لینکدین مکانی است که کسب و کارها، برندها و متخصصان صنعت می توانند با هم ارتباط برقرار کنند و ایده ها را به اشتراک بگذارند. با وجود چنین مخاطب گستردهای، تعجبی ندارد که بسیاری از کسبوکارها از سیستم پیامرسان خصوصی LinkedIn، InMail، برای دستیابی به سرنخها استفاده میکنند.
اما با وجود تعداد زیادی از کسب و کارها که در صندوق ورودی خود برای جلب توجه کاربران رقابت می کنند، چگونه می توانید متمایز شوید و نرخ پاسخگویی کمپین بازاریابی لینکدین InMail خود را بهبود ببخشید؟
در این مقاله، ما شش بهترین روش LinkedIn InMail را ارائه میدهیم که ثابت شده است به شما کمک میکند نرخ پاسخ بالاتری کسب کنید و ارتباط قوی با سرنخها ایجاد کنید.
لینکدین تنها جایی نیست که میتوانید بینشهای صنعت را بیابید – برای WebFX ثبتنام کنید مدیر بازاریابی خودی ایمیل ها! هر ماه جدیدترین و بهترین اخبار بازاریابی، نکات و بهترین روش ها را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد. در زیر شروع کنید، یا به خواندن ادامه دهید تا با برخی از نکات برتر لینکدین InMail آشنا شوید!
ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!
پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!
ایمیل خود را در زیر وارد کنید:
فرم اشتراک درون خطی – CTA 72
“*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد
(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

6 بهترین شیوه های پیام InMail
این بهترین شیوه های LinkedIn InMail را دنبال کنید تا بهتر در صندوق های ورودی برجسته شوید و نرخ پاسخ InMail خود را افزایش دهید:
1. InMail های خود را کوتاه و شیرین نگه دارید
اولین نکته پیام InMail ما ساده است: پیام های خود را کوتاه و شیرین نگه دارید.
شما نمی خواهید گیرندگان خود را با دیوارهای متن بمباران کنید. ذهنیت «کمتر بیشتر است» را در پیش بگیرید و کیفیت پیام خود را به جای کمیت در اولویت قرار دهید.
با توجه به داده های لینکدین، نرخ پاسخ InMail 400 کاراکتر یا کمتر است 22 درصد بالاتر از میانگین نرخ پاسخ همه InMail های دیگر:
این بدان معنا نیست که پیامهای بیش از 400 کاراکتر به خوبی کار نمیکنند – در واقع، پیامهای InMail که دوبرابر طولانیتر هستند همچنان نرخ پاسخدهی بالاتر از حد متوسط را دریافت میکنند. دیگه چی، 90% از پیام های لینکدین InMail ارسال شده است طولانی تر بیش از 400 کاراکتر
پیامهای کوتاهتر عملکرد خوبی دارند زیرا در بین پیامهای طولانیتر متمایز هستند. بنابراین، به یاد داشته باشید که در InMails خود مختصر باشید و به اصل مطلب برسید.
2. فروشنده نباشید
بهترین روش بعدی لینکدین InMail با توجه به ماهیت حرفه ای پلتفرم اغلب فراموش می شود. هنگام ارسال پیام های InMail، از فروشندگی با زبان خود اجتناب کنید و در عوض، مکالمه را شروع کنید.
با استفاده از طبیعی، زبان محاوره ای در پیامهای InMail به شما کمک میکند تا رابطه معنادارتری با گیرندگان خود ایجاد کنید. کلماتی را انتخاب کنید که منعکس کننده صدای شخصی شما باشد (در حالی که همچنان حرفه ای بودن را حفظ می کند) و از استفاده از زبان یا اصطلاحات پیچیده ای که می تواند پیام را شبیه به فروش احساس کند اجتناب کنید.
پیام های LinkedIn InMail شما باید دقیقاً این باشد: یک پیام. با گیرندگان خود ارتباط برقرار کنید و صادق باشید.
3. پیام های InMail خود را شخصی سازی کنید
شخصیسازی یکی دیگر از نکات پیام InMail است که مانند پیامهای کوتاهتر، میتواند شانس پاسخگویی شما را افزایش دهد.
پیام های شخصی سازی شده به شما کمک می کند مانند یک برنامه کپی و چسبانده شده به نظر نرسید، و این نشان می دهد که تکالیف خود را انجام داده اید و می دانید با چه کسی تماس می گیرید. پیام های لینکدین InMail فردی و شخصی سازی شده انجام می شود 15 درصد بهتره از آنهایی که به صورت انبوه به لیستی از نامزدها فرستاده می شوند.
راه های زیادی وجود دارد که می توانید پیام های InMail خود را علاوه بر درج نام گیرنده در تبریک اولیه شخصی سازی کنید. در زیر نکات شخصی سازی LinkedIn InMail وجود دارد که باید هنگام راه اندازی کمپین بعدی خود به خاطر داشته باشید:
- انجمن های مشترک مانند ارتباطات متقابل، علایق، گروه ها و تجربیات را به اشتراک بگذارید.
- محتوای نمایه را ذکر کنید که شما را ترغیب کرده است با آنها تماس بگیرید.
- در مورد پست گروهی لینکدین (گیرنده یا شخص دیگری) نظر دهید.
4. یک CTA واضح ایجاد کنید
نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که پیام خود را به وضوح توسعه دهید فراخوان برای اقدام (CTA) در پیام شما
شما به دلیلی با گیرندگان خود تماس می گیرید، بنابراین مطمئن شوید که مراحل بعدی به وضوح برای آنها تعریف شده است. به این ترتیب، شما اساس یک کمپین بازاریابی موفق لینکدین InMail را ایجاد می کنید که تبدیل به آن می شود.
چه در حال استخدام نامزدها برای یک موقعیت آزاد در شرکت خود باشید و چه در حال توسعه کسب و کار هستید، افزودن یک مرحله ساده بعدی، گیرندگان را وادار می کند تا پس از خواندن پیام شما اقدام کنند. شما توپ را در زمین آنها قرار داده اید – به گیرندگان دلیلی بدهید تا آن را به سمت شما برگردانند و شروع به ایجاد رابطه با آنها کنند.
5. از ارسال پیام های InMail در روزهای جمعه و شنبه خودداری کنید
در حالی که کمی کلیشه به نظر می رسد، زمان بندی همه چیز هنگام ارسال پیام های لینکدین InMail است. در مورد اینکه چه زمانی باید با مردم ارتباط برقرار کنیم، بایدها و نبایدهایی داریم.
طبق دادههای لینکدین، جمعهها و شنبهها این ویژگی را دارند کمترین میانگین نرخ پاسخگویی از همه InMail ها جمعه ها 4 درصد کمتر از میانگین نرخ پاسخگویی هستند در حالی که شنبه ها 8 درصد کمتر از میانگین هستند. در همین حال، یکشنبه تا پنجشنبه همه در 1٪ باقی می مانند در بالا میانگین جهانی نرخ پاسخگویی، که دوشنبه برترین روز است.
بنابراین، همه اینها چه معنایی برای کمپین شما دارد؟ این ساده است – از ارسال پیام های InMail در روزهای جمعه و شنبه خودداری کنید و به جای آن، پیام های خود را در اوایل هفته کاری ارسال کنید. با پیروی از بهترین روش LinkedIn InMail، شانس بیشتری برای ارتباط با افراد بیشتری و کسب نرخ پاسخ بالاتر خواهید داشت.
6. A/B پیام های خود را آزمایش کنید
در نهایت، از اینکه کمپین خود را با تغییر دادن پیامها در اینجا و آنجا کمی تست کنید، نترسید.
تست A/B روشی است که توسط بازاریاب ها برای شناسایی عناصری که در کمپین های بازاریابی دیجیتال و طراحی وب بهترین کارایی دارند، استفاده می شود. با پیامرسانی لینکدین InMail، تست A/B میتواند به شما کمک کند تا نحوه کارآمدی را بهتر درک کنید به مخاطب هدف خود برسید و از آنها پاسخی را آغاز کنید.
به عنوان مثال، ممکن است دو نسخه از یک کمپین بازاریابی لینکدین InMail را برای جذب متقاضیان برای یک پست شغلی اجرا کنید. یکی از نسخههای کمپین در مورد حقوق و مزایا در پیامهای خود به صورت پیشفرض است، در حالی که نسخه دیگر درباره آن اطلاعات مبهم است.
سپس میتوانید نتایج هر دو کمپین را زیر نظر بگیرید تا ببینید کدام یک متقاضیان بیشتری را جذب میکند و از این بینشهای ارزشمند برای بهینهسازی کمپینهای استخدام آینده استفاده کنید.
سوالات متداول لینکدین InMail
قبل از رفتن، چند سؤال متداول را برای نکات اضافی لینکدین InMail بررسی کنید.
چگونه پیام های LinkedIn InMail ارسال کنم؟
می توانید با مراجعه به نمایه و ضربه زدن به اعضای لینکدین پیام های InMail ارسال کنید پیام. می توانید با استفاده از اعتبار InMail به هر کسی خارج از شبکه خود پیام دهید.
اعتبارات InMail چیست؟
اعتبار پیام InMail به شما امکان می دهد برای اعضای LinkedIn که به آنها متصل نیستید پیام ارسال کنید. هر ماه تعداد محدودی اعتبار InMail به شما داده می شود، بنابراین از آنها عاقلانه استفاده کنید.
چه تعداد InMail LinkedIn می توانم ارسال کنم؟
تعداد پیام های InMail که می توانید هر ماه ارسال کنید به تعداد اعتبارات InMail شما بستگی دارد. تخصیص اعتبار LinkedIn InMail به نوع حساب شما بستگی دارد:
- شغل برتر: 5
- کسب و کار برتر: 15
- هسته ناوبر فروش: 50
- Recruiter Lite: 30
اعتبار InMail هر ماه یا در شروع هر چرخه صورتحساب جدید تمدید میشود. پیامهای InMail که ظرف 90 روز پس از ارسال پذیرفته، رد یا پاسخ داده میشوند، بهطور خودکار به شما بازگردانده میشوند. یک پیام معلق به عنوان رد یا پذیرفته شمرده نمی شود، بنابراین در تخصیص اعتبارات ماهانه شما به حساب می آید.
مدت زمان InMail های لینکدین من چقدر باید باشد؟
خط موضوع یک پیام LinkedIn InMail می تواند حداکثر 200 کاراکتر باشد، در حالی که متن پیام شما می تواند تا 2000 کاراکتر باشد.
بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل
توصیه ها و نکات مستقیم از کارشناسان موضوع ما!
راهنمای رایگان من را دریافت کنید

برای خدمات بازاریابی لینکدین با WebFX ارتباط برقرار کنید
اکنون که با برخی از بهترین شیوه های مهم LinkedIn InMail آشنا شده اید، زمان آن رسیده است که آنها را عملی کنید. چه راهی بهتر از WebFX برای انجام این کار آژانس بازاریابی لینکدین با خدمات کامل که به تولید 7.8 میلیون سرنخ واجد شرایط برای مشتریان کمک کرده است؟
با کمک یک مدیر حساب اختصاصی، میتوانید امروز بهترین روشهای پیام InMail را در استراتژی بازاریابی LinkedIn سفارشی خود ادغام کنید.
برای شروع آماده اید؟ با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد WebFX بازاریابی لینکدین و خدمات تبلیغاتی.