پیوندهایی را در مرورهای هوش مصنوعی گوگل می خواهید؟ رتبه خوب در جستجوی گوگل

پیوندهایی را در مرورهای هوش مصنوعی گوگل می خواهید؟ رتبه خوب در جستجوی گوگل

آیا می‌خواهید پیوندهایی را در مرورهای جدید هوش مصنوعی Google که در جستجوی Google نشان داده می‌شوند، دریافت کنید؟ خوب، یک گزارش جدید می‌گوید تنها کاری که باید انجام دهید این است که به طور ارگانیک در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشید و به احتمال باورنکردنی پیوندهایی در مرورهای هوش مصنوعی خواهید داشت.

Mark Traphagen از seoClarity برخی از داده‌ها را در LinkedIn ارسال کرد که می‌گوید بیش از 99 درصد از مواقعی که یک پیوند در نمای کلی هوش مصنوعی قرار داشت، از یکی از ده نتیجه برتر ارگانیک به دست آمده است. او نوشت: «در 99.5 درصد مواقع یک یا چند مورد از 10 نتیجه برتر وب در منابع مروری هوش مصنوعی گنجانده شده است!»

او گفت: این پس از تجزیه و تحلیل “36000 کلمه کلیدی و مقایسه URL های نمایش داده شده در AIO با مواردی که در 10 نتیجه ارگانیک برتر نشان داده شده اند.”

در ابتدا، گوگل به ما گفت که AI Overviews، که قبلاً Search Generative Experience بود، محتوای سایت‌هایی را نشان می‌داد که قبلاً در جستجوی Google رتبه خوبی داشتند.

همانطور که مارک در پست خود گفت، اوایل اینطور نبود – در واقع، شکایات زیادی در مورد کیفیت آن مرورهای هوش مصنوعی وجود داشت. مارک نوشت: «این یک تغییر بزرگ نسبت به آنچه در SGE و روزهای اولیه AIO دیدیم است، جایی که ارتباط بسیار کمی بین رتبه‌بندی سایت‌ها و آنچه در نتایج هوش مصنوعی ظاهر می‌شد وجود داشت.

او افزود: «گمان من این است که در پاسخ به انتقادات گسترده از نادرستی اغلب AIO ها، گوگل در نهایت شروع به ترکیب برخی از فاکتورهای رتبه بندی سنتی در انتخاب منبعی برای AIO کرده است. من موافقم

بنابراین اگر می‌خواهید رتبه‌بندی کنید و پیوندهایی در مرورهای هوش مصنوعی داشته باشید، در جستجوی گوگل به طور ارگانیک رتبه خوبی کسب کنید.

در اینجا یک مثال وجود دارد اما تعداد زیادی وجود دارد:

جستجوی اجمالی Google Ai

اما گلن گیب گفت که او این را تماشا کرده است و گفت که آن را در داده های خود نمی بیند. “این را بر اساس ردیابی مرورهای هوش مصنوعی برای تعدادی از شرکت‌ها نمی‌بینم. به عنوان یک مثال افراطی، یک شرکت وجود دارد که من AIOها را برای 71% از پرس‌و‌جوهای ردیابی شده در 10 رتبه برتر ردیابی می‌کنم، و حتی برخی از آنها را برجسته کرده است. گلن گیب در X نوشت.

و با آنچه که دیروز درباره پیوندهای مروری بر هوش مصنوعی پوشش دادیم، در صورت دریافت به‌روزرسانی اصلی، از بین می‌رود:

مارک در نظرات پست خود توضیحات بیشتری اضافه کرد:

1) اینها نتایج اولیه برای 36 هزار کلمه کلیدی هستند. همانطور که AIO ها در حال گسترش هستند، ممکن است شاهد کاهش درصد منابع از 10 نتیجه برتر باشیم. با این وجود، حتی این نگاه اولیه نشان دهنده تغییر قابل توجهی از گوگل است.

2) کلمات کلیدی آنهایی هستند که توسط مشتریان ما ردیابی می شوند، بنابراین معمولاً کلمات کلیدی “پول” هستند، کلمات کلیدی اطلاعاتی و معاملاتی این مشتریان بیشتر به آنها اهمیت می دهند. بنابراین نتایج ممکن است برای جستجوهای مبهم تر و طولانی تر متفاوت باشد.

3) این نتیجه همچنین مزیت بسیار بزرگی را که گوگل نسبت به LLM های استاندارد دارد برجسته می کند و از آن برای بهبود نتایج هوش مصنوعی استفاده می کند. آنها قدرت وب سایت را درک می کنند و سیگنال های بسیار بیشتری نسبت به هر LLM استانداردی مانند ChatGPT یا Perplexity دارند.

4) همه اینها بر اساس تلفن همراه گوگل در ایالات متحده بودند.

بحث در انجمن در لینکدین.



Source link