URL های رقیب را با استفاده از Crawl Site Moz یا صادرات نقشه سایت جمع آوری کنید. در مرحله بعد ، URL ها را در برگه های Google وارد کرده و همان فرمول GPT را که برای سایت شما استفاده می شود ، اعمال کنید.
=GPT("Based on the string provided, assign it to one of these themes:
'Dog Health',
'Dog Recipes',
'Dog Behavior',
'Dog Breed',
'Seasonality/Events',
'OTHER',
Use the examples as a guide but return only the theme name in a concise form, without any additional text. Examples:
\nString: 'overweight-dogs' - Theme: 'Dog Health'
\nString: 'chihuahua' - Theme: 'Dog Breed'
\nString: 'how-to-help-a-hyper-nervous-badly-behaved-dog' Theme: 'Dog Behaviour'
\nString: 'how-can-i-encourage-my-fussy-dog-to-eat' - Theme: 'Dog Behaviour'
. Output only the theme name, without any prefix or quotes. Now, analyze this string: '" & A2)
هر صفحه رقیب را در موضوعاتی مانند طبقه بندی می کند سلامت سگ ، دستور العمل های سگ ، وت فصلی/رویدادها.
محتوا را بر اساس موضوع بشمارید
هنگامی که محتوای رقیب را برچسب گذاری کردید ، با استفاده از این فرمول در صفحات Google ، چند مقاله برای هر موضوع دارند:
Countif (ج: ج ، G4)
در این فرمول:
- ج: ج ستون تم رقیب است
- g4 موضوع خاصی است که می خواهید حساب کنید ، مانند سلامت سگ
این تعداد سریع به من داد که هر رقیب در هر موضوع چه تعداد صفحه ای داشته است ، و برجسته تر از Pooch & Mutt است.
شکاف های محتوا را برجسته کنید
با وجود هر دو مجموعه داده در کنار هم ، من به راحتی می توانم شکاف های محتوا را مشاهده کنم. به عنوان مثال ، Tails.com نسبت به تغذیه سگ و مراقبت از سگ های فصلی محتوای بیشتری داشت ، در حالی که Pooch & Mutt فاقد آن مناطق بود.