LinkedIn گزارش تعامل شرکت را برای بازاریابان B2B از طریقMattGSouthern

LinkedIn گزارش تعامل شرکت را ارائه می دهد که بینش های ارزشمندی را برای بازاریابان ارائه می دهد .

LinkedIn گزارش تعامل شرکت را برای بازاریابان B2B راه اندازی می کند  LinkedIn گزارش راه اندازی می کند شرکت Eng2 بازاریابان

گزارش جدید شرکت LinkedIn در حال حاضر در دسترس است و داده هایی را ارائه می دهد تا به بازاریابان B2B کمک کند تا بفهمند آیا به درستی رسیده اند مخاطبان.

گزارش تعامل شرکت ، معیارهای مختلفی را نشان می دهد که نشان می دهد مخاطبان اصلی چقدر درگیر تجارت هستند.

داده ها توسط شرکت هایی طبقه بندی می شوند که یک تجارت به عنوان بسیار با ارزش معرفی کرده است برای آنها.

بازاریابان معیارهای زیر را از جمله در گزارش تعامل شرکت پیدا می کنند:

  • سطح کل تعامل : با در نظر گرفتن مجموع تعامل آگهی ، مشارکت ارگانیک و بازدید از وب سایت – تقسیم بر تعداد اعضای هدف گذاری شده و معیار در شرکت های بازاریابی شده در LinkedIn. هدف عضو : تعداد اعضایی که در این شرکت کار می کنند و توسط یک کمپین هدف قرار گرفته اند.
  • کل تبلیغات تبلیغاتی : تعداد پسندیدن ها نظرات ، کلیک ها ، اشتراک ها و بازدیدهای ویدئوها (اگر اعضای عضو حداقل 25٪ از ویدیو را مشاهده کنند ، شمارش می شوند). شامل تبلیغات پولی و تبلیغاتی است که به صورت ویروسی به اشتراک گذاشته شده است.
    Total Organic Engagement : تعداد کل تعاملات ارسال شده از صفحه LinkedIn سازمان شما.
    کل بازدیدهای وب سایت : تعداد کل دفعات بازدید اعضا از صفحه وب شما که با برچسب LinkedIn Insight مرتبط شده است بازدید کردند.

 LinkedIn راه اندازی گزارش تعامل شرکت برای بازاریابان B2B 4/480×276.ng>> = “https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/11/6f54834a-825a-40a6-8c27-fd2afd 6d17da-5fa0c2d583cca. > بدانید ، تمرکز و درک کنید.

که به موارد زیر اشاره دارد:

  • بدانید اگر به افراد مناسب می رسید.
  • تمرکز بر شرکت های نیازمند فروش و بازاریابی.
  • درک نحوه عملکرد تبلیغات و محتوای ارگانیک با مخاطبان اصلی.

به عنوان مثال بازاریاب ها می توانند “نمایش ها” را مشاهده کنند تا ببینند آیا تبلیغات توسط تک تک تصمیم گیرندگان مشاهده می شود یا خیر. نیاز به دیدن آنها وجود دارد.

معیار جامع “سطح تعامل” می تواند برای دیدن اینکه چه حساب هایی شایسته توجه و تأکید بیشتر هستند استفاده شود.

بیش از همه ، LinkedIn می گوید شرکت تعامل گزارش برای کمک به بازاریابان در پاسخ به س theال ایجاد شده است: “آیا این کار مفید است؟”

“این” همه چیز در مورد کمک به شما است که به طور قطعی به این س -ال قدیمی پاسخ دهید – آیا این م workingثر است؟ – و مطابق با آن قدم های درست را بردارید. اگر متوجه شدید که رویکرد شما باعث ایجاد تعامل زیاد با یک حساب کاربری می شود ، ممکن است زمان آن فرا برسد که گام بعدی را بردارید و مستقیماً از طریق LinkedIn Messaging با تصمیم گیرندگان مقدماتی تماس بگیرید. اگر اینگونه نباشد ، اصلاحات زیادی وجود دارد که باید انجام شود و اهرم ها برای دستیابی به مسیر درست کشیده می شوند. ” p>

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گزارش تعامل شرکت آخرین ویژگی LinkedIn است که به طور خاص برای بازاریابان B2B و بازاریابان مبتنی بر حساب (ABM) ایجاد شده است. برای همه کاربران در Campaign Manager رایگان است.

منبع: وبلاگ راه حل های بازاریابی LinkedIn