گزارش تعامل شرکت جدید LinkedIn و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

جس بود ، گرگ فین و کریستین” شپ “زیرنهلد با اپیزود دیگری از ساعت بازاریابی بازگشته اند.

در این هفته ، چرا این فصل تعطیلات نباید تبلیغات مایکروسافت را تخفیف دهید و LinkedIn با یک گزارش جدید مفید ، بازاریابی مبتنی بر حساب را پیشنهاد می کند.

اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را در کانال YouTube Search Engine Journal بگیرید.

[محتوای جاسازی شده]

گزارش تعامل شرکت LinkedIn

LinkedIn گزارش جدیدی را با عنوان گزارش تعامل شرکت اعلام کرد که دارای داده های جدیدی برای بازاریابان B2B مبتنی بر حساب است.

این گزارش داده های تعامل شرکت را خراب می کند تا تبلیغ کنندگان بتوانند ببینند چه کسی محتوای آنها دوباره است دردناک و چگونگی درگیر شدن مخاطبانشان با محتوای آنها.

معیارهای جدید شامل کل تبلیغات تبلیغات ، تعامل ارگانیک کامل ، هدف قرار دادن اعضا ، بازدید کل وب سایت و موارد دیگر است.

گزارش رایگان به همه تبلیغ کنندگان در LinkedIn Campaign Manager.

برنامه های افزودنی تبلیغات تبلیغاتی مایکروسافت

مایکروسافت تبلیغات از راه اندازی برنامه های افزودنی تبلیغاتی پیش از فصل تعطیلات خبر داد.

برای استفاده از برنامه های افزودنی ، مشابه برنامه های افزودنی تبلیغاتی در Google Ads ، تبلیغ کنندگان مناسبت را از لیست از پیش تعیین شده ارائه شده توسط مایکروسافت با موضوعات تخفیف رایج شامل کریسمس ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری ، بازگشت به دانشگاه و فروش تابستانی انتخاب می کنند .

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس ، تبلیغ کنندگان می توانند نوع تبلیغات ، تاریخ ها و جزئیات را برای نمایش با تبلیغات خود مشخص کنند.

این موارد را می توان در سطح حساب ، کمپین یا گروه تبلیغات اعمال کرد ، اما Microsoft A dvertising شرط بندی کرد که صفحه فرود مورد استفاده با پسوندهای تبلیغاتی باید شامل جزئیات مربوط به تبلیغات باشد.

در نگاه ما به بخش هفتگی ، سیروس شپارد با برداشتی کاملاً به موقع در انجمن SEO سرگرم کننده بود:

اگر SEO Twitter در انتخابات شرکت کرد:

سئوکاران: آرا با طول سخنرانی ارتباط دارند!

Google: فقط نامزدهای خوب را اجرا کنید

بیل اسلاوسکی: برخی اختراع ثبت شده در انتخابات وجود دارد

سئوکاران فنی: نحوه تعیین برندگان با استفاده از پایتون

باری سوارتز: قدیمی است

نیل پاتل: آرا با طول گفتار ارتباط برقرار کنید!

– کوروش (CyrusShepard) 4 نوامبر سال 2020

سپس ، ICYMI Taylor Holiday توضیح می دهد که چرا اکنون زمان مناسبی برای تبلیغات فیس بوک برای “خرید غوطه” است. .

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فرو بردن را بخرید. کمد را تهیه کنید.

ترافیک امروز درآمد جمعه سیاه است.

CPM روزانه در FB: انتخابات در مقابل پس از انتخابات. pic.twitter.com/rLgK3VR6UI

– Taylor Holiday (TaylorHoliday) 5 نوامبر 2020

ما در طول بخش روشنایی خود به س burningالات بازاریابی دیجیتال شما پاسخ خواهیم داد: >

  • چه کسی هفته کامل شکرگذاری را تعطیل می کند و چرا تبلیغ کنندگان اهمیت می دهند؟
  • با URL های قدیمی برای صفحات جمعه سیاه چه کاری باید انجام دهید؟
  • هنگامی که باید تنظیمات پیشنهادی دستگاه Google Ads خود را بررسی کنید؟
  • از کجا در LinkedIn Ads Campaign Manager می توانید اقدامات عمده جدیدی پیدا کنید؟
  • چرا YouTube تبلیغات سرتاسری تمام روز را حذف می کند؟ < / li>
  • چگونه می توانید محتوای وب سایت خود را به یک فیلم کوتاه تبدیل کنید؟

اگر از این اطمینان لذت بردید ، حتماً به سایت O’Clock بازاریابی مراجعه کنید تا مشترک شوید!

از Upfluence برای پشتیبانی شما متشکریم. با استفاده از پلتفرم همه در یک Upfluence ، بازاریابان می توانند کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر خود را ساده کرده و برنامه تأثیرگذار خود را در هیچ زمانی مقیاس بندی کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید


اعتبار تصویر ویژه: Cypress North

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور