ممیزی سئوی محلی: آیا استراتژی شما کار می کند؟

اگر استراتژی سئوی محلی شما کار خود را انجام می دهد، زمانی که مصرف کنندگان به دنبال ارائه دهندگان نزدیک هستند، کسب و کار شما باید به طور برجسته در نتایج جستجو ظاهر شود. اینجاست که جادو اتفاق می‌افتد – مشتریان محلی کسب‌وکار شما را کشف می‌کنند، نظرات را می‌خوانند، مسیرهایی را برای ویترین فروشگاه شما دریافت می‌کنند و حتی به صورت آنلاین تبدیل می‌کنند.

با این حال، بدون تاکتیک های مناسب، کسب و کار شما می تواند تحت الشعاع رقبا قرار گیرد. به همین دلیل است که من یک ممیزی سئوی محلی را برای یافتن و رفع کاستی های استراتژی خود توصیه می کنم. من یک راهنمای گام به گام برای اجرای ممیزی گردآوری کرده ام که به شما کمک می کند دید جستجو را به حداکثر برسانید و مشتریان را به سمت وب سایت و مکان های فیزیکی خود هدایت کنید. لطفاً توجه داشته باشید که به دلیل تعداد دفعات تغییر الگوریتم های جستجو، می خواهید ممیزی های سئوی محلی را در فواصل زمانی منظم انجام دهید.

ممیزی سئوی محلی چیست؟

ممیزی محلی SEO استراتژی های شما را برای رتبه بندی در جستارهای مبتنی بر مکان بررسی می کند. سئوی محلی با سئو سنتی متفاوت است و نیاز به یک رویکرد متمایز دارد. باید مطمئن شوید که Google محل قرارگیری شما و ارتباط کسب و کار شما را می‌فهمد، بنابراین می‌توانید وقتی کسی به دنبال «هتل سانفرانسیسکو»، «یوگا در بیکن هیل» یا «فروشگاه سخت‌افزار در نزدیکی من» می‌گردد، ظاهر شود.

در حالت ایده آل، هنگام اجرای تاکتیک های خود از چک لیست سئوی محلی ما استفاده می کنید. ممیزی یک پیگیری برای اطمینان از وجود اجزای کلیدی است، مانند نمایه کسب‌وکار Google (GBP)، صفحات مکان، کلمات کلیدی، و اشاره‌های آنلاین. این مورد شامل نگرانی های فنی سئو نمی شود، بنابراین حتماً ممیزی اولیه سئوی ما را برای این توصیه ها بررسی کنید.

مزایای ممیزی SEO محلی

ممیزی به شما کمک می کند تا استراتژی سئوی محلی خود را تقویت کنید و شانس خود را برای برجسته شدن در 3-Pack، Maps و نتایج جستجوی ارگانیک گوگل افزایش دهید. مخاطبان شما راحت‌تر کسب‌وکار شما را پیدا می‌کنند و حضور قوی و مداوم آنلاینی که ایجاد می‌کنید به آنها اعتماد به نفس بیشتری برای انتخاب کسب‌وکار شما می‌دهد.

برخی از مسائل رایجی که حسابرسی می تواند شناسایی کند عبارتند از:

  • تغییرات در نام، آدرس و شماره تلفن شما در سراسر اینترنت. سازگاری به عنوان اطلاعات ارجاع متقابل Google برای تأیید مکان شما مهم است.
  • کمبود اطلاعات در نمایه کسب و کار Google شما. هرچه جزئیات بیشتری ارائه دهید و فعالانه‌تر در فهرست خود مشارکت داشته باشید، موتورهای جستجو راحت‌تر می‌توانند کسب‌وکار شما را با جستجوهای مرتبط مطابقت دهند یا کاربران را درگیر کنند.
  • بررسی های بسیار کمی (یا بررسی های قدیمی) از شرکت شما. بررسی‌های مثبت اخیر به تأیید اینکه کسب‌وکار شما فعال است و توسط مشتریان پشتیبانی می‌شود، کمک می‌کند.
  • عدم استناد آنلاین موتورهای جستجو لیست شما را در فهرست های آنلاین جستجو می کنند تا اعتبار و مکان کسب و کار شما را تایید کنند.
  • مشکلات تمایز بین چندین مکان اگر بیش از یک مکان دارید، هر یک نیاز به حضور آنلاین جداگانه دارد.

نحوه انجام ممیزی سئوی محلی

همانطور که از طریق این ممیزی کار می کنید، فهرستی از اقدامات مشخص برای بهبود دید آنلاین خود تهیه خواهید کرد. روی هر مورد کار کنید، ابتدا به مسائل اصلی رسیدگی کنید.

1. کلمات کلیدی خود را ارزیابی کنید

کلمات کلیدی مورد نظر خود را مرور کنید و در صورت نیاز آنها را متناسب با حوزه ای که کسب و کار شما در آن خدمت می کند، تنظیم کنید. شما همچنان باید روی محصولات و خدمات اصلی خود تمرکز کنید، اما عباراتی را که مردم هنگام جستجوی ارائه دهندگان محلی از آنها استفاده می کنند، بگنجانید. نام شهرها، محله‌ها، جوامع، بخش‌ها، شهرستان‌ها، مکان‌های دیدنی یا تغییراتی از این‌ها را بر اساس آنچه که یک ساکن یا بازدیدکننده معمولاً ممکن است جستجو کند، بگنجانید.

به عنوان مثال، مشاغل در واشنگتن دی سی ممکن است “DC”، “District of Columbia”، “Georgetown” یا “National Mall” را به کلمات کلیدی خود اضافه کنند. وب سایت خود را با شرایط مکان پر نکنید، بلکه مواردی را انتخاب کنید که برای مخاطبان شما منطقی باشد و به طور طبیعی از آنها استفاده کنید. در اینجا درباره تحقیقات کلیدواژه محلی بیشتر بیاموزید.

من همچنین پیشنهاد می‌کنم کلمات کلیدی دم بلند را بر اساس ارزش‌هایی که مشتریانتان دارند، ترکیب کنید. اصلاح‌کننده‌هایی مانند «مقرون‌به‌صرفه»، «بهترین»، «سریع» و «24 ساعته» ممکن است به شما کمک کنند تا نیازهای کاربر را با دقت بیشتری برآورده کنید.

برای ارزیابی کلمات کلیدی خود، بررسی کنید:

  • هر موضوع کلمه کلیدی فقط با یک صفحه مرتبط است.
  • صفحه با هدف جستجوی کلمه کلیدی مطابقت دارد.
  • صفحه به درستی بهینه شده است و به طور طبیعی دارای تغییراتی از کلمه کلیدی است که هدف جستجو را به اشتراک می گذارد.
  • چقدر برای کلمات کلیدی مهم تجاری رتبه بندی می کنید.

همچنین، از کنسول جستجوی گوگل برای بررسی پرس و جوهایی که افراد برای یافتن وب سایت شما استفاده می کنند، استفاده کنید. آیا این عبارات با کلمات کلیدی مورد نظر شما مطابقت دارند؟

2. نمایه کسب و کار Google خود را دوباره ببینید

با در دست داشتن کلمات کلیدی محلی، می توانید نمایه کسب و کار Google خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی بهینه شده است.

اگر بیش از یک مکان دارید، باید یک پوند برای هر یک از ویترین فروشگاه خود داشته باشید تا مکان نزدیک در نتایج جستجوی کاربر ظاهر شود.

همانطور که نمایه کسب و کار Google خود را بهینه می کنید، مطمئن شوید که تا حد ممکن پویا است. در صورت نیاز توجه داشته باشید:

3. از NAP منسجم اطمینان حاصل کنید

نام، آدرس و شماره تلفن شما (NAP) باید در همه پلتفرم‌ها یکسان باشد تا کسب‌وکار شما بتواند در جستجوهای جغرافیایی خاص ظاهر شود.

NAP را برای هر مکان انتخاب کنید و مطمئن شوید که مطابق با موارد زیر است:

  • نمایه کسب و کار Google.
  • سایت اینترنتی.
  • صفحات مکان.
  • صفحات رسانه های اجتماعی
  • استنادها و دایرکتوری های آنلاین

این امر بسیار مهم است زیرا موتورهای جستجو اطلاعات موجود در اینترنت را با هم مقایسه می کنند تا تأیید کنند که کسب و کار شما قانونی است و در جایی که شما می گویید قرار دارد. اگر از یک عدد 1-800 در پوند خود و از عدد دیگری در Yelp استفاده می‌کنید، در صحت اطلاعات خود تردید ایجاد می‌کنید.

4. صفحات مکان خود را بررسی کنید

هر یک از سایت های آجر و ملات شما به یک صفحه مکان اختصاصی در وب سایت شما نیاز دارد. این به Google کمک می کند تا صفحه وب مناسب را برای پرس و جوهای محلی نشان دهد. صفحات مکان همچنین می‌توانند تبدیل‌ها را بهبود ببخشند – هرچه محتوا برای جستجوگران مرتبط‌تر و مفیدتر باشد، احتمال بیشتری دارد که از مکان شما بازدید کنند یا برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

حسابرسی هر صفحه مکان برای:

  • کلمات کلیدی محلی اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی در مکان های کلیدی مانند عنوان صفحه، توضیحات متا، هدر، محتوای بدنه و متن جایگزین تصویر ظاهر می شود.
  • اطلاعات دقیق. مطمئن شوید که همه آدرس‌های شما به شکلی مشابه و به سبک نمایه کسب‌وکار Google شما قالب‌بندی شده‌اند.
  • محتوای منحصر به فرد بله، کپی کردن و تغییر NAP برای هر مکان آسان تر است، اما من در مورد استفاده از میانبرها هشدار می دهم. زمانی را برای بهبود هر صفحه فرود اختصاص دهید تا به برجسته شدن آن کمک کنید. می‌توانید بایوس کارکنان را اضافه کنید، ویژگی‌ها یا خدمات منحصربه‌فرد را برجسته کنید، و گواهی‌های مربوط به مکان را اضافه کنید.
  • عکس های اصلی. برای بهبود تجربه کاربری و ترغیب کاربران به بازدید، عکس‌های با کیفیت بالا اضافه کنید. استفاده از عکس های داخلی و خارجی، عکس اعضای تیم و تصاویر محصول را در نظر بگیرید.
  • داده های ساخت یافته برای کمک به Google برای درک بهتر محتوای صفحه، نشانه‌گذاری طرح‌واره LocalBusiness را پیاده‌سازی کنید.

5. بررسی های مانیتور

طبق تحقیقات BrightLocal، 75٪ از مصرف کنندگان همیشه یا به طور مرتب نظرات خود را هنگام مرور مشاغل محلی می خوانند. بررسی ها باعث ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مخاطبان شما می شود و نشان می دهد که کسب و کار شما معتبر است. آنها همچنین برای سئوی محلی بسیار مهم هستند و به گوگل نشان می دهند که کسب و کار شما برجسته یا شناخته شده است. به قول خود گوگل، “نظرات بیشتر و رتبه بندی های مثبت می تواند رتبه محلی کسب و کار شما را بهبود بخشد.”

با نظارت بر بررسی‌ها در سایت‌های مرتبط مانند Google، Apple Maps، Yelp، TripAdvisor، Angi و پلتفرم‌های اجتماعی، نبض خود را در مورد آنچه مخاطبانتان در مورد کسب‌وکارتان می‌گویند حفظ کنید. در طول حسابرسی خود، بررسی کنید که مشارکت های اخیر مشتریان خود را داشته باشید. ممکن است لازم باشد فعال باشید و به طور مرتب از آنها دعوت کنید تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند تا مجموعه توصیفات شما رشد کند.

و، چه از درخشش نظرات پنج ستاره لذت ببرید یا با مشتریان ناراضی روبرو شوید، برای پاسخ دادن وقت بگذارید. BrightLocal همچنین دریافت که از هر 10 مصرف‌کننده تقریباً 9 نفر می‌گویند که از کسب‌وکاری استفاده می‌کنند که تلاش می‌کند به همه بررسی‌های آن پاسخ دهد. کمتر از نیمی از کسب و کاری استفاده می کنند که به هیچ نظری پاسخ نمی دهد.

6. استنادهای محلی را ارزیابی کنید

نقل‌قول‌های محلی، که اشاره‌ای به نام تجاری شما در وب‌سایت‌های دیگر است، به شما کمک می‌کند تا حضور قوی در اینترنت داشته باشید. موتورهای جستجو، نقل قول ها را نشانه ای از اعتبار شرکت شما می دانند که به نوبه خود می تواند منجر به رتبه بندی بهتر شود.

نقل قول ها را در دایرکتوری های معتبر در جایگاه و جامعه خود قرار دهید، از جمله:

  • فهرست راهنمای موتورهای جستجو مانند Bing Places و Apple Connect.
  • فهرست های تجاری عمومی مانند Yelp، SuperPages، Yellow Pages و Foursquare.
  • دایرکتوری های صنعت و وب سایت های انجمن حرفه ای.
  • وب سایت های محلی، از جمله اتاق های بازرگانی و انجمن های تجاری محلی.
    استنادهای خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید NAP شما سازگار است و همه اطلاعات صحیح است. برای جلوگیری از سردرگمی، فهرست های قدیمی یا تکراری را حذف کنید. همچنین باید به دنبال فرصت هایی برای گسترش اشاره های خود در منابع معتبر باشید.

6. مطمئن شوید که صفحات تکراری ندارید

تا کنون، من بر استراتژی های سئوی محلی تمرکز کرده ام تا به کسب و کار شما کمک کنم نزدیکی خود را به کاربر نشان دهد. با این حال، حتی اگر روی جستجوهای محلی تمرکز کنید، روش‌های سنتی سئو همچنان اعمال می‌شوند. گوگل کل وب سایت شما را خزیده و نمایه می کند و از الگوریتم هایی برای در نظر گرفتن کیفیت و ارتباط کلی آن استفاده می کند.

از آنجایی که گوگل برای صفحات وب با محتوای اصلی و مفید ارزش قائل است، سایت خود را برای کاهش تکراری بودن بررسی کنید. گوگل صفحاتی با محتوای یکسان یا مشابه را از فهرست جستجو فیلتر می کند و روی دید شما تأثیر می گذارد.

صفحات تکراری را یادداشت کنید و برای تمایز بین آنها به طور اساسی نسخه را اصلاح کنید. اگر باید صفحاتی با محتوای مشابه داشته باشید، یکی را به عنوان صفحه متعارف برای نمایه سازی مشخص کنید.

ابزارهای حسابرسی SEO محلی

قبل از اینکه حسابرسی خود را شروع کنید، برخی از ابزارهای سئوی محلی را پیدا کنید تا کار را آسان تر کنید. در اینجا منابعی برای کمک به شناسایی علت عدم مشاهده در Maps و جستجوهای محلی وجود دارد.

  • کنسول جستجوی گوگل به عیب یابی مشکلاتی که مانع از رتبه بندی سایت شما در SERP می شوند، مانند جریمه های دستی و مشکلات فهرست بندی کمک می کند. همچنین می‌توانید از این ابزار رایگان برای بررسی بک لینک‌ها و کشف پرسش‌هایی که مخاطبان برای یافتن کسب‌وکار شما استفاده می‌کنند، استفاده کنید، که می‌تواند استراتژی‌های کلمات کلیدی شما را راهنمایی کند.
  • عملکرد نمایه کسب و کار Google مجموعه ای از تجزیه و تحلیل است که مستقیماً با پوند شما مرتبط است. از این داده‌ها برای بررسی میزان تعامل GBP شما با کاربران استفاده کنید. بیاموزید مشتریان چگونه نمایه شما را پیدا می‌کنند، ویژگی‌هایی که با آن‌ها تعامل دارند، و اینکه آیا با درخواست مسیرها یا تماس با کسب‌وکار شما اقدامی انجام می‌دهند.
  • ابزارهای SEO مانند Ahrefs و Semrush برای کشف عبارات جستجویی که مخاطبان شما استفاده می کنند مفید هستند. می‌توانید کلمات کلیدی طولانی و مرتبط را برای فرصت‌های بیشتر برای رتبه‌بندی، و همچنین داده‌های عمیق در مورد حجم جستجو و دشواری کلمه کلیدی برای اولویت‌بندی استراتژی کلمه کلیدی خود پیدا کنید. ابزارهای ممیزی سایت می توانند محتوای تکراری، متا تگ های از دست رفته و مشکلات فنی را مشخص کنند.
  • Moz Local و BrightLocal برای ارزیابی استنادهای محلی ارزشمند هستند. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا از یک داشبورد به بررسی ها نظارت کنید و به آنها پاسخ دهید.
  • گوگل آنالیتیکس به شما می گوید که مشتریان محلی چگونه با وب سایت شما ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید محل قرارگیری مشتریان و جمعیت و علایق آنها را بیاموزید. همچنین می‌توانید کانال‌هایی را که آنها را به سایت شما می‌آورند و محتوایی که بیشتر به آن علاقه‌مند هستند را کشف کنید تا به اصلاح استراتژی سئوی شما کمک کند.

در سئوی محلی پیشرفت کنید

در حالی که می‌توانید از این راهنما برای راه‌اندازی ممیزی سئوی محلی خود استفاده کنید، برای تقویت حضور آنلاین خود با یک آژانس سئو محلی مانند Victorious همکاری کنید. کارشناسان ما به بررسی عملکرد جستجوی محلی شما می پردازند، توصیه هایی را برای اهداف کسب و کار شما تنظیم می کنند و استراتژی های اثبات شده را عملی می کنند. یک مشاوره رایگان را برنامه ریزی کنید و بیاموزید که چگونه یک کمپین سئوی محلی کاملاً اجرا شده می تواند نمایه محلی شما را افزایش دهد و ترافیک ارزشمندی را برای کسب و کار شما ارسال کند.

Source link