای پیشنهادات (RFP) را انتخاب کرده و سپس از طریق متقاضیان الک کنید یا از مراحل زیر برای یافتن مشاور مناسب SEO استفاده کنید.
1. لیستی از شرکای بالقوه ایجاد کنید
برای پیگیری متخصصان سئو که می خواهید تحقیق کنید و مواردی که قبلاً به آن نگاه کرده اید ، از صفحه گسترده یا ابزار سازمانی دیگر استفاده کنید. با پیشرفت در مراحل اضافی ، یادداشت برداری کنید تا بتوانید بینش خود را با ذینفعان داخلی به اشتراک بگذارید و دیگران را از کپی کردن تلاش های خود نجات دهید. در اینجا نحوه انجام این کار در آسانا آورده شده است.
2. بررسی ها و جوایز صنعت را بررسی کنید
بررسی های آنلاین یک شکل مهم اثبات اجتماعی است. قبل از تحقیق بیشتر در مورد چشم انداز ، آنچه دیگران در مورد آنها گفته اند را بررسی کنید. فقط به ستاره ها نگاه نکنید. در گوشت بررسی ها حفر کنید. چه چیزی است که مشتریان آنها در مورد آنها دوست دارند؟ آنها چه چیزی را دوست ندارند؟ بررسی ها در مورد نحوه تجارت آنها به شما چه می گوید؟ می توانید در سایت های صنعت مانند Clutch یا فقط از طریق مشخصات Google Business آژانس ، بررسی هایی را پیدا کنید.
همچنین ، بررسی کنید که آیا خودی های صنعت کار خود را تشخیص داده اند یا خیر. جوایز صنعت نشان می دهد که یک مشاور سئو مورد توجه همسالان خود قرار می گیرد.
3. مطالعات موردی و مطالب آموزشی را بررسی کنید
هنگام خواندن مطالعات موردی SEO ، سؤالات زیر را از خود بپرسید:
- آیا آنها با داده های واقعی برنده های واضحی را نشان می دهند یا ادعاهای پف کرده؟
- آنها در مورد مشتریان خود چگونه صحبت می کنند؟ به عنوان مثال ، آیا زبانی که از آنها استفاده می کند دلالت بر همکاری و مشارکت دارد؟
- مطالعات موردی چقدر مفید یا آموزنده است؟
- آیا مطالعات موردی برای مشاغل مانند شما وجود دارد؟
- آیا مطالعات موردی برای صنعت شما وجود دارد؟ اگر بله ، چه نوع نتایج را نشان می دهند؟
- آیا مطالعات موردی در مورد چگونگی همکاری بین مشاور سئو و سازمان بحث می کند؟
- آیا مطالعات موردی استراتژی های سئو را که مشاور یا آژانس اجرا شده است برجسته می کند؟
اگر آژانس سئو دارای یک وبلاگ یا پایگاه دانش است ، به مقالات آنها مراجعه کنید تا از نحوه اشتراک گذاری اطلاعات مطلع شوید. آیا آنها در مورد سئو باز هستند ، یا استراتژی های خود را به صورت ژارگون پوشانده اند؟ چه نوع اطلاعاتی را به اشتراک می گذارند؟ آیا مواد آموزشی آنها آنها را به عنوان یک متخصص تعیین می کند؟
در طی این فرآیند ، ممکن است متوجه شوید که مشاوران خاص باعث می شوند SEO احساس دشوار یا درک آن را دشوار کند. کسانی را که مایل هستند آشکارا در مورد آنچه انجام می دهند و نحوه انجام این کار بحث کنند ، شناسایی کنید. شریکی که در آموزش شما سرمایه گذاری می کند ، متعهد است که به شما در موفقیت کمک کند.
4. لیستی از سوالات ایجاد کنید
قبل از شروع مکالمات با کارشناسان سئو ، طوفان مغزی برخی از سؤالات پایه را که می خواهید از هر یک از مشاورانی که شناسایی کرده اید بپرسید.
در اینجا لیستی از 12 سؤال برای شروع کار شما وجود دارد ، یا با این 22 سؤال عمیق تر شیرجه می زنید تا از یک آژانس سئو بپرسید.
علاوه بر این ، شما می خواهید بدانید:
- آیا آنها قبلاً با CMS شما کار کرده اند
- سطح خدماتی که آنها ارائه می دهند
- آنها به چه سیستم عامل هایی نیاز دارند (مانند کنسول جستجوی Google و Google Analytics)
- خدمات سئو اضافی که می توانند ارائه دهند
- چگونه آنها موفقیت را اندازه گیری می کنند
- نقطه تماس چه کسی خواهد بود
اگر تیم داخلی دارید ، ببینید آیا سؤالی دارند که دوست دارند از آنها پرسیده شود یا خیر.
5. یک مشاوره رایگان تنظیم کنید
هنگامی که ایده ای از سؤالاتی که برای شما مهمترین است ، برای یادگیری پاسخ ها ، برخی از مشاوره های SEO رایگان را با شرکای بالقوه خود برنامه ریزی کنید.
پاسخ ها را پیگیری کنید تا بتوانید بعداً متخصصان سئو را با هم مقایسه کنید. همچنین ، توجه داشته باشید که چگونه مشاور با شما صحبت می کند و اینکه آیا این گزارش راحت است یا خیر. آیا آنها به شما و تجارت شما اهمیت می دهند ، یا فقط سعی در فروش دارند؟
چند مکالمه اول شما ممکن است سؤالات اضافی را ایجاد کند. آنها را به لیست خود اضافه کنید تا بتوانید در طی مشاوره های دیگر از آنها سؤال کنید.
6. زمینه را بر اساس یافته های خود باریک کنید
قبل از شروع مکالمات با ذینفعان ، لیست خود را جمع کنید تا فقط بهترین نامزدها را به اشتراک بگذارید.
از طرف دیگر ، هنگامی که لیست خود را محدود کردید ، با آژانس هایی که بیشترین تأثیر شما را تحت تأثیر قرار داده و درخواست پیشنهادی را دوباره برقرار کنید ، دوباره ارتباط برقرار کنید. سپس می توانید این پیشنهادات را با تصمیم گیرندگان به اشتراک بگذارید.
آماده یافتن آژانس سئو مناسب هستید؟
کتاب الکترونیکی ما را بارگیری کنید تا تمام ابزارها و الگوهای مورد نیاز خود را برای ساختن یک فرآیند RFP قوی و پیدا کردن آژانس SEO مناسب دریافت کنید.
خواندن توصیه شده:
منابع توصیه شده:
آماده است تا سئو خود را به یک شکاف برسانید؟
هنگام انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، رسیدن به صفحه برتر یا بهبود تبدیل SEO ، حتی شرکت های بزرگی که تیم های سئو در خانه دارند می توانند از ایجاد یک رینگر بهره مند شوند. این جایی است که خدمات مشاور پیروز سئو وارد می شوند.
این که آیا شما به یک مشاور سئو یا قدرت یک آژانس کامل سئو نیاز دارید تا به شما در حداکثر رساندن بازاریابی SEO خود کمک کند ، پیروزمندانه همکاری واقعی را فراهم می کند. ما اهداف خود را اهداف خود می کنیم و تلاش می کنیم تا راه حل های سئو را ارائه دهیم که نتایج بیشتری را به دست آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پیروز استراتژی سئو شما ، یک مشاوره رایگان SEO را برنامه ریزی کنید.