LinkedIn یافتن رویدادهای مجازی را از طریقMattGSternal

آسان تر می کند .png “class =” ff-og-image-inserted “>

LinkedIn ویژگی های کشف جدیدی را برای رویدادهای مجازی طراحی کرده است که با آسان تر کردن یافتن آنها ، حضور را افزایش می دهد.

علاوه بر این ، سرانجام برگزار کنندگان رویدادها می توانند سرنخ های ثبت نام در رویدادها را ثبت کنند.

این خبر خوبی برای بازاریابان است ، زیرا رویدادهای مجازی از زمان اضافه شدن به LinkedIn در ماه مه گذشته بسیار موفقیت آمیز بوده اند.

این شرکت گزارش کرده است که بیش از 200،000 رویداد تاکنون در LinkedIn میزبانی شده است و در مجموع 10 میلیون شرکت کننده در آن حضور دارند.

یکی از دلایل اصلی شرکتها در داشتن میزبانی رویدادها در LinkedIn مردد بوده است ناتوانی در گرفتن داده های سرنخ.

اکنون LinkedIn این مانع را برطرف می کند ، این امر باعث جذابیت بیشتر رویدادهای مجازی برای مشاغل و بازاریابان می شود.

در اینجا اطلاعاتی وجود دارد درباره کلیه موارد به روزرسانی شده در رویدادهای مجازی در LinkedIn.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

افزایش حضور با ویژگی های جدید کشف

LinkedIn ویژگی های جدید کشف ارگانیک را برای کمک به افزایش حضور در رویدادها معرفی می کند.

ویژگی های جدید شامل توصیه های رویداد شخصی شده در برگه “شبکه من” و یک نامه الکترونیکی خلاصه رویدادهای هفتگی است.

از زمان آزمایش این ویژگی ، LinkedIn می گوید 40٪ در شرکت کنندگان در این رویداد از توصیه های موجود در “شبکه من” افزایش یافته است “” تب.

راه دیگری که LinkedIn در افزایش حضور در رویدادها کمک می کند از طریق اعلان ها است.

اکنون ، هنگامی که یک شرکت رویدادی را در صفحه خود ارسال می کند ، LinkedIn به طور خودکار پیروان خود را از همه بیشتر مطلع می کند. احتمالاً حضور خواهد یافت.

LinkedIn براساس معیارهای مختلف ، از جمله علایق آنها ، به کدام پیروان اطلاع می دهد.

جمع آوری آگهی ها از رویدادهای ثبت رویداد

سرانجام LinkedIn نشان دادن از زمان معرفی رویدادهای مجازی ، بیشترین ویژگی مورد درخواست خود را بررسی می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از طریق استفاده از فرم ثبت نام رایگان برای رویدادها ، شرکت ها اکنون می توانند نام و ایمیل افراد ثبت نام کننده را جمع آوری کنند.

شرکت ها دسترسی کامل به داده هایی که جمع آوری می کنند ، به این معنی که آنها می توانند آن را بارگیری کرده و به دلخواه خود از آن استفاده کنند.

LinkedIn چند نمونه از آنچه شرکت ها می توانند با داده ها انجام دهند را ارائه می دهد ، مانند ارسال یک ایمیل تشکر برای شرکت کنندگان ، بارگذاری لیست در CRM یا به اشتراک گذاری آن با تیم فروش خود.

همچنین شرکت ها می توانند ثبت نام کنندگان رویدادهای قبلی را به راحتی مجدداً هدف گذاری کنند.

این کار را می توان با ایجاد یک مخاطبان هدف سفارشی در Campaign Manager بر اساس کسانی که RSVPed را به یک رویداد اختصاص داده اند.

LinkedIn خاطرنشان می کند که وقتی فرم ثبت نام اضافه می شود ، یک “دروازه” برای رویداد ایجاد می کند. بنابراین فقط شرکت کنندگان ثبت نام شده می توانند به این رویداد بپیوندند و شرکت کنند.

بدون فرم ثبت نام ، شرکت کنندگان در یک رویداد آزاد و خارج می شوند و میزبان به داده های افرادی که در آن شرکت کرده اند دسترسی نخواهد داشت.

فرم های ثبت نام اختیاری است ، بنابراین شرکت هایی که ترجیح می دهند شرکت کنندگان در آنها فرم را پر نکنند مجبور به این کار نخواهند شد.

تبلیغ رویدادها با محتوای حمایت شده

شرکت ها اکنون می توانند با اجرای تبلیغات تبلیغاتی تنها با محتوای حمایت شده ، رویدادهای خود را تبلیغ کنند.

LinkedIn می گوید تبلیغات تک تصویر “می تواند رویداد شما را در برابر متخصصان مناسب و مخاطبان سخت گیر مانند مدیران و تصمیمات- نشانگرها. “

شرکت ها می توانند با قرار دادن URL رویداد به عنوان URL مقصد ، رویداد خود را با تبلیغات تک تصویر تبلیغ کنند.

سپس می توان نحوه عملکرد تبلیغات در برابر یک را مشاهده کرد. مجموعه جدیدی از معیارهای گزارش مخصوص رویداد ، مانند تعداد کل ثبت نام کنندگان ، و همچنین بازدیدها و کلیک های روی آگهی که منجر به ثبت رویداد شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

[محتوای جاسازی شده]

منبع: وبلاگ راه حل های بازاریابی LinkedIn