استراتژی اعتبار فالوور لینکدین: چگونه صفحه لینکدین خود را به طور موثر رشد دهید

اگر به دنبال رشد فالوورهای لینکدین کسب و کار خود هستید، به اعتبار فالوورها توجه نکنید! استفاده موثر از اعتبارات فالوور می تواند باعث شود صفحه لینکدین شما به شکلی گسترش یابد که قبلاً هرگز ندیده اید. می توانید با دعوت از ارتباطات درجه 1 خود برای دنبال کردن صفحه خود، دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

این وبلاگ راهبرد اصلی شما برای استفاده حداکثری از اعتبارات فالوور لینکدین است.

اعتبار دعوت چگونه کار می کند؟

ادمین های صفحه این امکان را دارند که برای دنبال کردن صفحه لینکدین دعوت نامه ارسال کنند. قبل از شروع، مهم است که لیست مدیران صفحه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که لیست دقیق به نظر می رسد و همه کاربران سطح دسترسی مناسبی دارند.

معمولاً، اعضای تیم اجتماعی یا بازاریابی کسانی هستند که به صفحه لینکدین دسترسی دارند، اما ما همچنان توصیه می‌کنیم به رهبری، فروش، محصول، منابع انسانی، موفقیت مشتری و هر کسی که شبکه لینکدین قوی دارد، به بیرون از تیم بازاریابی خود نگاه کنید. از این لیست، توصیه می کنیم هر ماه دو نفر را برای دسترسی ادمین انتخاب کنید. دستورالعمل‌ها را به آن‌ها ارائه دهید (می‌توانید دستورالعمل‌های ما را در زیر کپی کنید) و به آنها اطلاع دهید که هر کدام ۱۲۵ دعوت نامه برای ارسال در ماه دارند. لینکدین در مجموع 250 اعتبار برای کار در هر ماه ارائه می دهد.

هر ماه به افرادی که دسترسی به آن‌ها را ارائه می‌دهید، ردیابی کنید و به طور منظم امتیازات Admin را تغییر دهید.

اعتبار دعوت چگونه استفاده و به دست می آید؟

  • هر دعوت نامه ارسال شده از یک اعتبار استفاده می کند.
  • اگر دعوتنامه پذیرفته شود، اعتبار استفاده شده به کل موجودی حساب باز می گردد.
  • در صورت رد دعوت، اعتبار به موجودی حساب بازگردانده نمی شود.

چگونه اتصالات را به صفحه خود دعوت کنیم

در زیر دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه دعوت از اتصالات خود آورده شده است. شما می توانید این را برای مدیران خود ارسال کنید.

توصیه ما این است که این کار را در نمای دسکتاپ انجام دهید. می‌توانید در اپلیکیشن موبایل لینکدین دعوت‌نامه ارسال کنید، اما نمی‌توانید فیلتر «مکان» را ببینید.

  1. بررسی کنید که در حال حاضر به عنوان مدیر وارد صفحه شرکت خود شده اید.
  2. به پوشه “Invite Connections to Follow” رفته و روی آن کلیک کنید “Invite Connections.”
  3. اگر با چندین ادمین کار می کنید (ما دو نفر را پیشنهاد می کنیم)، توصیه می کنیم هر کدام نیمی (یا درصد صحیح) از اعتبارات باقی مانده را ارسال کنند.
  4. سپس می توانید به صورت دستی اتصالات را با نام آنها جستجو کنید، کادر کنار آنها را علامت بزنید و سپس روی دکمه آبی INVITE کلیک کنید.
  5. همچنین می توانید از فیلترهای ارائه شده توسط Linkedin برای مرتب سازی اتصالات بر اساس مکان، شرکت فعلی، مدرسه و/یا صنعت استفاده کنید. این می تواند برای فیلتر کردن مخاطبان شما مفید باشد و می توانید بر اساس کمپین های تبلیغاتی فعلی خود فیلتر کنید.
  6. اگر “دعوت شده” را در کنار نام شخصی مشاهده کردید، او قبلاً صفحه شما را دنبال می کند یا دعوت نامه ای برای آنها ارسال شده است. هیچ راهی برای تشخیص اینکه آیا آنها دعوت را پذیرفته اند یا رد کرده اند وجود ندارد، اما می توانید فالوورهای صفحه خود را در منوی کشویی تجزیه و تحلیل بررسی کنید.

چه کسی را به صفحه خود دعوت کنید

از آنجایی که هر ماه تعداد محدودی اعتبار دعوت دارید، می‌خواهید مطمئن شوید که آنها را برای افرادی ارسال می‌کنید که واقعاً به کسب و کار شما علاقه مند هستند. در مرحله اول، مطمئن شوید که افرادی را دعوت می کنید که می دانید در لینکدین فعال هستند، نمی خواهید دعوت شما هرگز دیده نشود. همچنین دعوت از افرادی که نام شرکت شما را شنیده اند و اگر از شما دعوت کرده اند به صفحه آنها بپیوندید بسیار مؤثرتر است. در اینجا چند نمونه دیگر از افرادی که باید دعوت نامه بفرستید آورده شده است:

  • افرادی که در گذشته با آنها گفتگوی خاطره انگیزی داشته اید
  • نامزدهای بالقوه در طول فرآیند مصاحبه
  • مشتریانی که در حال حاضر با آنها تجارت می کنید
  • مشتریان گذشته
  • احتمالات پس از یک تماس کشف یا در طول فرآیند پیشنهاد
  • شرکای ارجاع برتر شما

از اعتبارات خود استفاده کنید

به یاد داشته باشید که در ابتدای هر ماه، حساب شما 250 اعتبار دریافت می کند. روی اعتبارات باقی مانده از ماه قبل جمع نمی شود، به این معنی که استفاده از همه آنها مهم است! توصیه می کنیم به محض دریافت اعتبارات جدید ماه شروع به ارسال دعوت نامه کنید، اما اگر در موقعیتی هستید که در روز آخر مقداری از آن باقی مانده است، ارسال آنها بسیار مهم است. هر اعتبار استفاده شده فرصتی برای به دست آوردن یک فالوور جدید است که به رشد حساب شما کمک می کند! از آنجایی که هر بار که دعوتی پذیرفته می‌شود، اعتبار دریافت می‌کنید، توصیه می‌کنیم در صورت وجود دعوت‌نامه‌های جدید، هر هفته موجودی خود را بررسی کنید.

نتیجه

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه از ابزارهای ارائه شده توسط LinkedIn برای رشد موثرتر حساب خود و حضور شرکت خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. ما همچنین امیدواریم که استراتژی‌های ارائه‌شده به ساده‌سازی فرآیند و کاهش استرس برای کارکنان شما کمک کند. دعوت از افراد مناسب به رشد سریع‌تر صفحه شما کمک می‌کند. در رشد صفحه لینکدین خود موفق باشید و از اعتبارات خود عاقلانه استفاده کنید!

اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید

*ضروری

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور