
جس بود ، گرگ فین و کریستین” شپ “زیرنهلد با اپیزود دیگری از ساعت بازاریابی بازگشته اند. p >
در این هفته ، چرا این فصل تعطیلات نباید تبلیغات مایکروسافت را تخفیف دهید و LinkedIn با یک گزارش جدید مفید ، بازاریابی مبتنی بر حساب را پیشنهاد می کند. p>
اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را در کانال YouTube Search Engine Journal بگیرید. p>
[محتوای جاسازی شده] p>
گزارش تعامل شرکت LinkedIn strong >
LinkedIn گزارش جدیدی را با عنوان گزارش تعامل شرکت اعلام کرد که دارای داده های جدیدی برای بازاریابان B2B مبتنی بر حساب است. p>
این گزارش داده های تعامل شرکت را خراب می کند تا تبلیغ کنندگان بتوانند ببینند چه کسی محتوای آنها دوباره است دردناک و چگونگی درگیر شدن مخاطبانشان با محتوای آنها. p>
معیارهای جدید شامل کل تبلیغات تبلیغات ، تعامل ارگانیک کامل ، هدف قرار دادن اعضا ، بازدید کل وب سایت و موارد دیگر است. p>
گزارش رایگان به همه تبلیغ کنندگان در LinkedIn Campaign Manager. p>
برنامه های افزودنی تبلیغات تبلیغاتی مایکروسافت strong>
مایکروسافت تبلیغات از راه اندازی برنامه های افزودنی تبلیغاتی پیش از فصل تعطیلات خبر داد. p >
برای استفاده از برنامه های افزودنی ، مشابه برنامه های افزودنی تبلیغاتی در Google Ads ، تبلیغ کنندگان مناسبت را از لیست از پیش تعیین شده ارائه شده توسط مایکروسافت با موضوعات تخفیف رایج شامل کریسمس ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری ، بازگشت به دانشگاه و فروش تابستانی انتخاب می کنند .
تبلیغات span>
ادامه مطلب را در زیر بخوانید span> p> div>
سپس ، تبلیغ کنندگان می توانند نوع تبلیغات ، تاریخ ها و جزئیات را برای نمایش با تبلیغات خود مشخص کنند. p>
این موارد را می توان در سطح حساب ، کمپین یا گروه تبلیغات اعمال کرد ، اما Microsoft A dvertising شرط بندی کرد که صفحه فرود مورد استفاده با پسوندهای تبلیغاتی باید شامل جزئیات مربوط به تبلیغات باشد. p>
در نگاه ما به بخش هفتگی ، سیروس شپارد با برداشتی کاملاً به موقع در انجمن SEO سرگرم کننده بود: p>
اگر SEO Twitter در انتخابات شرکت کرد: p>
سئوکاران: آرا با طول سخنرانی ارتباط دارند! p>
Google: فقط نامزدهای خوب را اجرا کنید p>
بیل اسلاوسکی: برخی اختراع ثبت شده در انتخابات وجود دارد p>
سئوکاران فنی: نحوه تعیین برندگان با استفاده از پایتون p>
باری سوارتز: قدیمی است p>
نیل پاتل: آرا با طول گفتار ارتباط برقرار کنید! p>
– کوروش (CyrusShepard) 4 نوامبر سال 2020
سپس ، ICYMI Taylor Holiday توضیح می دهد که چرا اکنون زمان مناسبی برای تبلیغات فیس بوک برای “خرید غوطه” است. .
تبلیغات span> p>
ادامه مطلب را در زیر بخوانید span> p> div>
فرو بردن را بخرید. کمد را تهیه کنید. p>
ترافیک امروز درآمد جمعه سیاه است. p>
CPM روزانه در FB: انتخابات در مقابل پس از انتخابات. pic.twitter.com/rLgK3VR6UI
– Taylor Holiday (TaylorHoliday) 5 نوامبر 2020
ما در طول بخش روشنایی خود به س burningالات بازاریابی دیجیتال شما پاسخ خواهیم داد: >
- چه کسی هفته کامل شکرگذاری را تعطیل می کند و چرا تبلیغ کنندگان اهمیت می دهند؟ li>
- با URL های قدیمی برای صفحات جمعه سیاه چه کاری باید انجام دهید؟ li>
- هنگامی که باید تنظیمات پیشنهادی دستگاه Google Ads خود را بررسی کنید؟ li>
- از کجا در LinkedIn Ads Campaign Manager می توانید اقدامات عمده جدیدی پیدا کنید؟ li>
- چرا YouTube تبلیغات سرتاسری تمام روز را حذف می کند؟ < / li>
- چگونه می توانید محتوای وب سایت خود را به یک فیلم کوتاه تبدیل کنید؟ li>
اگر از این اطمینان لذت بردید ، حتماً به سایت O’Clock بازاریابی مراجعه کنید تا مشترک شوید! p>
از Upfluence برای پشتیبانی شما متشکریم. با استفاده از پلتفرم همه در یک Upfluence ، بازاریابان می توانند کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر خود را ساده کرده و برنامه تأثیرگذار خود را در هیچ زمانی مقیاس بندی کنند. p>
تبلیغات span >
ادامه مطلب را در زیر بخوانید span>
اعتبار تصویر ویژه: strong> Cypress North